Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi niin moni mies tyytyy naiseen

Vierailija
03.06.2016 |

Kuin naiseen? Eikö kannattaisi odottaa sitä parasta?

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman deittailukokemukseni perusteella tyytyminen on pakollista.

Ei ole mahdollista saada molemminpuolista kiinnostusta jos nainen on viehätttävä.

Se on joko epäviehättävä nainen tai loppuelämä yksin.

Vierailija
42/69 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman deittailukokemukseni perusteella tyytyminen on pakollista.

Ei ole mahdollista saada molemminpuolista kiinnostusta jos nainen on viehätttävä.

Se on joko epäviehättävä nainen tai loppuelämä yksin.

Niinkö varat ei riitä tuontiin. Saa olla tyhmä tai epätoivoinen nainen mennessään laastarisuhteeseen. No pikkujouluissa pääsee taas valittamaan 👏

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut häntä kenet halusin, jouduin tåyytymään. Ei ollut hyvä idea, koska erosin rakkaudettomasta liitosta hyvinkin nopeasti.

Vierailija
44/69 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En saanut häntä kenet halusin, jouduin tåyytymään. Ei ollut hyvä idea, koska erosin rakkaudettomasta liitosta hyvinkin nopeasti.

Nykyaikana on suorastaan surullista lukea tällaisista kohtaloista. Vielä 60-luvulla tuo oli normi ja näitähän pareja tuleekin vastaan sukulaisissa sekä vanhushuollossa.

Vierailija
45/69 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä Laa-laa-maassa ap oikein elää? Ei läheskään kaikki miehet saa sellaista naista, jonka haluaisivat. Jos kuitenkin haluaa perustaa perheen, pitää tyytyä "ihan ok"-naiseen. 

Vierailija
46/69 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä Laa-laa-maassa ap oikein elää? Ei läheskään kaikki miehet saa sellaista naista, jonka haluaisivat. Jos kuitenkin haluaa perustaa perheen, pitää tyytyä "ihan ok"-naiseen. 

Korona kevät aiheutti kulissiliitoissa avioeroja. Voihan noin tehdä, mutta vaarana on joutua eroisäksi/äidiksi. Ota huomioon ettei juurikaan ketään halua katsella inhottavaa naamaa seuraavat 20-30 vuotta.

Vierailija
47/69 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pillu kuin pillu. Samanlaisia ne on kaikilla naisilla.

Tuo on tietysti totta. Jos naisesta/naiselta ei muuta kaipaa, niin samahan se sitten on. 

Tosin itse en tekisi pelkän pillun vuoksi mitään, kun oma käsi on käytännössä parempi ja varmempi. Naisen haluan ystäväksi, elämänkumppaniksi ja kenties perheen perustajaksi kanssani. Pelkkää pillua en jaksaisi katsella lumoutuneena aamuyön pikkutunneille ja jutella sille hempeitä, mutta naisen silmiin katselu ja loputon keskustelu kaikesta mahdollisesta on tosi kivaa, siihen ei kyllästy koskaan. 

Pointti! Alalla toimivat staratkin sanoo lelujen esim. milkkareiden olevan parempia kuin naiset. Pistää miettimään..

Vierailija
48/69 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa miehistä ei saa niitä joita kiinnostuu, vaan joutuu tyytymään johonkin ihan OOKOOSEEN

Suurimmalla osalla miehistä on terveempi pää kuin sinulla.

Ei kukaan ole kenenkään kanssa pelkästään tunkeakseen tappia reikään. Reikiä ja tappeja saa kaupasta. Hanki oma ja lopeta typerä spämmäys.

https://www.sinful.fi/miehille/miesten-itsetyydytysvalineet

Tällä naisen logiikalla suurin osa miehistä olisi ikisinkkuja.

Vierailija
49/69 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reikä se on rotallakin.

Sitäpaitsi naisten jaarituksia ei jaksa kuunnella eli se niistä 'ihmissuhteista'.

Näinhän se on nähtävä, ei kaikista ole parisuhteeseen.

Työnnä se parisuhtees sinne minne aurinko ei paista.

Jos naisilla ei olis pillua niin naiset sais niitä parisuhteita harrastaa ihan vaan keskenään. Miehiä ei kiinnosta.

Vierailija
50/69 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tapasin tulevan vaimoni, ei siinä kyllä sukat pyörineet jaloissa.

Sen sijaan huomasin, että hänen seurassaan viihdyin hyvin, hän oli (ja on) fiksu, mukava ja järkevä. Seksikin oli ihan jees.

Onneksi sain hänet parisuhteeseen ja avioliittoon. Hän on mitä parhain äiti lapsillemme ja edelleenkin oikein hyvää ja mukavaa seuraa.

Vierailija
51/69 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä. Ei oikeastaan ole mitään järkeä tyytyä, varsinkin kun itse täyttää kriteerit heittämällä. Ihmettelen miehenä monien kanssaveljieni "munattomuutta" asian suhteen.

Vierailija
52/69 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä tavismies saa mitään huippunaista. Ei sitä ajatella defenssien vuoksi näin, vaan itselleen epärehellisesti valehdellaan, että kyseessä on tosi rakkaus tms.

Vierailija
53/69 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä. Ei oikeastaan ole mitään järkeä tyytyä, varsinkin kun itse täyttää kriteerit heittämällä. Ihmettelen miehenä monien kanssaveljieni "munattomuutta" asian suhteen.

Jos kuulut miesten top10. Niin et tietenkään voi ymmärtää mitä se pariutuminen muille miehille on.

Vierailija
54/69 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kuulut miesten top10. Niin et tietenkään voi ymmärtää mitä se pariutuminen muille miehille on.

Näin on.

Jos käyn treffeillä niiden naisten kanssa joista voisin viehättyä niin sieltä tulee aina heti tai myöhemmin se "vaikutat mukavalta mutta.."-pakit.

Ja aina jos käyn treffeillä naisen kanssa josta en voi viehättyä niin nainen kysyy itse oma-aloitteisesti seuraavia treffejä.

Tässä pelissä ei vaan voi voittaa, oon jo vuosia hakannut päätä seinään kun olen yrittänyt löytää naista josta voisin viehättyä. Pakkiviesteistä on kertynyt jo mittava kokoelma.

Aina sanotaan, että tyytyminen on törkeästi tehty toiselle, mutta se on käytännössä ainut vaihtoehto. En tiedä miten monta vuotta lisää voin enää jatkaa pakkien keräämistä kun ikää on jo yli kolkyt. Vakaa parisuhde ja oma perhe olis se tärkein juttu elämässäni.

Vierailija
55/69 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras on vain mielikuvituksessa. Kannattaa olla sen kanssa joka haluaa olla kanssasi.

Vierailija
56/69 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras on vain mielikuvituksessa. Kannattaa olla sen kanssa joka haluaa olla kanssasi.

Parhaan tapasin kyllä ihan oikeassa elämässä, mutta hän ei ikävä kyllä halunnut minua...

Vierailija
57/69 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin on.

Jos käyn treffeillä niiden naisten kanssa joista voisin viehättyä niin sieltä tulee aina heti tai myöhemmin se "vaikutat mukavalta mutta.."-pakit.

Ja aina jos käyn treffeillä naisen kanssa josta en voi viehättyä niin nainen kysyy itse oma-aloitteisesti seuraavia treffejä.

Tässä pelissä ei vaan voi voittaa, oon jo vuosia hakannut päätä seinään kun olen yrittänyt löytää naista josta voisin viehättyä. Pakkiviesteistä on kertynyt jo mittava kokoelma.

Aina sanotaan, että tyytyminen on törkeästi tehty toiselle, mutta se on käytännössä ainut vaihtoehto. En tiedä miten monta vuotta lisää voin enää jatkaa pakkien keräämistä kun ikää on jo yli kolkyt. Vakaa parisuhde ja oma perhe olis se tärkein juttu elämässäni.

Just sun kaltaisia odotettiin ja odotetaan vieläkin rajojen ollessa avoinna Latviassa. Tietenkään sinne ei silloin mennä ollessaan pihi/varaton. Ajattelin muistuttaa asiasta sillä edelleen tuolla kaivataan kunnollisia perhekeskeisiä miehiä. Niin ja vaikka et itse koe tarvetta niin tätä tietoa voi levittää eteenpäin muille sinkkumiehille jota satut tietämään.

Vierailija
58/69 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Voisi saada miehenkin.

Vierailija
59/69 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin on.

Just sun kaltaisia odotettiin ja odotetaan vieläkin rajojen ollessa avoinna Latviassa. Tietenkään sinne ei silloin mennä ollessaan pihi/varaton. Ajattelin muistuttaa asiasta sillä edelleen tuolla kaivataan kunnollisia perhekeskeisiä miehiä. Niin ja vaikka et itse koe tarvetta niin tätä tietoa voi levittää eteenpäin muille sinkkumiehille jota satut tietämään.

Ja sinä lupasit joskus maksaa sen matkan. No onko se voimassa vielä?

Vierailija
60/69 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mihin toppiin kuulun, mutta en tosiaan tajua miehiä jotka epätoivon vimmalla valehtelevat naisille saadakseen "pesää" ja jotka sitten tyytyvät johonkin. Eivät ilmeisesti ihan hirveästi itseään arvosta? Ja kyllä, mielestäni oma hanska voittaa jonkun tyytymisreiän 100-0.