Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

:( voi ei...

Vierailija
24.02.2006 |

Mies tulee ihan kohta tai viimeistään tunnini päästä kotiin ja tiedossa on kunnon riita. Siis minä sen riidan nostan pystyyn miehen käytöksen takia. Tiedän, että riita saataisiin vältettyä jos vaan antaisin asian olla, mutta sehän miehelle sopisi, että saa jatkaa törttöilyjään.

Itkettää jo nyt. :(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes riitelisi moisesta, pistäisin ukon suoraan pihalle.

Vierailija
2/4 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se soittelet sille koko ajan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pieniä valheita jakelee minulle asiassa jos toisessa ja käyttäytyy minua ja lapsia kohtaan tosi välinpitämättömästi (ollaan täysin itsestäänselvyys) nytkin on ollut 3 viimeistä päivää aamusta puoleenyöhön kavereittensa kanssa vaikka sanoi, että eilen olisi tullut jo viideltä ja tänään piti käydä vain tunti pois kotoa, mutta mites kävikään.

Minua ärsyttää suunnattomasti, että minulle kyllä mies sanoo vähän väliä " ei voida mennä sinne, en jaksa, on töitä en voi" mutta jos joku kaveri/sukulainen soittaa ja pyytää esim tekemään jotain niin mies on heti valmis niin kuin partiopoika.

Voi kuulostaa teinien riitelyltä, mutta tällä on todella suuri vaikutus minun elämään. En saa ikinä tuntea olevani se tärkein, enkä ikinä mene kenenkään edelle. Tuntuu, että minä (+lapset) olen vain hätävarana kotona, että jos ei satukkaan olemaan mitään muuta tarjolla niin voihan meidänkin kanssa olla hetken.

ap

Vierailija
4/4 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minua ärsyttää suunnattomasti, että minulle kyllä mies sanoo vähän väliä " ei voida mennä sinne, en jaksa, on töitä en voi"

ap