Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako vaimon/avokin/tyttöystävän jättää hyvin rajoittuneen ruokavalion (puritaani Vege) takia, vai pitääkö keksiä hätävale ?

kannattaako valehdella tässä tilanteessa
05.06.2016 |

Olen ajautunut vähän vahingossa ja huomaamattani ilmeisesti naisen mielestä parisuhteeseen hänen kanssaan. Ainakin hänen käytöksensä on muuttunut siihen suuntaan että hän kokee meistä tulevan pari tai jopa niin että hänen mielestään me taidetaan ilmeisesti olla jo pari. Vähän hämmentävää....no toki nainen on tuttu ja kaikinpuolin mukava mutta paria meistä ei nyt vaan tule...

Olen elämän nautiskelija varsinkin auringon ja lämmön ja hyvän ruuan ja juoman suhteen. Meillä on ollut lapsuudesta asti asunto välimerellä jossa olen viettänyt kaikki kesät uiden syöden juoden lämmöstä nauttien. Kesät vietän siellä naapureita ja hyviä kavereita tavaten, hämärtyneessä illassa, pitkillä ilallisella.

Tiedän että hän sanoo aina että ei haittaa että toinen ei ole Vege, mutta minua tämä kuitenkin haittaa ja olen ihan varma että Vegellä sopii kumppaniksi paljon paremmin toinen Vege kuin esim minä...minä olen varmasti huonoin mahdollinen kumppani Vegelle.

Mutta saako naisen "jättää" sen takia että ei halua Vege kumppania vai pitääkö minun keksiä nyt joku muu syy...eli että ollaan vaan kavereita.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea mutta saat jättää mistä syystä tahansa tai vaikka ilman syytä.

Vierailija
2/4 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa jättää toki, mutta eihän se ainoa syy taida olla. Jos toinen olisi täydellinen kumppani muuten, tuskin vegeys haittaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vege, suurimmaksi osaksi raaka :)

Juon vihermehuja. Kasvatan versoja, oraita, idätän...

Mies on sekasyöjä. Joskus tuntuu, että olishan se helpompaa, jos olisi sama ruokavalio, mutta

ei se ainakaan meillä, ole se ratkaiseva tekijä, joka erottaisi. Minä meillä kokkaan myös liharuoat.

Teillä taitaa olla muutakin?

Vierailija
4/4 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa kohtaa voisi sanoa ehkä ettet näe teidän jakavan yhteistä ajatusmaailmaa elämän suhteen. Noin ympäripyöreästi.

En oikeasti muutenkaan usko että se on vegellä ja ei-vegellä mahdollista, jos vege on vege eläinten olojen vuoksi.