Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan seurustelua ennen ensimmäistä pierua?

Vierailija
02.06.2016 |

Kuinka hyvin pitää toinen tuntea ennen kuin voi pieraista hänen läsnäollessaan. Ensitreffeillä piereminen on ehdoton nou nou, tuskin toisilla tai kolmansillakaan kannattaa pieraista vaikka pierettäisi. Toisaalta pierun pidättely koko ajan jos suhde kestää vuosia ei ole hyvä vaihtoehto sekään sekä terveydellisistä syistä että siksi että hyvän suhteen perusta on intiimiys ja luottamus ja siksi pitää pystyä pierukin jakamaan keskenään niin kuin muutkin elämän ilot ja surut. Joten kysymys kuuluu, kuinka pitkän ajan jälkeen voi jakaa pierun kumppaninsa kanssa?

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päräytän heti ekoilla treffeillä, ettei jää homma roikkumaan.

Minulla kävi näin. Vatsaa oli hieman kipristellyt päivän ja kun mies oli hakenut minut treffeille, niin muutaman kilometrin jälkeen karmea lemahdus täytti auton. Mies ajoi auton tien syrjään ja ryntäsi kakoen ulos. Yritin siinä istua muina naisina, mutta ei, ulos oli minunkin pakko paeta. Olin tosi nolo, kun siihen aikaan olin tyylikäs nuori nainen. Ei se mies siitä säikähtänyt ja hyvä niin, hyvän miehen olisin menettänyt.

Miksi naisen pierut haisee pahalle? Johtuuko se siitä, että pidättelette liikaa?

Luuletko että miesten pierut ovat hajuttomia tai tuoksuvat ruusuille?

Vierailija
22/54 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on harrastettu seksiä, voi piereskelläkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meidän avioliitossa kummankin pierut haisee. Ja haju korreloi suoraan ruokavalion kanssa. Ts. roskaruoasta hirvittävä katkupaukut.

Vierailija
24/54 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla kävi näin. Vatsaa oli hieman kipristellyt päivän ja kun mies oli hakenut minut treffeille, niin muutaman kilometrin jälkeen karmea lemahdus täytti auton. Mies ajoi auton tien syrjään ja ryntäsi kakoen ulos. Yritin siinä istua muina naisina, mutta ei, ulos oli minunkin pakko paeta. Olin tosi nolo, kun siihen aikaan olin tyylikäs nuori nainen. Ei se mies siitä säikähtänyt ja hyvä niin, hyvän miehen olisin menettänyt.

Miksi naisen pierut haisee pahalle? Johtuuko se siitä, että pidättelette liikaa?

Tutkimusten mukaan naisen pierut haisee pahemmalle. Naisten pierussa on enemmän rikkivetyä.

Vierailija
25/54 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon verran oltiin tapailtu. Aamulla puoliunisena töräytin valtavan pierun, suoraan miehen munille (lusikassa kun nukuttiin). Oli kuulemma pärissyt kivasti :)

Tämän jälkeen on piereskelty vapautuneesti toisen kuullen yli 12vuotta.

Vierailija
26/54 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenen tahansa pierut haisevat, jos on syönyt jotain, mikä ei sovi vatsalle. Jos on jatkuvasti pahanhajuisia ilmavaivoja, kannattaa miettiä, mikä ruokavaliossa on pielessä.

Vierailija
27/54 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ruusuille, mutta miellyttävälle kylläkin.

Vierailija
28/54 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

yhtäaikaa?

29/54 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä paitsi pierun pidättely ei ole terveellistä ja ne kaasut tulee sitten paskanhajuisena hengityksenä ulos.

Ihan totta? Mulla tulee kyllä vasemmasta korvasta, joskus ihan varren kanssa. Joku vieressä istuja on joskus bussissa saanut ihan täyslaidallisen poskelleen. Yritän yleensä istua vasen puoli ikkunassa. Tosin onhan sekin noloa, kun korvapierusta ikkuna huurtuu.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
30/54 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä jää murtui tahtomattani noin kolmen kuukauden seurustelun jälkeen.Halittiin sohvalla ja jotenkin miehen käsi oli just mun pakaroitten päällä ja vahingossa pääsi semmonen sarjatuli pieru.Miehen käsi siinä tärisi tovin ja sen jälkeen molemmat purskahti nauruun.Nyt ollaan oltu yhdessä jo 4 vuotta

Vierailija
31/54 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hop

Vierailija
32/54 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan poikaystävän kanssa oltu yhdessä kohta vuosi, se kyllä piereskelee välillä, mutta mä en oo vielä sen seurassa pierassut. Senkin eka pieru oli aikamoinen: kesken seksin siltä pääsi ensin pieni törähdys, sitten alkokin kunnon fanfaari, ku naurun myötä hävis kaikki kontrolli. :-D Naurettiin tota vedet silmissä ja vieläkin naurattaa, jos sitä muistelee. :-D

Vierailija
33/54 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämä pöllöpää mies, joka ohimennen röyhtäilee.. Tukehdutti minut vuosi sitten. Taisi olla niitäkin pidättänyt kovin, pieruja siis. Minusta ei ikinä tule tyyppiä, joka terveenä ( esim ab, vatsatauti) pumpsauttaa muuta kuin vessassa tai nukahtaessa tahattomasti vähän. Miehet on vähän erilaisia. Olkoot. Siksi minä niitä rakastan.

Vierailija
34/54 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että oikein "ryntäsi kakoen ulos" :D Mitä rikkihappoa olit syönyt?

Vierailija
35/54 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prööp!

Vierailija
36/54 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

yhtäaikaa?

No vaikka, jos sinusta siltä tuntuu. 

Seksissä ihmiset näkevät joka tapauksessa toistensa biologisen olemuksen, ihmettelen jos sen jälkeen piereskely ja vessassa käynti vielä kovasti ujostuttaa.

Vierailija
37/54 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tais mennä puolisen vuotta ennen kuin aloin piereskellä ihan vapaasti. Nykyisin kun ajatteleekin, että pitäisi pidätellä, niin tekee pahaa. Joskus kun on jossain paikassa, missä ei missään nimessä saa pieraista, niin mulla kipeytyy maha joskus ihan todella pahasti. Hirvittävää, jos miehen kanssa olisi sama.

Vierailija
38/54 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me ollaan poikaystävän kanssa oltu yhdessä kohta vuosi, se kyllä piereskelee välillä, mutta mä en oo vielä sen seurassa pierassut. Senkin eka pieru oli aikamoinen: kesken seksin siltä pääsi ensin pieni törähdys, sitten alkokin kunnon fanfaari, ku naurun myötä hävis kaikki kontrolli. :-D Naurettiin tota vedet silmissä ja vieläkin naurattaa, jos sitä muistelee. :-D

Ihan paras! Joskus tosiaan kun naurattaa, niin niitä pieruja vaan tulee. Ja sit naurattaa vielä enemmän :D :D Ja teillä vielä sängyssä. Paha :)

Vierailija
39/54 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystävätär ilmoitti jo ihan suhteen alkuvaiheessa, että hänellä on usein  vatsavaivoja ja että ilmaa kertyy. Ja alkoi heti piereskellä. Ja hommahan toimii. Nyt he ovat naimisissa. Respect!

Vierailija
40/54 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummuni sanoi eläessään, että se, kuka pierua pidättää, niin sillä on jotain salattavaa. Ja jos te hienohelmamiehet väitätte, että naiset haisevat, niin siinä vaiheessa, kun maailmasta loppuu paskan haju, niin ollaan aika heikoilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi