Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riita miehen kanssa paisui ja en tiedä voinko antaa anteeksi.

Vierailija
04.06.2016 |

Meille tuli riitaa lasten kasvatusasioista ja se paisui ja meni yli kummaltakin, kumpikin korotettiin ääntämme ja kummassakin on riidan alkuun syy, en missään tapauksessa koeta syyttää vain miestä riidasta. Mies kuitenkin riidan päätteeksi raivostui niin että heitteli koristetyynyt sängyltä raivoissaan lattialle ja heitti housujaan seinään sekä puhelimensa sängylle. Olen todella säikähtänyt sillä 18 vuoden yhdessäolon aikana ei mitään tällaista ole ennen käynyt vaikka ollaan aikaisemminkin otettu kovasanaisesti yhteen. Nyt en todella tiedä lähteä vai jäädä. Mitä sinä tekisit?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä kuulostaa rajulta... Oikein sohvatyynyt lentelivät lattialle sängystä... Eka kerta 18 vuoteen niin ei nyt vaikuta hirveän traagiselta. Kaikilla joskus keittää kattila yli ja jos tuo nyt on se ylilyönti niin eipä kovin kamalaa. 

Vierailija
2/37 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken muun voisin antaa anteeksi, mutta mun koristetyynyjä ei heitellä lattialle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko terassiremppa on valmis?

Vierailija
4/37 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, enpä tuosta vielä eroaisi, ei ollut sinuun kohdistunut eikä hajottanut mitään tahallaan. Nyt pitäisi vaan molempien rauhoittua ja jutella asiasta.

Vierailija
5/37 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin nolla pistettä ponnettomasta provosta.

Vierailija
6/37 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, enpä tuosta vielä eroaisi, ei ollut sinuun kohdistunut eikä hajottanut mitään tahallaan. Nyt pitäisi vaan molempien rauhoittua ja jutella asiasta.

Näin. Ja keskustelua ei kannata aloittaa toista syyttämällä, vaan siltä kantilta että taisi molemmilla vähän mennä yli ja kertoa ne kannat ilman kärjistelyä. 

Vierailija
7/37 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulosti tosi uhkaavalta tuo tilanne. Ihan koristetyynytkin heitti noin vain pitkin poikin.

Vierailija
8/37 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan koristetyynyt ja miehen housut :D

Vierailija
9/37 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just. Aika pientä. Kunnes kohdistuu sinuun tai tavaroita aletaan hajottamaan niin eipä tossa. Joskus jopa viha täytyy päästää ulos kunnolla, muuten se patoutuu sisälle.

Vierailija
10/37 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole vakavaa. Ylireagoit.

Vierailija
11/37 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mies haluaisi varmaan heitellä ne koristetyynyt helkattiin, mutteivat uskalla. 

Vierailija
12/37 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulosti tosi uhkaavalta tuo tilanne. Ihan koristetyynytkin heitti noin vain pitkin poikin.

Kyllä se toisille on, jos ei ole tollaseen tottunu.

Vierailija
13/37 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ottamaan kulli suuhun, kyllä se siitä.

Vierailija
14/37 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sano exä vastaavanlaisessa tilanteessa aikoinaan, et "Jospa se olen ensi kerralla minä, johon sinä tuon vihasi kohdistat?"

Vierailija
15/37 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitti housujaan seinään mitä vittua :DD

Sehän minullakin tulee ensimmäisenä mieleen kun hermot menee.. Ei kun..

Vierailija
16/37 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se toisille on, jos ei ole tollaseen tottunu.

No en ole minäkään tottunut, mutta kyllä mua lähinnä huvittaisi aikuinen mies paiskomassa koristetyynyjä. 

Ollaan oltu miehen kanssa 15 vuotta yhdessä ja tasan kerran mies on vaikeassa elämäntilanteessaan pamauttanut seinää, silloinkaan asia ei kohdistunut minuun tai tilanne ei ollut uhkaava. Kannattaa muistaa että se toinenkin on vain ihminen. 

Vierailija
17/37 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, molemmat nyt vähäksi aikaa ensin miettimään asioita ja sitten kun molemmat on rauhoittuneita niin puhutaan asiat selviksi.

Vierailija
18/37 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä jättäisin miehen. Mun koristetyynyt perkele.

Vierailija
19/37 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riitelikö mies siis ilman housuja? Vai riisuiko ne riidan aikana?

Vierailija
20/37 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella outoa kyllä. Olisi hakannut bambukepillä sinua jalkoihin, niin asia olisi hoitunut sillä. Miksi piti viattomat koristetyynyt sotkea aikuisten riitoihin. Tuosta roiskimisesta jää tyynyihin ikuiset jäljet :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan