Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laihtuminen ja itseensä keskittyminen

Vierailija
05.06.2016 |

Mulla ja miehellä on 3 alle kouluikäistä lasta, mä olen jo vuosia ollut kotiäitinä ja suoraan sanoen päästänyt itseni repsahtamaan, kiloja on tullut ja olen itse paikkaillut reikäisiä vaatteitani ja kulkenut rikkinäisissä kengissä yms. Kaikki rahat ja energia ovat mennyt lapsiin ja kotiin. Nyt olen aloittamassa elokuussa työelämän täysin uudessa työpaikassa, sain myös keväällä kovan liikuntainnostuksen ja olen laihtunut jo 13 kiloa ja kroppa alkanut kiinteytymään. Ja nyt kaikki asiat pyörivät itseni ympärillä. Tekisi koko ajan mieli ostella uusia vaatteita ja kenkiä, kampaajalla olen käynyt tämän vuoden aikana jo kaksi kertaa ja ajattelin taas käydä ennen töihin menoa. Haluan jatkuvasti tavata kavereitani jossain lasillisella yms, samoin kiinnostus meikkaamiseen palasi vuosien tauon jälkeen ja olenkin päivitellyt meikkilaukkuni sisältöä. Lapsilla on nyt kaikki mahdollinen ja tyytyväisiä tuntuvat olevan, mä sitten taas haluan koko ajan vaan lisää lisää ja lisää. Onko muilla iskenyt tällaista kotivuosien jälkeen? Rakastan nykyistä peilikuvaani ja tekisi vain jatkuvasti seistä peilin edessä ihailemassa. Myös kotona oleminen kyllästyttää, lastenkin kanssa käymme useasti jossain, kunhan vaan saan itseni ihmisten ilmoille, mahdollisimman upeana tietysti. Meneekö tämä itserakkaus jossain kohtaa ohi? Apua nyt neuvoja!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on ihan normaalia!

Vierailija
2/3 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi on ihan normaalia!

Onko? Mieheni jaksaa aina muistutella, että "taas jää lapset ilman sitä sun tätä", vaikka itse koen että heillä kyllä riittää tavaraa ja vaatteita ja kivat harrastuksetkin on. Okei olen kyllä tuhlannut itseeni tänä vuonna ihan liikaa rahaa, mutta kun se tuntuukin yhtäkkiä niin kivalta. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota siitä stressiä, jos tekee mieli mennä ulos niin mene! Joskus itsekin rakastan itseäni niin että olen pakahtua :D se on TODELLA positiivinen ja hyvä tunne, josta läheisesikin NAUTTIVAT, kun sinulla on energiaa tehdä asioita ja sinusta huokuu positiivinen fiilis!

Niin kauan kuin noiden asioiden tekeminen tuntuu hyvältä etkä tee niitä esim ahdistusta lievittääksesi, ei ole mitään syytä tuntea syyllisyyttä!