Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos tilillesi ilmestyisi 5000€

Raijareipas
04.06.2016 |

Mihin käyttäisit?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi oikeasti minulle tulleita rahoja, eikä vain vahingossa, menisin pitkälle lomalle. Oltaisii. Koko heinäkuu reissussa ulkomailla. Etsisin töitä tästä maasta ja jos saisin, niin jäisimme sinne. Reissu tekisi nyt terää todellakin.

Vierailija
22/25 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä maksaisin loput opintolainasta eli reilu tonni. Muuttaisin poikaystävän kanssa yhteen. Uusi ruokapöytä ja tuolit, pari taulua, alettais yrittämään vauvaa eli säästäisin osan rahoista vauvan tarvikkeisiin. Pari uutta matkalaukkua ja lemmenloma ja poikaystävä maksaa oman osuutensa matkasta. Matkalla ostaisin hieman vaatteita. Niin ja tuoksun. Houkuttaisi myös hampaiden valkaisu ja huulien täyttö, mutta en ole varma kun mies ei tykkäisi. Ehkä sitten joku kunnon kasvohoito mielummin. Parit uudet korkkarit ja treenivaatteita. Kaikenlaista haluaisin, mutta ei taida riittää rahat. Jos saisi 15000 euroa saisimme myös häät. Saahan sitä unelmoida.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostaisin massit ja lähtisin reissaamaan maailmaa Madventures-tyylillä.

Vierailija
24/25 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaisin autolainan 4t pois ja loput säästöön puskuriksi.

Vierailija
25/25 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos todellakin kävisi ilmi, että raha on minulle tarkoitettu, niin ensimmäiseksi hankkisin sellaisen ovellisen kirjahyllyn, jollaisesta olen jo pitkään haaveillut. Voi olla, että siihen se raha uppoaisikin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän