Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi niin moni mies tyytyy naiseen

Vierailija
03.06.2016 |

Kuin naiseen? Eikö kannattaisi odottaa sitä parasta?

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö tästä vetää nyt joku johtopäätös, että joku mies voisi tarjota miehelle parempaa kuin nainen. Yleensä tai yksilökohtaisemmin?

Just asking.

Vierailija
62/69 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa miehistä ei saa niitä joita kiinnostuu, vaan joutuu tyytymään johonkin ihan OOKOOSEEN

Näin. Valitsijan käteen jää vain karahka, vai miten se sanonta menikään. Moni mies on melko pragmaattinen. Jos haluaa säännöllisesti seksiä (ja monille vähemmän komistuksille, sitä ei irtosuhteilla ole juuri saatavilla) on otettava se nainen jonka saa, tai oltava ilman. Usein taustalla pidetään optiota vaihtoon, jos parempaa on tarjolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä. Ei oikeastaan ole mitään järkeä tyytyä, varsinkin kun itse täyttää kriteerit heittämällä. Ihmettelen miehenä monien kanssaveljieni "munattomuutta" asian suhteen.

Jos kuulut miesten top10. Niin et tietenkään voi ymmärtää mitä se pariutuminen muille miehille on.

En tiedä mihin toppiin kuulun, mutta en tosiaan tajua miehiä jotka epätoivon vimmalla valehtelevat naisille saadakseen "pesää" ja jotka sitten tyytyvät johonkin. Eivät ilmeisesti ihan hirveästi itseään arvosta? Ja kyllä, mielestäni oma hanska voittaa jonkun tyytymisreiän 100-0.

Makuja on monia, joillekin se nainen on vaihtoehdoista mieluisampi.

Vierailija
64/69 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö tästä vetää nyt joku johtopäätös, että joku mies voisi tarjota miehelle parempaa kuin nainen. Yleensä tai yksilökohtaisemmin?

Just asking.

Sitä tässä taidetaan hakea.

Vierailija
65/69 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska miehiä ei riitä kaikille miehille

Vierailija
66/69 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä tyydy. Käsittämättömän typerä avaus.

Vierailija
67/69 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sen sitten tietää, kun se paras tulee kohdalle?

Jos et tiedä, se ei ole vielä tullut.

Vierailija
68/69 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos etsii "parasta" niin menee koko elämä siihen etsimiseen koska jossain on aina joku "parempi". Itse en usko että jokaiselle on jossain Se Oikea(TM) joita on vain yksi maailmassa. Jokaiselle on paljon Niitä Oikeitä(TM) jotka ovat sopivia kumppaneita ja sitten on myös paljon Niitä Vääriä(TM) joihin valitettavasti usein retkahdetaan myös.

Tälleen sivusta pitää kommentoida, että kyllä mä uskon että mulle vois olla useitakin "Oikeita" miehiä" esteenä on vaan se että olen itse se väärä.

Vierailija
69/69 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet sitä ja naiset tätä. Nämä avaukset sisältää niin älyttömän määrän järkijättöisiä yleistyksiä ja asenteellisuutta pelkässä provokaatiomielessä. Vastenmielistä. 

Eihän tuossa avauksessa tarkoitettu sitä että kaikki miehet vaan siinä lukee "monet miehet".

Sinun kannattaa opiskella lisää äidinkieltä :)

En ole ap