Makea hirveä tuoksu miehessä
Olen miettinyt, että onko kyseessä hajuvesi, kunnes luin, että alkoholin liikakäyttö voi saada aikaan selkaisen.
Mistä erotan, onko kyseessä hajuvesi vai tuo toinen, se ei ole sellainen. kuin vaikka alkoholisteilla kaupassa, spurguilla.
Haju on tosi äitelä mutta jotenkin niin sellainen että esim . autossa en pysty hengittämään. Ilmeneekö tuo alkoholihaju vain välittömästi juomien jälkeen vai voiko esim. seuraavana päivänä.
En oikein tiedä miten mies laittaa sitä hajuvettä, se ei minusta haise pullosta samalle.
Kommentit (16)
Onko se asetonin haju? Liittyy diabetekseen.
Diabetestä minäkin veikkaisin. Vanhan viinan hajun kyllä tunnistaa.
Karppaaja tai muuten epäterveellistä syövä? Ketoosi haisee hengityksestä makealle.
Pilvenpolttelusta jää ällöttävä makea haju.
Ei ole diabetesta. hirveän vaikea kuvailla sitä, mutta, jos se on hajuvesi niin melko karsea. Tuota alkoholia aloin nyt vasta miettiä kun tajusin miten paljon mies juo.
Homeongelma miehen töissä tai kotona?
Ei diabetes tai karppaus noin voimakkaasti haise.
Ketoosi haisee aika pahalle mun nenään. Ällöttävä makea haju joka tarttuu mm. lakanoihin.
Pössyttelevä narkkari. Jätä se SIKA!
Puhutko nyt puolisostasi? Vai jostain muusta miehestä?
Maksasairaudet tuoksahtavat kitkerälle, sokerihomeostaasin sairaudet kuten diabetes makealta ja toisinaan myös syöpä voi tuottaa eriskummallisia hajuja. Mikäli mies muuten on terve, niin vaihtoehdoiksi jää hajuvesi, epäbalanssissa oleva ihon bakteeristo tai sitten feromonit, jotka kertovat sinulle "juokse ja lujaa".
Esimerkiksi Axella oli sellaista pesuainetta, joka haisi homeelta. Brasilian jotain, keltainen sotku. Homeallergikkona haistan hometaloissa asuvat ihmiset esimerkiksi kassajonossa, mutta tuo pesuaine sotki havaintoni, kun satuin sitä kerran itse ostamaan.
Vanha viina haisee seuraavana päivänä.