Minä tyhmä ostin luonnonvalkoiset avokkaat...
Ihan nätithän ne ovat, päältä nahkaa ja sopiva korko, mutta missä oikeastaan tarvitsen sellaisia? Voiko kukaan lohduttaa?
Kommentit (16)
Kun täällä pyytää lohdutusta, saa alapeukkuja...
Valkoset avokkaat mustavalkoisessa asussa on tän kesän huippua isossa maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Palauta ne
Palauttaisin, jos voisin, mutta ostin ne reissusta. Siis ulkomailta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Valkoset avokkaat mustavalkoisessa asussa on tän kesän huippua isossa maailmassa.
Oikeastiko? Ehkä niille sitten keksiintyy jokin asu.
Ap
Ainakin Jasmin Mäntylän mielestä valkoisia avokkaita sopii käyttää paksujen mustien sukkisten kanssa.
Muu asu: vihreä hame, sinivalkoraitainen pusero.
Lähde: Jasminin Facebook-sivu
👍
Edelleen ottaa päähän. Miksi ihmeessä piti taas sortua ostamaan kengät?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ainakin Jasmin Mäntylän mielestä valkoisia avokkaita sopii käyttää paksujen mustien sukkisten kanssa.
Muu asu: vihreä hame, sinivalkoraitainen pusero.
Lähde: Jasminin Facebook-sivu
👍
:D
Ap
Vierailija kirjoitti:
Myy ne jollekin kesämorsiamelle.
Missä kannattaisi yrittää myydä? Ostaako kukaan mitään Huuto.netin kautta?
Ap
Miten voi olla tuollaiset kengät ilman käyttöä? Eikö siellä ole terasseja? Mitään juhlia, missä voisi pitää? Missä yleensä asut? Voihan sitä vaikka matkustaa helsinkiin ja mennä vaikka Kämppiin yhdelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myy ne jollekin kesämorsiamelle.
Missä kannattaisi yrittää myydä? Ostaako kukaan mitään Huuto.netin kautta?
Ap
tori.fi
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla tuollaiset kengät ilman käyttöä? Eikö siellä ole terasseja? Mitään juhlia, missä voisi pitää? Missä yleensä asut? Voihan sitä vaikka matkustaa helsinkiin ja mennä vaikka Kämppiin yhdelle.
Jotenkin ne vain näyttävät sellaisilta, etten käytä niitä. Ehkä siksi että käytän melkein aina mustia kenkiä. Vitivalkoiset voisivat sopia paremmin vaatteisiini.
Ap
Jos ne ovat nahkaa voisitko ajatella maalaavasi ne? Kenkämaaleja löytyy kenkäkaupoista ja marketeissa olen joskus nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Jos ne ovat nahkaa voisitko ajatella maalaavasi ne? Kenkämaaleja löytyy kenkäkaupoista ja marketeissa olen joskus nähnyt.
On ne nahkaa, mutta en varmaan osaisi maalata niin siististi.
Katsoin tuota Tori.fi-sivustoa. Jaksavatko ihmiset selata noita ilmoituksia?
Ap
Palauta ne