Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies "näpäytti" minua leukaan, niin että hampaat loksahti yhteen...

Vierailija
04.06.2016 |

Ollaan 25v/26v. Makasimme sängyssä ja hän suuttui minulle eräästä asiasta. Sormillaan näpäytti tai jotenkin nopeasti nosti mun leukaa kädellään, että hampaat kolahtivat yhteen. Ei kovasti, mutta pelästyin kuitenkin... Onko tässä merkki orastavasta parisuhdeväkivallasta? Ei edes seurustella vielä... Aloin itkemään ja pyysin häntä miettimään, että oliko hänen reaktionsa missään suhteessa "virheeseen", jonka olin tehnyt... Häntä alkoi heti kaduttaa ja suri asiaa monta tuntia. En oikein tiedä, että pitäiskö varoituskellojen jo kilkatella... En toisaalta koe häntä muutenkaan vakavasti otettavana kumppanina, kunhan vain vietetään aikaa yhdessä ja meillä on kivaa. Mutta eihän sitä koskaan tiedä...

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

viesti 20 oli siis ekan viestin kirjoittaja

Vierailija
22/41 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli yhteenveto: mies teki pienen erheen, sinä rupesit itkemään kuin vauva ja syyllistit reppanan suremaan useita tunteja. Lisäksi et edes ole kiinnostunut vakavasta suhteesta miehen kanssa. Kumminkin tämä tapaus vaivaa sinua niin paljon, että haet AV:ltä lisätukea sille, että syyllistäisit miestä lisää hänen mahdollisesta väkivaltaisuudestaan.

No, näin kypsänä täti-ihmisenä sanoisin, että sinä vaikutat vielä kypsymättömältä ikäiseksesi, ja selostuksesi perusteella tuli sellainen tunne, että yrität manipuloida miestä, joka on kiltti mutta vähän hömelö. Olisiko kumminkin nyt fiksuinta jutella miehen kanssa rehellisesti ja sanoa, ettet halua jatkaa suhdetta hänen kanssaan tai olet tyytymätön väleihinne, eikä pelata tuollaisia passiivis-aggressiivisia pelejä?

Kiinnostavaa olisi tietää, mistä olitte keskustelelemassa, kun mies loksautti suusi kiinni?

Täti-ihmisenä varmaan tiedät, ettei mun iässä vielä kukaan ole mitenkään täysin kypsä missään suhteessa. Ja sen myönnän mielelläni! Joka tapauksessa voin sulle selventää, että mulla meni maku mieheen sen jälkeen, kun haukkui mua idiootiksi. En tiedä minkä takia mun pitäis hyväksyä sellainen käytös varteenotettavalta kumppanilta? Olen ollut hänelle rehellinen asiasta ja myös hän on tullut siihen lopputulokseen, että ei tässä oo mikään vuosisadan rakkaustarina kyseessä, tykätään vaan olla yhdessä silloin tällöin. En siis voi olla samaa mieltä siitä kanssasi, että olisin miestä mitenkään huijannut tai manipuloinut. 

Toiseksi, mies ei todellakaan ole mikään  "hömelö", vaan todella korkeasti koulutettu, elämää ja ihmissuhteita kokenut ihminen. En kuvailisi häntä "kiltiksi", varsinkaan sen jälkeen, kun hän haukkui minua idiootiksi ja käytti lievää fyysistä väkivaltaa. Riidan aiheena oli se, että olin ottanut hänestä hänen kysymättään valokuvia (hän maalasi taulua, enkä halunnut häntä häiritä). Minusta riidan olisi voinut selvittää sillä, että poistan valokuvat ja lupaan olla tekemättä sitä uudelleen. Ymmärrän, että hän suuttui siitä ja myönnän tehneeni väärin, mutta asian ois voinut sopia juttelemalla, niin kuin loppujen lopuksi tapahtuikin. Poistin kuvat ja sen jälkeen hän oli surullinen siitä, että poistin, koska hänen mielestään kuvat olivat sittenkin kivoja ja hän olisi halunnut ne itselleen. 

-Ekan viestin kirjoittaja

-narsistin kaksoissideviestintää: teit väärin kun otit kuvat, mutta väärin, kun poistit kuvat. Eli et voi toimia niin, että hän ei kokisi oikeutusta suuttua

-fyysinen käsiksikäyminen ja sen vähättely jälkikäteen

'rangaistus' ei ollut missään suhteessa 'rikokseen' vaan paljon kovempi tarkoituksena alistaa

-henkinen verbaali väkivalta nimittäessä idiootiksi

Noi on jo hyvät syyt erota heti. Terassille mars jo tänään, kauniina vkonloppuiltana. Löydät paremman ja komeamman miehen ja yhtä paljon fyysistä vetovoimaa :)

Pelottavaa, mutta olet varmasti ainakin osittain oikeassa. Onhan tuo todella ristiriitaista. Jälkikäteen mulla oli sellainen olo, että hän oli se, jolle tuli paha mieli. Tiedostin onneksi tilanteen aikana, että mun ei kuulu häntä lohdutella. 

Lisää hälytysmerkkejä. Hän teki todella pahasti väärin, mutta ei ota vastuuta siitä vaan kokee itsensä uhriksi, jota sinun pitäisi hyvitellä.

Alkaa kuulostaa jo tosia pahalta.

Onneksi hyvä fyysinen kontakti on helposti löydettävissä muistakin miehistä ja tapailunne on niin nuori, että on helppo erota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hän väittänyt olevansa uhri, mutta suri asiaa, jolloin mulle tuli sellanen olo, että mun pitäis jotenkin vakuutella hänelle, että asia on ok. 

-ekan viestin kirjoittaja

Vierailija
24/41 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hän väittänyt olevansa uhri, mutta suri asiaa, jolloin mulle tuli sellanen olo, että mun pitäis jotenkin vakuutella hänelle, että asia on ok. 

-ekan viestin kirjoittaja

Sitä miten mies syyllisti sinua ja uhriutti itseään kutsutaan manipuloinniksi.

Vierailija
25/41 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha pohtia enempää. Mies on haukkunut sinua ja kajonnut sinuun väkivaltaisesti. Suhde olisi pitänyt jo lopettaa. Tee se tänään.

Vierailija
26/41 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo eiköhän tää oo selvä juttu. kiitos mielipiteistä. :)

- ekan viestin kirjoittaja

Vierailija
27/41 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan. Alapeukutitte edellistä viestiäni (-8-) mutta lukekaapa mitä ap kirjoittaa: "Oishan se hienoa, että voisin irtaantua tästä fyysisestä koukusta, joka mulla on häneen ja odotella parempaa..."

En tiedä onko ko. mies minkälainen, mutta ap lienee niitä naisia, joilla pitää aina olla joku mies, ja tässä hän manipuloi miestä, josta ei ole edes kiinnostunut vaan on valmis tipauttamaan äijän heti kun maisemiin astuu herkumpi kolli.

Niin kuin aiemmin mainitsin, mulla ei ole ollut ketään pitkään aikaan. Yli kahteen vuoteen, jos tarkkoja ollaan. En siis todellakaan ole tuollainen kuvailemasi nainen. Tällä hetkellä kyllä, olen koukuttunut fyysiseen yhteyteemme. Kivitä mut!

Ei sua kukaan kivitä, on normaalia kaivata fyysistä läheisyyttä. Jos ymmärsin viestisi oikein, teillä on miehen kanssa joku fuck buddy -suhde. Vietätte aikaa muutenkin yhdessä ja se muu yhdessäolo ei oikein toimi. Mies ei selvästi halua mitään enempää kanssasi (siksi suuttui siitä kuvasta), lisäksi  se, että hän maalaa kun sinä olet läsnä voi tarkoittaa että roikut siellä eikä mies sitä haluaisi. Idiootiksi haukkuminen ja leuan kumauttaminen voivat olla myös miehen viesti, että hän ei halua että puhut ja vietät aikaa hänen kanssaan. Ehkä se miten suri itkemistä leukajutun jälkeen ei ehkä ollutkaan aitoa välittämistä sinusta vaan enemmänkin näytös, että on pahoillaan, ettet suurentelisi asiaa etkä veisi asiaa eteenpäin minnekään. Hän ei näytä arvostavan seuraasi. Ei kuitenkaan osaa/uskalla sanoa sitä sulle suoraan.

Sinä taas et tunnusta, että oma toimintasi vihjaa siihen suuntaan, että kumminkin odotat mieheltä jotain enemmän kuin fyysistä, muutenhan et ottaisi hänestä kuvia, et roikkuisi hänen kämpillään tyhjän panttina, et miettisi muuttuuko hän (tulevaisuudessa) väkivaltaiseksi ja sinua ei ärsyttäisi se, että haukkuu idiootiksi. Reagointisi itkemällä leuan kumauttamiseen oli myös enemmän yritys sitouttaa mies sinuun, koska jos joku sun kaveri olisi tehnyt saman, olisit itkemisen sijaan saanut raivarin.

Sun ongelmasi on se, ettet tiedä mitä oikeasti haluat ja reaktiosi ovat ristiriitaisia. Jos tyyppi on noin ärsyttävä ja loukkaava sun mielestä, oletko valmis kestämään tuollaista vain saadaksesi hieman fyysistä läheisyyttä? Olet nuori ja maailmassa on pari muutakin miestä. Elämä on lyhyt, miksi panostat tuohon tyyppiin?

Vierailija
28/41 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan. Alapeukutitte edellistä viestiäni (-8-) mutta lukekaapa mitä ap kirjoittaa: "Oishan se hienoa, että voisin irtaantua tästä fyysisestä koukusta, joka mulla on häneen ja odotella parempaa..."

En tiedä onko ko. mies minkälainen, mutta ap lienee niitä naisia, joilla pitää aina olla joku mies, ja tässä hän manipuloi miestä, josta ei ole edes kiinnostunut vaan on valmis tipauttamaan äijän heti kun maisemiin astuu herkumpi kolli.

Niin kuin aiemmin mainitsin, mulla ei ole ollut ketään pitkään aikaan. Yli kahteen vuoteen, jos tarkkoja ollaan. En siis todellakaan ole tuollainen kuvailemasi nainen. Tällä hetkellä kyllä, olen koukuttunut fyysiseen yhteyteemme. Kivitä mut!

Ei sua kukaan kivitä, on normaalia kaivata fyysistä läheisyyttä. Jos ymmärsin viestisi oikein, teillä on miehen kanssa joku fuck buddy -suhde. Vietätte aikaa muutenkin yhdessä ja se muu yhdessäolo ei oikein toimi. Mies ei selvästi halua mitään enempää kanssasi (siksi suuttui siitä kuvasta), lisäksi  se, että hän maalaa kun sinä olet läsnä voi tarkoittaa että roikut siellä eikä mies sitä haluaisi. Idiootiksi haukkuminen ja leuan kumauttaminen voivat olla myös miehen viesti, että hän ei halua että puhut ja vietät aikaa hänen kanssaan. Ehkä se miten suri itkemistä leukajutun jälkeen ei ehkä ollutkaan aitoa välittämistä sinusta vaan enemmänkin näytös, että on pahoillaan, ettet suurentelisi asiaa etkä veisi asiaa eteenpäin minnekään. Hän ei näytä arvostavan seuraasi. Ei kuitenkaan osaa/uskalla sanoa sitä sulle suoraan.

Sinä taas et tunnusta, että oma toimintasi vihjaa siihen suuntaan, että kumminkin odotat mieheltä jotain enemmän kuin fyysistä, muutenhan et ottaisi hänestä kuvia, et roikkuisi hänen kämpillään tyhjän panttina, et miettisi muuttuuko hän (tulevaisuudessa) väkivaltaiseksi ja sinua ei ärsyttäisi se, että haukkuu idiootiksi. Reagointisi itkemällä leuan kumauttamiseen oli myös enemmän yritys sitouttaa mies sinuun, koska jos joku sun kaveri olisi tehnyt saman, olisit itkemisen sijaan saanut raivarin.

Sun ongelmasi on se, ettet tiedä mitä oikeasti haluat ja reaktiosi ovat ristiriitaisia. Jos tyyppi on noin ärsyttävä ja loukkaava sun mielestä, oletko valmis kestämään tuollaista vain saadaksesi hieman fyysistä läheisyyttä? Olet nuori ja maailmassa on pari muutakin miestä. Elämä on lyhyt, miksi panostat tuohon tyyppiin?

Aika hyvä analyysi, jossa on kuitenkin joitain virheitä. En esimerkiksi ollut hänen luonaan tyhjänpanttina hänen maalatessaan, vaan hän maalasi kuvaa minusta. Kaverille olisin tietysti suuttunut, mutta tää ei ole tietenkään pelkkä kaverisuhde, vaan ollaan paljon läheisempiä. Kyllä hän mulle soittelee ja viestittelee, ja itse pitää keskustelua yllä, enemmän kuin minä. Eli en usko, että hän vain käyttää minua "fuck buddynaan". Asia on lähinnä päin vastoin. Meidän yhdessä vietetty aika on paljon enemmän keskustelua ja yhdessä tekemistä, johon ei liity seksi millään tavalla. 

Vierailija
29/41 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tottakai jollain tasolla koko ajan taustalla on ajatus, että entä jos tämä voisikin olla jotain enemmän, kuin ystävyyssuhde (jossa on seksiä...). Ollaan ensisijaisesti ystäviä, vaikka se nyt saattaakin kuulostaa epäuskottavalta. Ollaan toisillemme todella läheisiä ja hän on mm. kertonut mulle lapsuudestaan asioita, joita ei ole kenellekään muulle ikinä kertonut. Samoin mä olen hänelle kertonut sieluni syvimmät syöverit... eli ei tässä nyt ihan pelkästään fuckbuddyja olla, eikä sellanen sovi mun tyyliin, en koe seksuaalista vetovoimaa sellaista kohtaa, jonka kanssa ei ole syvempää yhteyttä.

ekan viestin kirjoittaja (viesti 28 oli myös minun)

Vierailija
30/41 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika hyvä analyysi, jossa on kuitenkin joitain virheitä. En esimerkiksi ollut hänen luonaan tyhjänpanttina hänen maalatessaan, vaan hän maalasi kuvaa minusta. Kaverille olisin tietysti suuttunut, mutta tää ei ole tietenkään pelkkä kaverisuhde, vaan ollaan paljon läheisempiä. Kyllä hän mulle soittelee ja viestittelee, ja itse pitää keskustelua yllä, enemmän kuin minä. Eli en usko, että hän vain käyttää minua "fuck buddynaan". Asia on lähinnä päin vastoin. Meidän yhdessä vietetty aika on paljon enemmän keskustelua ja yhdessä tekemistä, johon ei liity seksi millään tavalla. 

Sun selitysten mukaan siis olette siis enemmän kuin kavereita, vietätte yhdessä aikaa seksin lisäksi, mutta ette halua kumpikaan olla vakituisessa vakavassa ja pitkäkestoisessa suhteessa, pidätte kuitenkin yhteyttä toisiinne, mies maalaa kuvasi ja sinä otat hänestä kännykkäkuvia (mitä varten?), mies kutsuu sinua idiootiksi ja kumauttaa leukasi kiinni kun puhut, ja tuo käytös ottaa sinua päähän, mutta et silti jätä häntä, vaikka mies ei oikeastaan kiinnosta sinua etkä näe olevasi hänen kanssaan suhteessa enää kauempaa vaikka olette enemmän kuin fuck buddyjä ja teette paljon yhdessä kuten ystävät ja olette enemmän kuin ystäviä...jne jne jne

Joko tämä on ihan kiva lauantaiprovo tai sitten joku tuossa mättää.

Vierailija
31/41 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha... niin. :) Joo, käyttäydytään niin kuin pariskunta, mutta ei olla tunnettu kovinkaan kauan. Hänessä on piirteitä, jotka on mun mielestä este vakavalle parisuhteelle (joka esim. päätyy yhteenmuuttoon, lapsien hankkimiseen, jne). En tiedä sitten mikä tässä on vaikea ymmärtää. Ollaan vielä tutustumisvaiheessa. Enemmän kuin kavereita, hyviä ystäviä ja rakastavaisia. Meissä on molemmissa piirteitä, jotka ärsyttää toista ja pidemmällä tähtäimellä olisi liikaa hommaa näiden piirteiden kestämiseen, puolin ja toisin.

ketjun aloittaja

Vierailija
32/41 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli yhteenveto: mies teki pienen erheen, sinä rupesit itkemään kuin vauva ja syyllistit reppanan suremaan useita tunteja. Lisäksi et edes ole kiinnostunut vakavasta suhteesta miehen kanssa. Kumminkin tämä tapaus vaivaa sinua niin paljon, että haet AV:ltä lisätukea sille, että syyllistäisit miestä lisää hänen mahdollisesta väkivaltaisuudestaan.

No, näin kypsänä täti-ihmisenä sanoisin, että sinä vaikutat vielä kypsymättömältä ikäiseksesi, ja selostuksesi perusteella tuli sellainen tunne, että yrität manipuloida miestä, joka on kiltti mutta vähän hömelö. Olisiko kumminkin nyt fiksuinta jutella miehen kanssa rehellisesti ja sanoa, ettet halua jatkaa suhdetta hänen kanssaan tai olet tyytymätön väleihinne, eikä pelata tuollaisia passiivis-aggressiivisia pelejä?

Kiinnostavaa olisi tietää, mistä olitte keskustelelemassa, kun mies loksautti suusi kiinni?

Oksettavaa tekstiä. Hyi olkoon.

Vierailija
33/41 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan 25v/26v. Makasimme sängyssä ja hän suuttui minulle eräästä asiasta. Sormillaan näpäytti tai jotenkin nopeasti nosti mun leukaa kädellään, että hampaat kolahtivat yhteen. Ei kovasti, mutta pelästyin kuitenkin... Onko tässä merkki orastavasta parisuhdeväkivallasta? Ei edes seurustella vielä... Aloin itkemään ja pyysin häntä miettimään, että oliko hänen reaktionsa missään suhteessa "virheeseen", jonka olin tehnyt... Häntä alkoi heti kaduttaa ja suri asiaa monta tuntia. En oikein tiedä, että pitäiskö varoituskellojen jo kilkatella... En toisaalta koe häntä muutenkaan vakavasti otettavana kumppanina, kunhan vain vietetään aikaa yhdessä ja meillä on kivaa. Mutta eihän sitä koskaan tiedä...

Alapää ohjaa onneen!

Vierailija
34/41 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet fiksu nuori nainen.

Hälytyskellosi soivat ihan aiheesta.

On ymmärrettävää, että sinulla on kaipuu fyysiseen läheisyyteen, mutta miehen käytös kertoo paljon. Pienikin läpsäisy kertoo, että  vihareaktio ei ole hallittua ja terveellä pohjalla.

Kehotan voittamaan itsesi ja opettelemaan olemaan yksin. Varmasti elämä tuo jossakin vaiheessa jonkun sydämellisen miehen tiellesi.

Kaikkea hyvää ja tsemppiä elämääsi.

Vierailija
35/41 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täti-ihmisenä varmaan tiedät, ettei mun iässä vielä kukaan ole mitenkään täysin kypsä missään suhteessa. Ja sen myönnän mielelläni! Joka tapauksessa voin sulle selventää, että mulla meni maku mieheen sen jälkeen, kun haukkui mua idiootiksi. En tiedä minkä takia mun pitäis hyväksyä sellainen käytös varteenotettavalta kumppanilta? Olen ollut hänelle rehellinen asiasta ja myös hän on tullut siihen lopputulokseen, että ei tässä oo mikään vuosisadan rakkaustarina kyseessä, tykätään vaan olla yhdessä silloin tällöin. En siis voi olla samaa mieltä siitä kanssasi, että olisin miestä mitenkään huijannut tai manipuloinut. 

Toiseksi, mies ei todellakaan ole mikään  "hömelö", vaan todella korkeasti koulutettu, elämää ja ihmissuhteita kokenut ihminen. En kuvailisi häntä "kiltiksi", varsinkaan sen jälkeen, kun hän haukkui minua idiootiksi ja käytti lievää fyysistä väkivaltaa. Riidan aiheena oli se, että olin ottanut hänestä hänen kysymättään valokuvia (hän maalasi taulua, enkä halunnut häntä häiritä). Minusta riidan olisi voinut selvittää sillä, että poistan valokuvat ja lupaan olla tekemättä sitä uudelleen. Ymmärrän, että hän suuttui siitä ja myönnän tehneeni väärin, mutta asian ois voinut sopia juttelemalla, niin kuin loppujen lopuksi tapahtuikin. Poistin kuvat ja sen jälkeen hän oli surullinen siitä, että poistin, koska hänen mielestään kuvat olivat sittenkin kivoja ja hän olisi halunnut ne itselleen

Mies on ihan ehta luonnehäiriöinen, joka käyttää fyysistä ja henkistä väkivaltaa sekä yrittää manipuloida sinua mitä pienimmissä asioissa. Mutta tämän ap tiesit, kun aloit säveltää aloitusta?

Vierailija
36/41 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä näitä kommentteja täällä! Ihme yksityiskohtien niuhottamista ja ap:n syyllistämistä. Kuulostatte itse ihan manipuloivilta narsisteilta! Joillain teistä eitaida olla paljoa elämää, kun jaksatte noin takertua ja tehdä syväanalyyseja, jotka eivät edes osu oikeaan. Ei sitten ole sattunut tulemaan mieleen, että ihmiset reagoivat ja käyttäytyväg erilailla eri tilanteissa? Se, mikä on pätenyt omassa tilanteessasi, ei välttämättä päde toisen tilanteeseen.

Ap on kertonut ja vastaillut avoimesti kykynsä mukaan ja kuvaillut suhdettaan sen minkä pystyy. Monimutkainen suhde nyt sattuu olemaan hieman monimutkainen ja vaikeasti määriteltävissä!

Ap:lle sanon vain, että vaikutat itse olevan parhaiten perillä asiasta. Voihan olla, ettei tyyppi ole mikään väkivaltainen narsisti, mutta nykyisen käytöksen perusteella ei varmasti mikään ideaaleinkaan kumppani sinulle. Jos suhteessa on epävarmuutta ja negatiivisia fiiliksiä jo heti alkuun, ei siitä sen parempaa tule myöhemminkään. Mieti mitä haluat tällä hetkellä ja kannattaako vain tyytyä vai siirtyä rohkeasti elämässä eteenpäin.

Vierailija
37/41 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos viimeisimmällä kommentoijalle. Nyt kun asiaa mietin, niin tulin lähinnä vain hakemaan ihmisten reaktioita tapahtuneeseen, hahmoittaakseni sen mitä itse ajattelen ja tunnen asiasta. Jos joku oma kaveri kertoisi mulle tämän, niin käskisin välittömästi heivaamaan ko. tyypin. Kai se on erilaista, kun tuntee ihmisen niin moniuloitteisesti, eikä pysty näkemään henkilöä niin mustavalkoisena. Tapailemani mies on jo ihan alkumetreillä kertonut joutuneen eksänsä pelkäämäksi uhkaavan käytöksensä takia, johon ei kuitenkaan liittynyt (kuulemma) konkreettista väkivaltaa, mutta oli mm. kiskaissut tupakan tämän suusta aggressiivisesti. Muusta en tiedä, mutta kyllä silloin jo hänelle sanoin, että multa ei heru asian suhteen sympatiaa ja että itsekin kokisin jo uhkaavan käytöksen syynä lopettaa suhde...

-Ketjun aloittaja

Vierailija
38/41 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kamalaa, kun miehelle vaan tapahtuu kaikenlaista, syyttömänä objektina eikä vastuullisena subjektina. Että on ihan "JOUTUNUT exänsä pelkäämäksi".

Vierailija
39/41 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin. Ap, olet selitellyt tätä nyt itsellesi jotenkin kivaksi, myös sinä huijaat osittain. Mutta siitä huolimatta, olet joutumassa kuvioon joka ei pääty mukavasti. Ahdistuksesi haisee tänne saakka. Jokin mättää, enemmän kuin se, että olet miehen kanssa koska kaipaat seksiä.

Vierailija
40/41 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin. Ap, olet selitellyt tätä nyt itsellesi jotenkin kivaksi, myös sinä huijaat osittain. Mutta siitä huolimatta, olet joutumassa kuvioon joka ei pääty mukavasti. Ahdistuksesi haisee tänne saakka. Jokin mättää, enemmän kuin se, että olet miehen kanssa koska kaipaat seksiä.

Miten olen selitellyt tätä asiaa "kivaksi"? Käsittääkseni olen tänne tullut asiaa puimaan juuri sen takia, että mua ahdistaa nämä tapahtuneet asiat ja haluan selvittää päätäni niiden suhteen. Me ollaan nyt puhuttu hänen kanssa asiasta melko suoraan ja vakavasti. Hän myöntää ongelman ja haluaa löytää uuden tavan käsitellä tunteitaan. Hyvä merkki tietysti on se, että hän käy jo terapiassa. Kuten sanoin, ollaan ennen kaikkea ystäviä, ei näillä näppäimillä oo potentiaalia sen enempään. Asian tekee helpommaksi tietysti se, että asutaan eri kaupungeissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi