Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kävin tänään kääntymässä Kotkan Motonet-korjaamossa

Vierailija
02.06.2016 |

Luokattoman huonon asiakaspalvelun vuoksi jäi heillä rahat saamatta. Sen sijaan kävin hakemassa tarvittavat osat viereisestä saman ketjun liikkeestä, jossa minua palveli ystävällinen nuorimies, joka neuvoi kädestä pitäen, mitä tarvitsen. Hoidin homman sitten ihan itse, enkä kyseisen korjaamon puolelle enää mene. N36

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmasti nyt Motonet oppii, kun Motonetin sijaan ostit osat Motonetistä!

Vierailija
2/20 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. kilpailevan firman pomo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipähän se tyly-sovinistimekaanikko siellä kauan jatka töissä, kun raha menee nuorille miesmyyjille.

Vierailija
4/20 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osataanko yleensä jossain tällaisessa rasvahihaisten sovinistien maailmassa asiakaspalvelun aakkosia?

Vierailija
5/20 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osataanko yleensä jossain tällaisessa rasvahihaisten sovinistien maailmassa asiakaspalvelun aakkosia?

Lainaamani viesti on vastenmielisen seksistinen.

Vierailija
6/20 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tässä kertoo...

Itse olen saanut aina todella huonoa palvelua rautakaupassa ja autonvaraosia myyvissä liikkeissä.

Kerran menin erään suuren ketjun no sanotaan vaikka ketjua K-ketju rautakauppaan. Minun piti ostaa puutarhan kasteluletkuun semmoinen pienen pieni sovitin. No kävelin siellä kaupassa aikani ja lopulta löytyi samannäköisiä sovittimia vaikka kuinka paljon! Se seinä oli täynnä niitä ja laatikot siellä alla pursuivat niistä. Mutta mistä ihmeestä minä tiedän mikä käy minun puutarhaletkuun! No lähdin etsimään myyjää ja lopulta löysin saarekkeen missä oli myyjiä, siinä sitten sanoin mitä etsin mitä tarvitsen... NO vastaus oli " Ei EI me me ollaan kaakelipiste... ei me ei... " NO siinä lähdin kävelemään ja ihmettelin mikä paikka tämä on kuin ei palvelua saa. Palasin sinne missä oli niitä sovittimia ja KAS siellä oli työntekijä!!! Nopsaan kiirehdin hänen viereen ja sanoin " Voitko auttaa kun minulla puutarhaletku ja sitten siihen väliin pitäisi tulla semmoinen sovitin " No katotaan sano myyjä rupesi sitten puhumaan jotain outoa! " Se varmaan on 12,43 kierteellä oleva tupla shock vaippavedin, tai sitten on normaali holstocks 4, 1251 tuuman vapaakierteellä " samalla katsoen minua MIKÄ SE ON! Olin aivan pihalla mistä nyt puhutaan!!! Onneksi tajusin, että minulla naapurilta lainassa oleva kappale taskuss!  Siihen sitten tämä myyjä " NO oisit sanonut suoraan HAH HAH sä tarttee Becksstocks 2.56 vapaakierteisen tiukka 8m2 vapaa sovitteen HAH HAH (vähänkö oot tyhmä) HAH HAH "

Tämmöinen reissu.

Vierailija
7/20 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisen korjauksen teit?

Vierailija
8/20 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rautakaupat ovat kyllä tyyppi esimerkki huonosta palvelusta. Tavantallaaja ei saa palvelua kun siellä on työntekijöiden tuttavat ym. seurustelemassa.

Vierailija
9/20 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Motonetillä näyttää kadonneen arvostelukyky korjaamojen sopimuksia tehdessä. Porvoon Motonet -korjaamossa osataan kyllä käyttää maksupäätettä, mutta autojen tekniikka onkin sitten vieraampi alue. Kehoitan välttämään ainakin niin kauan kuin sopimus on HF-autotalon kanssa. Kenties seuraava kumppani osaa korjata autoja.

Vierailija
10/20 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyväskylän Motomaatissa oli tosi pätevä kaveri.

Espoossa taas... no, ei siinä välttämättä tarvitse autoista niin tietääkään.

Toisaalta molemmissa paikoissa taas saattaa olla joku toinen vuorossa nyt. Pätevät tyypit pääsee hyviin työpaikkoihin.

Vierailija
11/20 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pakko tulla tänne kertomaan, ettei vaan kelleen muulle käy, niin kuin minulle. Älkää ikinä viekö autoanne Motonetin korjaamolle ANTTILA & SAS!! Vein autoni sinne, tarkoituksenani vaihtaa öljyt ja yksi anturi. Soittaessani kysyäkseni koska voisin autoni hakea minulle ilmoitettiin, että autostani oli kytkin hajonnut siellä heidän käytössään. Kysyessäni kuinka asian suhteen toimitaan, vastaus oli, että annat vaan lisää rahaa.. Siis 300e tuli lisämaksua kytkinsylinterin vaihdosta! Korjaamo ei tullut hinnassa, eikä missään muussakaan vastaan. Sanoivat vain että kulutusosa ja niitä voi mennä koska vain. Siis mitä helvettiä, vein autoni öljynvaihtoon, enkä kytkinremonttiin. ÄLKÄÄ KUKAAN KOSKAAN VIEKÖ AUTOANNE MOTONETIN ANTTILA & SAS KORJAAMOLLE!

Vierailija
12/20 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli pakko tulla tänne kertomaan, ettei vaan kelleen muulle käy, niin kuin minulle. Älkää ikinä viekö autoanne Motonetin korjaamolle ANTTILA & SAS!! Vein autoni sinne, tarkoituksenani vaihtaa öljyt ja yksi anturi. Soittaessani kysyäkseni koska voisin autoni hakea minulle ilmoitettiin, että autostani oli kytkin hajonnut siellä heidän käytössään. Kysyessäni kuinka asian suhteen toimitaan, vastaus oli, että annat vaan lisää rahaa.. Siis 300e tuli lisämaksua kytkinsylinterin vaihdosta! Korjaamo ei tullut hinnassa, eikä missään muussakaan vastaan. Sanoivat vain että kulutusosa ja niitä voi mennä koska vain. Siis mitä helvettiä, vein autoni öljynvaihtoon, enkä kytkinremonttiin. ÄLKÄÄ KUKAAN KOSKAAN VIEKÖ AUTOANNE MOTONETIN ANTTILA & SAS KORJAAMOLLE!

Tässä varsinainen vesipää. 

Olisit varmaan ollut onnellisempi, jos kytkinsylinteri olisi hajonnut jossain keskellä kaupunkia. Nythän se hajosi parhaassa mahdollisessa paikassa.

Vierailija
13/20 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina saanut hyvää palvelua kyseisessä korjaamossa.

Vierailija
14/20 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotka paras. Olen vakioasiakas. Aina saanut hyvää palvelua ja asioista voidaan neuvotella, esim. vaihdetaanko tämä ja tämä vai haluatko vielä koittaa ajella pari vuotta.

Vierailija
15/20 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseisen Motonet korjaamon omistaja vaihtunut. Aloitti Nygren toiminimellä. Nyt Anttila ja Sas. Palvelu mennyt surkeaksi. Kokemusta kolmen eri auton kanssa. Vuosihuollossa leima unohtunut huoltokirjasta, ilmansuodatin laskutettu kahdesti. Diesel autosta mitattu bensakoneen pakokaasupäästöt huollon yhteydessä. Tässä muutamia, eri autojen ja huoltokertojen kohdalle osuneita tilanteita. Esimerkkejä huolimattomuudesta, jonka vuoksi asiakkaana olen saanut käydä reklamoimassa. Lisäksi, vaikka on sovittu, että auton ollessa valmis, soitetaan, ei ole soitettu vaan itse pitää perään kysellä. Nygrenin nimen alla toiminta oli asiallisempaa. Enää en kyseiseen huoltoon autojani vie, enkä suosittele muillekaan.

Vierailija
16/20 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siellä ainakin pari pätevää kaveria. Minun autoni korjasivat siellä kun eivät marmorilla saaneet kuntoon monen yrityksen jälkeen.

Vierailija
17/20 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän joko aittakorvella tai motonetillä. Motonetillä on joskus viikkojen jono, aittakorvelle seuraavaksi päiväksi. 

Vierailija
18/20 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autossa ei ollut mitään muuta vikaa kuin tiputti öljyä. Vaihtoivat kannentiivisteen ja jonkin muun osan. Sanoi että emme anna takuuta koska kansi oli vähän vääntynyt. Eikös kansi pitäisi työstää tai vaihtaa uuteen heti, muutenhan työ menee hukkaan ja tiiviste taas kohta vuotaa. No tämän jälkeen alkoi heti moottorin häiriövalo palamaan, veimme takaisin. Sanoivat että tehdään öljypesu johtuu varmaan siitä. Tehtiin ei auttanut. No seuraavaksi tilattiin oliko se öljysolenoidi vai mikä, ulkomailta saakka ja vaihdettiin turhaa koska vanha olikin ehjä, ei auttanut sekään. Nyt pitäisi vaihtaa n. 1000€ osia ja puolentoista päivän työt että tulisi muka kuntoon. Ei suostuttu, viedään nyt merkki korjaamolle, että tällainen kokemus.

Vierailija
19/20 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autossa ei ollut mitään muuta vikaa kuin tiputti öljyä. Vaihtoivat kannentiivisteen ja jonkin muun osan. Sanoi että emme anna takuuta koska kansi oli vähän vääntynyt. Eikös kansi pitäisi työstää tai vaihtaa uuteen heti, muutenhan työ menee hukkaan ja tiiviste taas kohta vuotaa. No tämän jälkeen alkoi heti moottorin häiriövalo palamaan, veimme takaisin. Sanoivat että tehdään öljypesu johtuu varmaan siitä. Tehtiin ei auttanut. No seuraavaksi tilattiin oliko se öljysolenoidi vai mikä, ulkomailta saakka ja vaihdettiin turhaa koska vanha olikin ehjä, ei auttanut sekään. Nyt pitäisi vaihtaa n. 1000€ osia ja puolentoista päivän työt että tulisi muka kuntoon. Ei suostuttu, viedään nyt merkki korjaamolle, että tällainen kokemus.

Vierailija
20/20 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

???