Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi samoilla miehillä on lapsia useiden naisten kanssa?

Vierailija
02.06.2016 |

Olen ihmetellyt, että joillakin miehillä on lapsia useiden naisten kanssa. Mitä mieltä olette tällaisesta kuviosta?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta syystä kuin joillakin naisilla on lapsia useiden miesten kanssa.

Vierailija
2/33 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

JÄNNÄMIES, selvästi... Jännittävä ja osaa houkutella naisia sänkyynsä 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ns. luonnollinen tapa lisääntyä. 

Ei suurimmassa osassa muitakaan lajeja kaikki yksilöt lisäänny. Lisääntyminen ja parittelu on tiettyjen yksilöiden heiniä. 

Vierailija
4/33 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on se huono puoli että paskat geenit levittyvät. En tiedä sitten että mikä tausta-ajatus luonnolla on, vai onko mitään.

Vierailija
5/33 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei suurimmassa osassa muitakaan lajeja kaikki yksilöt lisäänny. Lisääntyminen ja parittelu on tiettyjen yksilöiden heiniä. 

Eläinmaailmassa heikommin menestyneet urokset saattavat tappaa johtavan uroksen. Tulisiko myös ihmisten kesken toimia näin?

Vierailija
6/33 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on niitä miehiä, jotka eivät osaa pitää housuja jalassa, ajattelevat ainoastaan alapäällään.Ja häpeävät myöhemmin kunnon perheenisinä, että "sellaisen" naisen kanssa tuli paneskeltua ja lapsihan siitä syntyi.Uskovat varmaankin että kyllä vahinkolapsi abortoidaan.Yllätys,yllätys:DD

Vierailija
7/33 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, isälläni on kahden kanssa. Tossun alla se oli kummassakin suhteessa ja pahasti. Onneksi se löysi nyt myöhemmin kolmannen ja nyt sillä menee oikeasti hyvin.

Vastaukseni ap:n kysymykseen: joskus niin vain käy.

Vierailija
8/33 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä on se huono puoli että paskat geenit levittyvät. En tiedä sitten että mikä tausta-ajatus luonnolla on, vai onko mitään.

Lajin ainoa tarkoitus on pysyä hengissä ja levittäytyä. Ei muuta. Mahdollinen jalostuminen tai degeneraatio ovat sivutuotteita  - eivät itse päämäärä. 

Vierailija
9/33 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eläinmaailmassa heikommin menestyneet urokset saattavat tappaa johtavan uroksen. Tulisiko myös ihmisten kesken toimia näin?

Näinhän ihminen toimiikin. Kyllä ykköspallille on tunkua ihmistenkin keskuudessa. Meillä tosin tappaminen ei ole ainoa keino syrjäyttää johtaja. Mutta sitäkin käytetään. 

Vierailija
10/33 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa mitäkö mieltä olen kyseisestä kuviosta? Vähän samaa kuin mitä naistenkin kohdalla: ei välttämättä se, monelleko on pykännyt lapsia, vaan missä olosuhteissa. Mielestäni on aivan eri asia olla alle 25-vuotiaana kolmen lapsen vanhempi (ihan sama puhutaanko äidistä vai isästä) ja nämä lapset ovat keskenään sisaruspuolia; vrt. vaikka nelivitonen, jolla on yläkoululainen ensimmäisestä avioliitosta, vaikka 10-vuotias seuraavasta ja kolmivuotias iltatähti viimeisen yrityksen kanssa.

Vierailija
11/33 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen geeneissä on sisäänrakennettuna tuo ympäriinsä siittämisen vietti. Monelle naiselle sikiäminen on se elämän ainoa tarkoitus. Aika kaksiin menevät molempien vietit.

Vierailija
12/33 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen, että eivät huolehdi ehkäisystä ja ovat vastuuttomia, koska eivät ole edes entisille lapsilleen läsnä, kun jo uusia pukataan maailmaan. Tulee mieleen ne "rakastavat isät", joilla lasten syntymäajat ovat tatuoituna iholle. Mutta eivät viitsi kuitenkaan laittaa elämäänsä kuntoon, (eli lopettaa juomista ja päihteiden käyttöä), nähdäkseen lapsiaan.

Vierailija
13/33 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset pyörivät aina niiden voittajaurosten kimpussa. Jos moniavioisuutta ei ole sallittu, valiouros astuttaa naiset peräkanaa, tai pitää rakastajattaria. Naisille olisi tietysti kätevintä elää moniavioisuuden sallivassa paikassa: Valioyksilön voisi kellistää riippumatta siitä, onko hänellä jo vaimo vai ei. Kyllä miehellä spermejä riittää monellekin naiselle samanaikaisesti.

Vierailija
14/33 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies aikoinaan lähti nuoremman naisen matkaan ja muistan vieläkin sen sanat: Olet täydellinen äiti, ikinä en vois ajatellakkaan tekeväni lapsia kenenkään muun kanssa. Ei se oo tehnytkään, vaikka naista on kaatunut kun viljaa. Ihme mies:)

Vierailija
15/33 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni on tehnyt 6 lasta neljän eri naisen kanssa, joku sosiopaattinarsistimikälie kuspää on. Joku niissä jännämiehissä kiehtoo.

Vierailija
16/33 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on tuollainen. Edelliset liitot ei vaan ole kestäneet. On kaikkien lastensa kanssa tekemisissä, ja me ollaan pidetty yhtä 15 vuotta. En nyt tiiä mitä tuohon sanoisi.

Vierailija
17/33 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isäni on tehnyt 6 lasta neljän eri naisen kanssa, joku sosiopaattinarsistimikälie kuspää on. Joku niissä jännämiehissä kiehtoo.

Oletkohan joku mun sisaruspuolista, kun munkin isällä on lapsia neljän eri naisen kanssa? :D Meitä lapsia on tosin 9.

Vierailija
18/33 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoilla miehillä? Siis miehillä on samojen naisten kanssa lapsia? Tällaseen ilmiöön en ole törmännytkään. Oisko jotain kaveriporukassa naisen kierrättämistä?

Vierailija
19/33 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee mieleen, että eivät huolehdi ehkäisystä ja ovat vastuuttomia, koska eivät ole edes entisille lapsilleen läsnä, kun jo uusia pukataan maailmaan. Tulee mieleen ne "rakastavat isät", joilla lasten syntymäajat ovat tatuoituna iholle. Mutta eivät viitsi kuitenkaan laittaa elämäänsä kuntoon, (eli lopettaa juomista ja päihteiden käyttöä), nähdäkseen lapsiaan.

Entäs jos ne ei vaan pysty laittamaan elämäänsä kuntoon?

Vierailija
20/33 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exällä oli kolme lasta ed. suhteesta. Ei se koskaan ollut niitä varsinaisesti halunnut, olivat oikea perheen irvikuva. Lasten äiti vaan halusi paremman tiedon puutteessa lapsensa samalla miehelle.

Olivat kummatkin sit sitä mieltä et oli virhe, lasten äidillä nyt uusi perhe jossa on onnellinen. Exä taas olisi halunnut mun kanssa perheen, mutta en mä halunnut että mun lapset olisi jossain erityisasemassa näiden "entisten" lasten kustannuksella kuten vaikka sen lasten äidin perheessä.

Joten erottiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi