Voi apua mitä mä teen.. hirveät hiukset ja juhlat
Tuli aika yllätyksenä kun maanantaina tupsahti postiluukusta kutsu ylioppilasjuhliin. En osannut odottaa kutsua ja mielestäni tuli suht myöhään tuo kutsu... No joka tapauksessa hiukseni ovat hirveässä kunnossa.. jonkun aikaa sitten lopetin e-pillerit ja se aiheutti ihan valtavan hiustenlähdön.. hiuksia lähtee edelleen mutta ei ihan niin rajusti.. Noin puolet hiuksista on lähtenyt.. Nyt en oikein tiedä kuinka mä hiukset laittaisin ettei näytä siltä kun olis pelkkä rotanhäntä... ei oo hyvä pitää hiuksia auki eikä oikein juhliin viitsi mennä perusponnarillakaan.. Hirveästi en haluaisi hiuksia kuitenkaan käsitellä.. Kampaajalla ei enää tässä vaiheessa ehdi/saa aikaa... Lisäks mulla on aikamoinen juurikasvu kun en ole voinut ärtyneen päänahan takia värjätä oikeen muutaku jollakin muutaman pesun kestävällä suoravärillä ja nekään ei oikeen hyvältä näytä kun hiukset on vaalennettu ja oma hius on jotain tummanvaalean ja vaaleanruskean väliltä.. Tuntuu et helpoimmalla pääsis ku vetäis kaljuks.. no joo ei sentään.. :D
Vinkkejä?
Kommentit (5)
Joo,mullakin tuli mieleen nutturavalkki,jos sillä saisit huijattua nutturaa isommaksi,tai jos hiuksia on lähtenyt ihan niin paljon että päänahka peräti paistaa,voisit laittaa päähän jonkun nätin huivin/pannan esim.
Tiedän tasan miten hirveetä toi on,itselläni on nyt hiustenlähtö helpottanut,mutta noin puolet ehti tippua,kun kävin yhden hoidon läpi mihin kuului sivuvaikutuksena hiustenlähtöä... Tällä hetkellä mulla kasvaa pitkin päätä uutta hiusta (onneksi) mutta ei sekään niin kivannäköistä ole,erottuu tosi hyvin...
Toilaitat kiharat ja sitten sellaiselle sotkunutturalle.
Kihartaminen saa nutturan näyttämään muhkeammalta ja yleensäkin siltä että hiuksia on enemmän.
Mä leikkaisin koko tukan juurikasvun mittaiseksi (kampaajalla, nätiksi) ja aloittaisin alusta. Juhliin näyttävä meikki ja isot korvikset, on naisellinen olo :)
Olen itse asiassa tuon tehnytkin, mulla putosi aikanaan lääkityksen takia puolet tukasta, enkä jaksanut odottaa uusien hiusten kasvamista pitkien mittaisiksi. Kasvoivat sitten kaikki yhdessä kun uutta babytukkaa alkoi ilmestyä.
Jos sulla on siis vaaleat hiukset, käy ostamassa sellainen vaalennussuihke, sillä saa juurikasvun piiloon kun käyttää hiustenkuivaajaa tehostamaan sitä. Mulla on itelläni ongelmia päänahan kanssa, enkä oo vaalennellut aikoihin, tuolla vaan hoidan tyven. Hieman se kirvelee, mutta voithan sä nostella hiuksia niin ettei sitä ainetta mee päänahkaan. Ainakin joskus kannattaa kokeilla tuota juurikasvuun jos et nyt tohdi.
Tai kävisikö joku hiuskoriste, siis joku panta, niitähän on vähän sellaisia hattumaisia? Jos hiukset näyttävät aukinaisina paremmilta, ja sillä sais sitä juurikasvua vähän hämättyä. Jos tuollainen käy muuten tyyliisi. Minusta myös huivi hiuksissa, jos sen osaa kauniisti laittaa, on kiva.
Nutturalle. Youtubesta löytyy ohjeita ja kaupat täynnä pinnejä ja kaikenmoisia nutturakiinnityksiä. Semmoisen lisäkkeenkin voi hankkia siihen nutturaan niin tulee muhkea.