tuttava muuttui vainoajaksi
Se rupes tinkaamaan mun asioita ja halus vastauksia ja ahdistuin jatkuvasta kyselystä.
Ollaan siis kirjoiteltu.
Nyt se mieti jonkun päivän ja kirjoitti taas yhden jutun.
Koen sen vainoamisena.
Se haluaa siis tietää kaikkiin asioihin vastaukset ja kuulustelee mua kuin olisin jossain oikeudenkäynnissä.
Kommentit (13)
Jos on aidosti kiinnostunut siitä, mitä sinulle kuuluu!?
Usein vuorovaikutukseen kuuluu kyseleminen.
Vierailija kirjoitti:
No lopeta se kirjeenvaihto. Älä enää vastaa
En oo nyt vastannutkaan just ton vainoamisen takia ja sekös ottaa sitä päähän.
Olisin saattanut vastatakin sen kysymykseen mutta kun se hiillostaa kuin jokin poliisijohtaja.
Vierailija kirjoitti:
Jos on aidosti kiinnostunut siitä, mitä sinulle kuuluu!?
Usein vuorovaikutukseen kuuluu kyseleminen.
Mutta se kyseleminen ei oo normaalia.
Jos eräs kaverini kysyy hainko jotain paikkaa ja vaikka en olisi hakenutkaan, se ei ryhdy yleiseksi syyttäjäksi kuten tuttavani.
Ole nyt täsmällisempi, siis onko hän nyt yleinen syyttäjä vai poliisijohtaja, kumpi?
Mitä hän sanoi kun kysyit asiasta häneltä?
Vierailija kirjoitti:
Mitä hän sanoi kun kysyit asiasta häneltä?
En ole nyt kysynyt mitään.
Sä et vainoamisesta tiedä vielä yhtään mitään. Se että joku kysyy sulta jotain ei vielä ole vainoamista. Pikkusen rajaa nyt.
Vierailija kirjoitti:
Sä et vainoamisesta tiedä vielä yhtään mitään. Se että joku kysyy sulta jotain ei vielä ole vainoamista. Pikkusen rajaa nyt.
Se on hiillostanut mua jo viikkoja samoilla kysymyksillä.
No sano sille että lopeta tuo inttäminen, muutenkaan mikään tivaaminen ei ole kovin vuorovaikutteista. Ja onko sun pakko edes vastata, jos ei nappaa. Jätä vastaamatta, tuskin jaksaa inttää keskenään kovin pitkään.
dfssdf kirjoitti:
No miksi et voi vastata?
Koska sen tapa on hiillostaminen ja syyttäminen enkä voi tehdä kuten se haluaa mun tekevän.
Se yrittää päsmäröidä ja yrittää hoitaa mun asioita esimerkiksi soittelemalla eri paikkoihin.
Normaalia?
Tuomari, valamiehistö ja pyöveli kätevästi samassa paketissa.
Laita välit poikki.
Jos se soittelee sun puolesta, tee rikosilmoitus, en tiedä mistä, mutta käy kysymässä poliisilta.
Ehkä osaavat auttaa. Siis, jos ei ymmärrä lopettaa.
No lopeta se kirjeenvaihto. Älä enää vastaa