Facebookin tyrkyt: tissivako tursuaa, peilin edessä harjoitellut sexyt ilmeet jne...
Miksi jotkut kohtuullisen tavalliset ja normaalitkin ihmiset päivittäessään facea laittavat sinne lähinnä näitä tyrkkykuvia itsestään? Mielestäni se tekee heistä halvan ja nolon oloisia... Siis näitä kilo pakkelia, tissivako tursuilee ja päällä minit/tiukat vaatteet. Ilme näyttää siltä, että varmaan on peilin edessä treenattu eli luonnoton. Näiden omien tyrkkykuvien lisäksi saattaa olla esim. baarikuvia juomat edessä. Eikä ole iästä kiinni, joillain teineillä on ihan fiksuja FB-seiniä normaalista elämästään ja jotkut 4-kybäsetkin harrastaa tätä törkytyrkkyilyä. Vai enkö mä nyt vaan ymmärrä näiden halvan oloisen kuvien viehätystä?
Kommentit (33)
Kyllähän kuvat tietynlaisiin vastakkaisen sukupuolen edustajiin vetoavat.
Kyllä tuollaiset kuvat antavat tietynlaisen kuvan ihmisen arvo- ja ajatusmaailmasta. Itse ainakin tunnen jonkinlaista myötähäpeää, kun näen näitä "poseeraus" kuvia. Ovat ne niin naurettavan näköisiä.
Hyvä, että laittavat. Tykkään katsella.
Olen täysin samaa mieltä kanssasi! Enemmän minua pistää sellaiset vihaiseksi joilla vielä pieniä lapsia ja peilin edessä on aikaa tunti tolkulla seisoa ja ottaa selfieitä, mutta lapsen kanssa aika jää vähiin!
Minä en juo enkä käy baareissa, mutta laitan poseeraukuvia ja ikääkin melkein 40. Olin nuorena rumilus ja elin vuosia suhteessa, jossa mies määräsi, miten pitää pukeutua. Kun ostin topin ja hameen, oli kommentti, että näytän h*oralta. Alkoi niin paljon ottaa päähän se farkut ja t-paitatyyli, että eron jälkeen olen pukeutunut just miten haluan. Koska voin ja on oikeus. Näytän tissivakoa just silloin kuin itselleni sopii (en töissä tietenkään).
Ottavatkohan tai antavatko jotkut ihmiset ottaa itsestään ollenkaan ns. tavallisia kuvia? On aika oudon näköistä, kun kadonneita ihmisiä etsitään lehdissä ja kuvituksena on tyrkkykuva, josta jää mieleen lähinnä etualalle työnnetyt huulet, vahvasti meikatut silmät ja leukaa hipova rintavako. Kokovartalokuvissa taas seisotaan vessanpöntön edessä käsivarsi ojossa, selkäranka ässän muotoisena ja naama yhä mutrulla. Ei kukaan kulje tuolla tavalla katunäkymässä, ja jos kulkee, sietää saada kyydin ensiapuklinikalle tutkimuksiin.
Onkohan muuten mutristelumuoti edennyt jo ylioppilaskuviin?
Minuakin niin harmittaa minua komeammat miehet.
M
Vierailija kirjoitti:
M
Miksiköhän miehet harvemmin päivittää törröhuuliselfieitä tai muutenkaan paljasta pintaa?
Osa 600. Tulkaa pois sieltä facebookista.
Millaisia kommetteja sait kun teit aiheesta jaon sinne facebookiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M
Miksiköhän miehet harvemmin päivittää törröhuuliselfieitä tai muutenkaan paljasta pintaa?
Huutonaurua! :D Ei nyt huulet törröllään, mutta ei paljon puutu. Sukkaselfiet on vähintäänkin yhtä noloja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M
Sinä katsot niitä miesten selfieitä vähän toisin silmin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M
Huutonaurua! :D Ei nyt huulet törröllään, mutta ei paljon puutu. Sukkaselfiet on vähintäänkin yhtä noloja.
Mitäs ne on?
Itseäni ei oo koskaan häirinnyt tyrkyt facebook-kuvat. Kivahan se on katsella, jos jollakin on mahtava kroppa.
T: Mies 28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M
No mutta totuuden nimissä miesten selfiet on harvemmin seksistisiä.
No onhan se wt. Ei siitä mihinkään pääse. Mutta jos haluaa näyttää horatsulta, niin ihan vapaasti 👍
En ole huomannut tällaista omissa tutuissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M
Juuri kun kuvittelin olevan konsensus, etti miehet saa lähettää naisille paljastavia kuvia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M
No mutta totuuden nimissä miesten selfiet on harvemmin seksistisiä.
Onko sinulla riittävästi kokemuspohjaa tälläisiä päätelmiä tehdä? Edelleenkin sinusta ei NAISENA siinä ole mitään sekstistä esitellä lihaksiaan ilman paitaa, paljasta persettä tai sukka kullin peittona? Se on sinusta hyväksyttävämpää, etkä ole tähän kiinnittänyt sen enempää huomiota ja ottanut hikeä kun ei ole mitään kadehtittavaa toista naista kohtaan...
Luokittelen heidät automaattisesti täysin idiooteiksi.