Lauantaina juhlat ja vatsa pömpöttää kuin olisin raskaana, apua!
Vatsa siis turvoksissa, mikä avuksi? Syön terveellisesti ja sopivasti, enkä ole raskaana;)
Kommentit (28)
Leipä, pastat,perunat ym. pois
Kasviksia ja simppeliä lihaa. ja juot todella paljon vettä 2-3l päivä.
Joka päivälle tunnin kävely tai juoksua. Varsinkin juoksu edistää monella vatsantoimintaa.
Eikun sopivasti pyöreyttä korostavat vaatteet niskaan, kieltäydyt kohteliaasti hymyillen alkumaljoista ja jos joku alkaa udella, vastailet sopivan epämääräisesti. Saat kunnon kuhinaa aikaan, hauskoja juhlia!
Jos pitää saada mahdollisimman hoikka pötsi todella nopeasti, kannattaa jättää hiilarit melkein kokonaan pois, esim. 20g per päivä. Enimmäkseen rasvaa, sopivasti proteiinia. Nesteet lähtevät jopa vuorokaudessa ja maha litistyy tehokkaasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sellanen turvonnu raskauspömppö aina
Terveisin 173cm/50kgJa luulet sen olevan sinun ominaisuus. Ei, se johtuu väärästä ruuasta.
Mulla on ärtyneen suolen oireyhtymä, ei siihen mikään tunnu auttavan. Jos en syö viljoja tulee kova ummetus ja todella tukala olo, pakko syödä niitäkin.
Viljat vielä pahentaa ärtynyttä suolta. Rasvalla saat paskan kulkemaan.
Minä mitään rasvaa halua syödä. Avokadoja syön ja sillä selvä.
Kuukautisia tullu 3 vuoteen ja käyty gynellä ja kahdella lekurilla+ kätilöllä ja kaikkien mielestä oon terve ku pukki!
Se 173cm/50kg
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sellanen turvonnu raskauspömppö aina
Terveisin 173cm/50kgJa luulet sen olevan sinun ominaisuus. Ei, se johtuu väärästä ruuasta.
Mulla on ärtyneen suolen oireyhtymä, ei siihen mikään tunnu auttavan. Jos en syö viljoja tulee kova ummetus ja todella tukala olo, pakko syödä niitäkin.
Viljat vielä pahentaa ärtynyttä suolta. Rasvalla saat paskan kulkemaan.
Minä mitään rasvaa halua syödä. Avokadoja syön ja sillä selvä.
Älä syö rasvaa, jos et halua. Silloin sun on ihan turha valittaa vatsavaivoista. Jokainen syö valintansa mukaan.
No nyt sitten viljatuotteet kaikki pois juhliin asti, syöt keitettyjä kasviksia, vaaleaa lihaa ja kalaa. Ei myöskään kannata syödä useimpia hedelmiä nekin turvottaa. Syö luumuja ja ananasta sen sijaan. Ei hiilihappojuomia.
Maitohappobakteereja apteekista?