Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihailen kyllä suuresti isojen perheiden äitejä. Kun ajattelenkin

Vierailija
24.02.2006 |

miten valmistavat ruokaa, huolehtivat vaatteet, hoitoon-tai kouluun lähdöt ja kaikki mikä liittyy lapseen. Itsellä 1 ja olen välillä ihan helisemässä vaikka mies tekee yhtä paljon perheemme eteen. Jo pelkkä lähtö johkin reissuun tai vaikkapa ostoksille on kauhee hässäkkä päällä. Huh, lapset on ihania mutta onneksi tajuan oman rajani.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen pian neljän pienen lapsen äiti.Nuoria vielä kaikki.6v,4v,ja 1v3kk ja lask.aika toukokuussa.Kyllä sitä jaksaa vaikka pitää kun ei ota sitä niin vakavasti

Vierailija
2/2 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on ihan samat ongelmat kuin muillakin äideillä.. Saat ne pieneneen jos otat asenteen että on etuoikeus olla kotona, nauti lapsen kasvamisesta ja tue hyviä ominaisuuksia ja pitkä pinna auttaa kantaan pitkälle.

Älä vaadi liikaa lapselta tai itseltäsi. Muista että varaat omaa aikaa ja sen että mies tekee töitä (ei nekään jaksa tehä töitä ja kotona ei saa levätä) siis jakakaa askareet nii että molemmat jaksaa ja muutoksia voi aina tehdä!!

Kannattaa muistaa kun vertaa itseään toisiin että muillakin on huonompia päiviä ja että suurperheen lapset alkaa vanhemmasta päästä oleen aika itsenäisiä jotka osaa upeesti auttaa äitiä kotona! Tuskin sellasta naista löytyy joka passaa koko perhettä ja pyyhkii kaikkien peput ja kaikki syöttää.. Se isoin lapsi saattaa syöttää päinvastoin sisartaan!

Pidähän siivousvapaa sunnuntai ja NAUTTIKAA toisistanne. Mulla kämpän siistinä pitämisessä auttaa että siirtelen asioita aina kun kuljen ohi. Ja pienet tehotunnit auttaa!

Kannattaa miettiä säilytysasiat uusiksi; olisko parempaa systeemiä saada tavaroille paikka. Hyvä on käydä välillä kaappeja läpi ja heittää pois, myydä tai vaihtaa tutun kanssa tavaroita joita ei ole käyttänyt.

Mulla ei ole suurperhettä, vasta 2 alle 3- vuotiasta..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla