Uskotko, että facebookissa kiertävä "Pelastin vauvan kuumasta autosta"-tarina on totta?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Missä lukee että poliisi ei ole vahvistanut??
Kertokaa jo, älkääkä vaan sanoko
Sebän kerrottiin jo. Tuossa linkitetyssä Turun sanomien jutussa sanotaan, että poliisilla ei ole mitään merkintää ilmoituksesta.
Itse kyllä uskon.
Voisko tossa poliisi-osuudessa ollut käynyt jotenkin niin, että poliisille on soitettu, mutta koska tilanne ollut jo ohi ja soittaja on kertonut soittaneensa sossuillekin itse, niin poliisi ei siksi ole tehnyt asiasta merkintää? Koska ei vaatinut poliisilta toimenpiteitä?
Mistäs minä tiedän.. mutta kyseinen lelukauppa on ihan meidän vieressä, niin jotenkin lisää sellaista todellisuudentuntua. Ja aika harvassa ovat ne ihmiset, jotka tällaista kehtaavat keksiä ja vieläpä levittää/levityttää somessa. Omat kasvothan siinä vaan menee, jos ja kun huijariksi paljastuu.
Vierailija kirjoitti:
Itse kyllä uskon.
Voisko tossa poliisi-osuudessa ollut käynyt jotenkin niin, että poliisille on soitettu, mutta koska tilanne ollut jo ohi ja soittaja on kertonut soittaneensa sossuillekin itse, niin poliisi ei siksi ole tehnyt asiasta merkintää? Koska ei vaatinut poliisilta toimenpiteitä?
Mistäs minä tiedän.. mutta kyseinen lelukauppa on ihan meidän vieressä, niin jotenkin lisää sellaista todellisuudentuntua. Ja aika harvassa ovat ne ihmiset, jotka tällaista kehtaavat keksiä ja vieläpä levittää/levityttää somessa. Omat kasvothan siinä vaan menee, jos ja kun huijariksi paljastuu.
Kysäisepä sieltä lelukaupasta, kun vieressä on! Olisi kyllä kiva tietää mitä vastaavat. Ja mä olen käsittänyt, että joka ikinen soitto kirjataan. Eikä ole edes väliä onko häke yhdistämyt poliisille, poliisi näkee sen kuitenkin. Ja näissä lastensuojelullisissa tehtävissä päävastuu on poliisilla ja lasu avustaa, ei päin vastoin, eli jos joku on soittanut häkeen että vauva paistuu autossa, ei ole mitään mahdollisuutta ettei siitä ilmoituksesta olisi poliisilla tietoa.
Nyhverö kirjoitti:
Ja perustelut.
Ihan mielenkiinnosta kysyn: mille aloitukseni saamat alapeukut on tarkoitettu? Tarkoittaako alapeukku ettei usko vai että en tykkää kysymyksestä?
"Ihan järkyttävä tilanne. Oon käyny tätä läpi tässä kotona vielä ja päädyin soittamaan uudestaan häken kautta sosiaalipäivystäjälle, joka kirjasi ylös kaikki yksityiskohdat tapahtuneesta. Hän lupasi lähteä käymään paikanpäällä vielä tarkistamassa vauvan tän hetkisen kunnon ja kartoittamaan tilannetta. 👍 Myös poliisi tietty tekee sitten omalta taholtaan ilmoituksen. Mut ainakin varmistuu, ettei vauvalla ole hätää nyt. Viikonloppu on kuitenkin pitkä aika. Ja oishan se pitänyt käyttää ainakin jossain päivystyksessä, sen verran huonossa hapessa oli kun sain sen ulos autosta. 😨😨"
Aika tarinan keksinyt jos on kerta valhetta.
Vierailija kirjoitti:
"Ihan järkyttävä tilanne. Oon käyny tätä läpi tässä kotona vielä ja päädyin soittamaan uudestaan häken kautta sosiaalipäivystäjälle, joka kirjasi ylös kaikki yksityiskohdat tapahtuneesta. Hän lupasi lähteä käymään paikanpäällä vielä tarkistamassa vauvan tän hetkisen kunnon ja kartoittamaan tilannetta. 👍 Myös poliisi tietty tekee sitten omalta taholtaan ilmoituksen. Mut ainakin varmistuu, ettei vauvalla ole hätää nyt. Viikonloppu on kuitenkin pitkä aika. Ja oishan se pitänyt käyttää ainakin jossain päivystyksessä, sen verran huonossa hapessa oli kun sain sen ulos autosta. 😨😨"
Aika tarinan keksinyt jos on kerta valhetta.
Jos tämä osoittautuu keksityksi, niin pistää miettimään: mitä voi olla ihmisellä pielessä että pitää alkaa satuilla lapsen pahoinpitelystä? Huikeeta. Olisiko täällä joku joka uskaltaisi soittaa rimpauttaa sinne lelukauppaan? Joku utelias toimittaja vaikka?
Tunnen/tiedän tuon kirjoittajan ja uskon kyllä, että totta on.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen/tiedän tuon kirjoittajan ja uskon kyllä, että totta on.
Pelkästään sillä perusteella että tunnet hänet vai tiedätkö jotakin?
Missä lukee että poliisi ei ole vahvistanut??
Kertokaa jo, älkääkä vaan sanoko