Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin äijä stalkkaa vai olen vainoharnainen?

Vierailija
02.06.2016 |

Ollaan koirapolulla hyvän päivän tuttuja vuoden verran oltu.

Nyt olen huomannut, että kulkee ikkunani ohi aina oletettuihin ulostuloaikoihini ja kuikuilee ikkunoihini. Ihan kuin odottaisi, että tulen.

Ei siis mitään kiinnostusta ole minun puoleltani tähän mieheen. On sitä paitsi naimisissa (tai ainakin asuun naisen kanssa) ja vaikka olisikin sinkku, ei sittenkään.

Jotenkin nyt hermostuttaa. En totisesti ole flirttaillut tai antanut mitään aihetta olettaa muuhun kuin hyvän päivän tuttavuuteen.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla jotain hyvää syytä miksi et voisi tutustua mieheen paremmin? Vai onko taas jotain nirppanokkaisuutta?

Vierailija
2/20 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla jotain hyvää syytä miksi et voisi tutustua mieheen paremmin? Vai onko taas jotain nirppanokkaisuutta?

En nyt vain halua tutustua tämän paremmin. Miksi minulla pitäisi olla jokin erityinen syy siihen? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt vain halua tutustua tämän paremmin. Miksi minulla pitäisi olla jokin erityinen syy siihen? 

Kai sulla joku syy on miksi haluat johonkin mieheen tutustua?

Vierailija
4/20 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä häntä kiinnostaa doggystail.

Vierailija
5/20 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan stalkkaa, ahdistavaa kyllä. Se on ihastunut suhun. Toivottavasti ei ole mikään täysi kaheli... Onnea.

Vierailija
6/20 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole aloittaja mut kai nyt ihmisellä saa olla oikeus siihen, ettei johonkin halua tutustua? Esim itse ei ole kiinnostusta tutustua paremmin oikeastaan keneenkään, sukupuolesta riippumatta. Ainoastaan tosi harvoin. Ja siihen on jokaisella oikeus ilman "oikeaa syytä" :)

Vierailija
7/20 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko aloitus epäselvä? 

Oli pari kirjoitusvirhettä, mutta asiavirhettä ei. 

Koiranomistajat helposti päätyvät jutustelemaan niitä näitä, kun koirilla synkkaa. Eli sellainen tilanne. Nyt minusta tuntuu, että kyttää tapaamisiamme. 

Eli ihan ikkunan alta menee aina tiettyinä aikoiha viivytellen ja ikkunoihin/partsille kyyläten. Ei ole miellyttävää. 

Vierailija
8/20 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan vain utelias kyylä :).

Vierailija
9/20 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole aloittaja mut kai nyt ihmisellä saa olla oikeus siihen, ettei johonkin halua tutustua? Esim itse ei ole kiinnostusta tutustua paremmin oikeastaan keneenkään, sukupuolesta riippumatta. Ainoastaan tosi harvoin. Ja siihen on jokaisella oikeus ilman "oikeaa syytä" :)

No tästä olen kanssasi eri mieltä.

Vierailija
10/20 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole vainoharhainen, olet prinsessaharhainen. Loppuikäsi mielenterveysongelmainen siis.

Vierailija
11/20 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On selvästi ihastunut ja yrittää löytää yhteistä aikaa.

Vierailija
12/20 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole vainoharhainen, olet prinsessaharhainen. Loppuikäsi mielenterveysongelmainen siis.

Eli kukaan ihminen ei voi koskaan ihastua toiseen ja sovittaa aikataulujaan tapaamisen toivossa? Joka näin kokee, on prinssi- tai prinsessaharhainen? 

Edes oikea rikoisoikeudellisesti määritelty vainoaminenkaan ei ole epätavallista. Arjessa tällaiset pikkukyyläämiset aivan arkipäiväisiä. 

Olen kokenut tämän ja muodostui lähestymiskiellon arvoiseksi. Aloittajan tapaus toivottavasti ei ole tällainen. 

Vierailija
13/20 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan koirapolulla hyvän päivän tuttuja vuoden verran oltu.

Nyt olen huomannut, että kulkee ikkunani ohi aina oletettuihin ulostuloaikoihini ja kuikuilee ikkunoihini. Ihan kuin odottaisi, että tulen.

Ei siis mitään kiinnostusta ole minun puoleltani tähän mieheen. On sitä paitsi naimisissa (tai ainakin asuun naisen kanssa) ja vaikka olisikin sinkku, ei sittenkään.

Jotenkin nyt hermostuttaa. En totisesti ole flirttaillut tai antanut mitään aihetta olettaa muuhun kuin hyvän päivän tuttavuuteen.

Haistaa viivan, kohta pukilla ;-)

Vierailija
14/20 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä taitaa olla samanlainen kierre kuin minullakin naapurin kanssa. Minä vilkuilen sitä, koska minusta tuntuu että se stalkkaa minua. Ja mies vilkuilee minua ajatellen, että "mitähän tuo häntä vilkuilee kokoajan".

Vierailija
15/20 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä helvettiä nyt? Onko olemassa ihmisiä, joiden mielestä on jokin pakko tutustua toisiin, vaikkei tahtoisi?

No tästä syystä minusta ei sitten varmaan pidetä :D Eipä kiinnosta tutustua juuri kehenkään, tai edes jutella kummemmin.

Vierailija
16/20 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä helvettiä nyt? Onko olemassa ihmisiä, joiden mielestä on jokin pakko tutustua toisiin, vaikkei tahtoisi?

No tästä syystä minusta ei sitten varmaan pidetä :D Eipä kiinnosta tutustua juuri kehenkään, tai edes jutella kummemmin.

Ei, vaan sitten kun tutustut niin teet sen irrationaalisin ja epäreiluin syin.

Vierailija
17/20 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tuo Ikis vain, joka tahtoo puhua tungettelustaan ja siihen liittyvästä torjunnasta. Todella vanhaa settiä.

Vierailija
18/20 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan sitten kun tutustut niin teet sen irrationaalisin ja epäreiluin syin.

Mutta jokaisella saa olla omat syynsä, ihan millaiset tahansa. Epämiellyttävä tunnekin voi riittää. Ymmärrätkö??

Vierailija
19/20 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi, ettet nyt sitten mene ihan siihen aikaan lenkille, vaan vasta kun näet hänen ohittaneen ikkunasi, ja vaikka vastakkaiseen suuntaan. Voithan aina ruveta välttelemään ja lopettamaan keskustelut lyhyeen (voit myös olla erityisen kulahtaneen näköinen). Ei tartte olla vuorovaikutuksessa, joka ahdistaa. Voi se olla vähän stalkkaamiseen taipuvainenkin (esim. tossukka kotona), mutta ei se kaikilla sen pidemmälle mene, vaan välttely vastaisuudessa riittää. Voi hän tietysti luulla, että olette tutustumassa syvällisemminkin. Teillä olisi siis tulkintaerimielisyys. Miehet vain tuppaa olemaan sellaisia, ettei se ole pelkkää kaveruutta, eli eipä ihme, että naista rupeaa tympimään.

Vierailija
20/20 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki joku komea uros taluttamaan sinun koiraasi pari kertaa. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme