Ei kai se mikään ihme ole että naiset valitsevat yhä useammin kumppanikseen naisen, miehet on jotenkin ihan "pilalla"
Onko se sitten kasvatus vai mikä joka tekee miehestä ei-niin-tasokkaan? Miehet ei pärjää opinnoissa, ovat pääsääntöisesti aggressiivisempia, epäsiistempiä, eivätkä niin helliä ja huolehtivia kuin naiset.
Nelikymppisenä vaihdoin miehen naiseen ja olen enemmän kuin tyytyväinen, harmi vaan etten tajunnut jo aiemmin. Omassa miehessäni ehkä eniten ärsytti se ettei hän välittänyt lainkaan terveydestään. Ei esim. käynyt koskaan suhteemme aikana hammaslääkärissä (15 vuoteen!), olut maistui ja se näkyi vyötäröllä. Jos hän kävi kaupassa ei osannut ostaa juuri muuta kuin makkaraa. Vaikea kuvitella naiskumppanin käyttäytyvän samalla tavalla.
Kommentit (101)
Kertoo sinun tasostasi , että muunlaista miestä et saanut, ja niinkin kauan miehen kanssa kuitenkin olit.
Kaikki "miehet" on nykyään niin munattomia pellejä ja narsisteja, ettei mikään ihme, että oikea nainen kelpaa.
Sinulla oli vain huono miesmaku. Juuri sellainen, jolle on ihan luonnollista ahmia ruokansa, piereskellä seurassa ja olla huolehtimatta suuhygieniasta - näitähän on tälläkin palstalla.
Toisenlaisiakin miehiä on olemassa. Tosin harvemmin sinkkuina ;-)
Sä et vaan riitä niille tasokkaille miehille. Ja sen tiedät itsekin. Fakta on että tasokkaita miehiä on tässä maassa valtava määrä, mutta niin on myös tasokkaita naisia, jotka nämä miehet valkkaavat.
Mun mies on mua siistimpi, vastuullisempi, hellempi, huolellisempi, ystävällisempi ja kohteliaampi ja huolehtii hygieniastaan ja terveydestään paremmin kuin minä. Että niin. Olen onnellinen että olen tällaisen helmen löytänyt.
Eihän nyt kuitenkaan ihan yleistetä eihän?:)
Kyllä tuollaisia makkaralla eläviä naisiakin on.
kyllähän ap:n kuvailun kaltaisissa ihmistyypissä on noin 30% naisia.
Kyllä tasokkaita naisia on PALJON enemmän kuin tasokkaita miehiä. Ennemmin kannattaakin ottaa tasokas nainen kuin huonotasoinen mies.
Olen sen verran tasokas nainen, että pysyn jatkossa sinkkuna. Panosuhde voi mennä, mutta minun ehdoillani.
Onpa tyhmä aloitus. Ihaninkaan nainen ei anna minulle sitä, mitä mieheltä tarvitsen ja haluan.
T. Nainen
Uniikit lumihiutaleet puhumassa taas kaikista miehistä massana.
Tuskinpa nelikymppiselle huuhkajalle muitakaan markkinoita on, kuin lesboilu.
Aina niin upea lukea näitä miesviha vuodatuksia, mitä jos jättäisit meidät vain rauhaan koska meitä niin paljon vihaat.
Vierailija kirjoitti:
Sellaista miesvihaa tällä kertaa. Vikahan on vain miehissä? Naiset ovat täydellisiä ja virheettömiä,
omissa prinsessaharhoissaan siis.
Miesvihaa? En minä sanonut vihaavani miehiä. Puhuin miehestä kumppanina. Minulla on miehiä ystävinä, ja toki läheisiä miehiä suvussakin.
Ja joo, ehkä tein huonon miesvalinnan mutta eipä sitä nyt heti alkuun voi kaikkea tietää esim. terveysasioista. Nuorempana mies myös söi lähinnä muualla kuin kotona, joten eipä sitä arvannut ruokavalion huononevan rajusti vuosien varrella. Tai ehkä mies vaan laiskistui.
ap
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tasokkaita naisia on PALJON enemmän kuin tasokkaita miehiä. Ennemmin kannattaakin ottaa tasokas nainen kuin huonotasoinen mies.
Virossa ja Venäjällä, kyllä. Mutta ei todellakaan Suomessa.
Miesten testosteronitasot ovat eräänkin tutkimuksen mukaan romahtaneet. Nykyisellä 30v miehellä on samat tasot kuin 70-vuotiaalla.
Tässä valossa ei ole lainkaan yllättävää.
Näinhän se on, jos 40 v haluaa tasokkaan (hyvä koulutus, terveet elämäntavat, hyvä elämänhallinta jne.) kumppanin niin kyllä se vaan naisista löytyy todennäköisemmin. Tuon ikäluokan miehet ovat myös useimmiten sellaisia jotka pyrkivät kaikessa laistamaan kotitöistä. 80-90-luvulla syntyneet ovat jo selkeästi osallistuvampia, ainakin keskimäärin.
Tässä taas totuus suomalaisista naisista. Karkit ja limsat jokapäiväistä ruokaa, ylipaino on jo epidemia. Mutta sovitaan mussukka, että kaikki naiset on täydellisiä ;)
http://www.lansivayla.fi/artikkeli/390262-ylipainoisia-aiteja-tavataan-…
Vierailija kirjoitti:
Tässä taas totuus suomalaisista naisista. Karkit ja limsat jokapäiväistä ruokaa, ylipaino on jo epidemia. Mutta sovitaan mussukka, että kaikki naiset on täydellisiä ;)
http://www.lansivayla.fi/artikkeli/390262-ylipainoisia-aiteja-tavataan-…
Toki on ylipainoisia naisiakin mutta edelleen ylipainoisia miehiä on suhteessa paljon enemmän.
Sellaista miesvihaa tällä kertaa. Vikahan on vain miehissä? Naiset ovat täydellisiä ja virheettömiä,
omissa prinsessaharhoissaan siis.