Erittäin tärkeät kysymykset pikkulapsiperheen äideille!
1. Tunnetko itsesi seksikkääksi pyörittäessäsi arkea ja esim. siivotessasi lapsen sotkuja pitkin päivää/illalla töiden jälkeen?
2. Kiinnostaako sinua lasten mentyä nukkumaan yrittää vietellä miehesi seksiin?
3. Jos ei kiinnosta, onko teillä seksiä vain miehen aloitteesta ja kuinka usein, jos näin on?
Kommentit (19)
Käytetään hyväksi lapsen päikkärit ja joskus myöhäisiltoja, seksiä 3-5 kertaa viikko. Yhteisestä aloitteesta ja olen kotona mies töissä.
Vierailija kirjoitti:
Käytetään hyväksi lapsen päikkärit ja joskus myöhäisiltoja, seksiä 3-5 kertaa viikko. Yhteisestä aloitteesta ja olen kotona mies töissä.
Millainen on yhteinen aloite? Harrastatteko anaalia?
Vierailija kirjoitti:
Et vastannut kysymyksiin. Ap
1. En tunne
2. Joskus
3. 80% miehen aloite, 20 % minun. Seksiä 1-2x viikossa
Vierailija kirjoitti:
1. Tunnetko itsesi seksikkääksi pyörittäessäsi arkea ja esim. siivotessasi lapsen sotkuja pitkin päivää/illalla töiden jälkeen?
3. Jos ei kiinnosta, onko teillä seksiä vain miehen aloitteesta ja kuinka usein, jos näin on?
1.En
2.Ei
3.Ei
En, ei, seksiä on runsaasti mutta ei illalla. Aloitetta ei tee varsinaisesti kumpikaan, koska heti tilaisuuden ilmestyttyä molemmat tietävät toisen puolikkaasta katseesta, että se tilaisuus käytetään!
1. Tunnetko itsesi seksikkääksi pyörittäessäsi arkea ja esim. siivotessasi lapsen sotkuja pitkin päivää/illalla töiden jälkeen? En
2. Kiinnostaako sinua lasten mentyä nukkumaan yrittää vietellä miehesi seksiin? Joo
3. Jos ei kiinnosta, onko teillä seksiä vain miehen aloitteesta ja kuinka usein, jos näin on? Seksiä ei aloitteistani huolimatta ole ollut vuoteen. Miestä kun ei kiinnosta.
1) Tunteeko mies itsensä seksikkääksi lapioidessaan lunta, vaihtaessaan vaippaa lapselle tai siivotessan? Pitäisikö edes? Eikös se riitä, että muuten tuntee itsensä seksuaaliseksi ja haluttavaksi? Idioottimaisesti muotoiltu kysymys.
2) ei meillä tarvitse puolisoa vietellä. Sen kun yhdessä päätetään, että nyt sekstaillaan.
3) kuten luit kakkosviestistä, niin kummankaan ei tarvitse vietellä toista. Määräkysymykseen ei ilmeisesti tarvitse vastata, koska sen yhdistit tilanteeseen, jossa seksiä on vain miehen aloitteesta.
Ap, älä vaan ala tutkijaksi.
Vierailija kirjoitti:
1. Miksi minun pitäisi tuntea itseni seksikkääksi siivotessani? Minä kiihotun ihan muista asioista.
2. Ei kiinnosta. Meillä on eri työajat. Mies menee nukkumaan joskus kahdeksan aikoihin enkä todellakaan ala herättää häntä panoa varten, kun vastassa on pitkä työmatka ja työpäivä.
3. Teemme yhtä usein aloitteita, tavallisesti viikonloppuisin, kun ei tarvitse herätä aikaisin aamulla.
1. Kyllä. Teen muutakin kuin siivoilen sotkuja ja identiteettini perustuu muuhunkin.
2. Kyllä kiinnostaa. Harmi vaan, että miestä kiinnostaa lähinnä nukkuminen, työt ja lastenhoito.
3. Varmaan vuosi miehen edellisestä aloitteesta. Minä teen aloitteet ja ne torjutaan suurimmaksi osaksi.
Vierailija kirjoitti:
1. Kyllä
2. Joskus
3. Minä 40% ja mies 60%. Seksiä vaihtelevasti 0-7 krt / vko
1. Tunnen itseni seksikkääksi. Teen kaiken pienellä "swingillä", pilke silmässä ;) Olen siro tummaverikkö ja pysynyt hoikkana sekä huoliteltuna vaikka olenkin pienen pojan äiti. Ei tunnu yhtään siltä että olisin joskus ollut raskaana, sektioarpi muistona.
2. Kiinnostaisi mutta mies ei jaksa, en enää viikolla viitsi yrittää. Odotan siis viikonloppuja.
1. En. Asiaa ei auta se, että mies motkottaa päivittäin mitä jäi siivoamatta ja kuinka huonosti ne loputkin hommat hoidin. Ja miten rumalta näytän hiukset kiinni isoiksi muuttuneissa vaatteissani.
2. Ei. Toisaalta "viettelen" silti vähintään kerran viikossa.
3. Aloitteita tehdään kumpikin iltaisin, hyvän sauman sattuessa päivällä kumpikin tietää ilman aloitteitakin mitä tehdään.
Vierailija kirjoitti:
1. Hyvin harvoin
2. Hyvin harvoin
3. Meillä on seksiä lähinnä yksinomaan miehen aloitteesta. Koitan pitää yllä 1-3 krt/ viikossa tahtia, mutta käytännössä jaksan innostua ehkä 1-2 krt / kahteen viikkoon. Eli torjun miehen aika usein, valitettavasti.
1. En tunne sinänsä itseäni seksikkääksi normaalitouhuissani, mutta tämä nyt oli sama myös ennen lapsia. Mies on kuitenkin koko ajan pepussa kiinni, että kai sitten näytän hyvältä kotihommissakin.
2. Aika harvoin yritän vietellä.
3. Seksiä on meillä vähintään kerran viikossa, yleensä molempien aloitteesta viikonloppuisin. Istutaan iltaa, juodaan pari lasia viiniä ja rakastellaan.
Vierailija kirjoitti:
1. En tunne. Ja minusta olisi jotenkin sairasta siinä lasten ympäröimänä kokea seksuaalisuuteni niin vahvaksi, että voisin sanoa olevani seksikäs.
2. Ei kiinnosta. Minua ei kiinnosta koskaan mikään pelkkä yrittäminen.
3. Katso edellinen kysymys. Meillä voi olla seksiä vaikka kenen aloitteesta. Kun lapset ovat nukkumassa ja mies pois kotoa, ei kukaan estä laajentamasta kokemusmaailmaansa muiden kuin oman puolison kanssa.
1. En, mutta tunsin itseni vuosi sitten kun olin hoikimmillani. Vuodessa runsas ylipaino masentaa ja vituttaa, kirjaimellisesti.
2. Ei.
3. Ei kumpikaan, mies antaa asian olla, kun itseäni ei huvita. Seksiä ehkä pari kertaa vuodessa. Ylipaino ärsyttää itseäni (siis minun ylipainoni, mieheni ylipaino ei häiritse eikä miestä häiritse minun ylipainoni) sekä tiedän, että käytössäni oleva ehkäisy myös on osasyyllinen, viedessäni osan seksihaluista pois.
Vastatkaa kaikki pikkulapsiperheelliset!
Myös miehet - näettekö lastenne äidit haluttavina arjen keskellä?