Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Frozen - elokuva tulee illalla klo 21?

Vierailija
02.06.2016 |

Onhan tuo nähty DVD:ltä sen sata kertaa mutta miksi noin myöhäinen esitysajankohta?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika erikoista. Ysiltä tulee yleensä aikuisten leffat. Ota digiboksiin tallennukselle.

Vierailija
2/17 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän noita piirettyjä leffoja, varsinkin koko perheelle tarkoitettuja on esitetty iltaisinkin. Varsinkin jos niitä ei ole dubattu. En ainakaan saanut ohjelmaoppaasta selvää onko suomeksi vai englanniksi... Originaali olisi kivaa vaihtelua niille vanhemmille jotka ovat joutuneet kuuntelemaan uudestaan ja uudestaan suomeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko tämä sama jähinä alkaa. Koska on myös aikuisia jotka katsoo noita? Noita on usein tullut uusintana vielä päiväsaikaan. Toiseksi kuka lapsiperheellinen sen haluaa katsoa kun on sen sata kertaa jo nähnyt lasten kanssa?

Vierailija
4/17 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taasko tämä sama jähinä alkaa. Koska on myös aikuisia jotka katsoo noita? Noita on usein tullut uusintana vielä päiväsaikaan. Toiseksi kuka lapsiperheellinen sen haluaa katsoa kun on sen sata kertaa jo nähnyt lasten kanssa?

Esimerkiksi minä, lapset eivät ole niin innostuneita frozenista

Vierailija
5/17 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainoksesta päätellen tämäkin on suomeksi. Jos noita esitetään suunnilleen 10* per leffa eri aikoina påivällä ja illalla niin miksi iltaesitykset ei voi olla alkuperäisäänillä?

Mutta ei, ne samat hemmetin pari suomalaista ääninäyttelijää on joka leffassa.

Vierailija
6/17 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla vois pikkukakkosen siirtää alkamaan puoliltaöin.

Vierailija
7/17 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika erikoista. Ysiltä tulee yleensä aikuisten leffat. Ota digiboksiin tallennukselle.

Sit kun siellä on välissä niitä kaalimato.com ja vagisan-emätinpuikko- mainoksia. Huippukiva tarjoaa jelly- hieromasauvan ilmaiseksi kaikille asiakkaille. Joo, kiva.

Vierailija
8/17 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tohon aikaan tulee monesti lasten tai kokoperheen elokuvia! Outo esitysajankohta tosiaan!

Vierailija
9/17 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän noita piirettyjä leffoja, varsinkin koko perheelle tarkoitettuja on esitetty iltaisinkin. Varsinkin jos niitä ei ole dubattu. En ainakaan saanut ohjelmaoppaasta selvää onko suomeksi vai englanniksi... Originaali olisi kivaa vaihtelua niille vanhemmille jotka ovat joutuneet kuuntelemaan uudestaan ja uudestaan suomeksi.

Frozenissa on itse asiassa paremmat äänet suomenkielisenä. Näin ainakin minun ja miehen mielestä. Netissä myös paljon kehuttu ihan ulkomaita myöten suomalaisia dubbauksia.

Vierailija
10/17 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leitgoooo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Frozenissa on itse asiassa paremmat äänet suomenkielisenä. Näin ainakin minun ja miehen mielestä. Netissä myös paljon kehuttu ihan ulkomaita myöten suomalaisia dubbauksia.

Yritin katsoa sitä suomenkielistä ja kesken jäi. Esim Pohjoismaista Tanska ja Ruotsi on tehnyt kyllä paljon paremman dubbauksen ja Etelä-Korean ja Japanin on kansainvälisesti hyvin arvostettu. Yllättäen ehkä Viro teki todella hyvän dubbauksen myös, vaikka pieni maa. Tosi hyvää jälkeä :) Suomen Elsa oli mielestäni istuvampi kuin Ruotsin, jos nyt jostain pitää naapurit voittaa.

Vierailija
11/17 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tyhmä aika. Itse kuitenkin tallennan ja katson myöhemmin, pidän kovasti paljon myös piirretyistä, ihan itse siis.

Olen muuten samaa mieltä kuin 10, meillä tehdään tosi hyviä dubbauksia, ja usein ovat parempia kuin alkuperäiset (sanaleikit jne).

Onko kukaan katsonut "Sekaisin saduista"? Ihan tusinakamaa, jopa alle normin, mutta hauska käännös leveää murretta puhuvine kääpiöineen pelasti!

Vierailija
12/17 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko alkuperäisillä äänillä? Monestihan noita Disney-leffoja on ensin eistetty myöhempään englanniksi ja sitten esim. seuraavana päivänä päivällä dupattuna.

Ei noita suomiääniä kyllä nykyisin kuuntele erkkikään. Tosin edes ne äänet ei Frozenin kaltaista jöötipaskaa kyllä pelasta.

Vierailija
13/17 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

millä kanavalla?

Vierailija
14/17 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

millä kanavalla?

Lauantaina nelosella.

Vierailija
15/17 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan ylipäätänsä edes katsoo elokuvia tv kanavilta ? Vai onko ne mainokset ja surkea kuvanlaatu niin tärkeitä? Blu-ray soittimeen ja voit katsoa leffaa kuten kuuluukin, ilman typeriä mainostaukoja. 

Vierailija
16/17 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös ihmettelen, kuka enää katsoo elokuvia tv-kanavilta. Jokaisella lienee Netflix (vaikka siellä ei tietenkään kaikkia leffoja ole) ja blue-ray- tai ainakin dvd-soitin. Sinänsä esitysaika tässä on minustakin hieman kummallinen.

Vierailija
17/17 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen huomannut että neloskanavalla saatetaan näyttää samat elokuvat kahdeen kertaan. minulla ei ole mitään ohjelmalehtiä, mutta on mahdollista elokuva saadetaan näyttää seuraavana aamun uudestaan.