Miksi niin kaunis nainen pilaa itsensä leikkauksilla? Miksi ei näe omaa kauneuttaan?
Kommentit (15)
Mahtavat rinnat tuolla kyllä on, muuten tosiaan aika järkyn näköinen, mutta tisseistä pidän.
T: Mies 28
Oho, yllätyin että oli tosiaan melkoisen kaunis ennen operaatioita.
Ulkopuolisen näkökulmasta surullista touhua, mutta hyvä kai jos itse sitten on onnellisin noin...
suklaaherkku kirjoitti:
Jossain vaiheessa runsaat kehut kääntyvät epävarmuudeksi. Minä saan PALJON kommenttia hiuksieni paksuudesta, moni mieskin on sanonut hiuksiani hienoiksi, upeiksi jiiänee. Kyllä minä näen, ettei tukkani ole mikään hiirenhäntä, mutta en katso hiuksiani peilistä tyyliin "wow miten ihanat", vaan aina niistä löytyy vikaa. En käytä mitään lisäkkeitä enkä ole koskaan käyttänytkään.
Samoin minua kehutaan PALJON kauniiksi. Toki taas hyvinä päivinä näen peilistä miltä näytän, mutta ei se tarkoita, että olen varma kauneudestani joka päivä ja hetki. En koskaan, en edes anonyyminä kuvaile itseäni kauniiksi, vaikka muut kuvailevat.Ei ole sattumaa, että kerroin tämän nimimerkillä... XD Nyt kakalle ja sitten kaffia.
Siinäpä tuli monta vaatimatonta kertaa peräkkäin, että en minä itseäni kauniina pidä, mutta kun ne muut. :)
Vastuuttomat kirurgit asialla, tyttö oli kaunis kuin malli ennen noita järkyttävän muovisia leikkauksia!
Voisiko asiaan jotenkin vaikuttaa se että miehet eivät ole yksiavioisia vaan haluavat panna kaikkia maailman naisia. Vaikka nainen olisi kuinka nätti, mies kuitenkin katselee muitakin naisia ja kuolaten runkkailee muille kuin omalleen.
Jotkut tyhjä päät sitten luulevat että voivan äärimmäisillä toimenpiteillään saavuttaa niin täydellisen ulkonäön ettei mies enää muista naisista välitä.
Vierailija kirjoitti:
suklaaherkku kirjoitti:
Jossain vaiheessa runsaat kehut kääntyvät epävarmuudeksi. Minä saan PALJON kommenttia hiuksieni paksuudesta, moni mieskin on sanonut hiuksiani hienoiksi, upeiksi jiiänee. Kyllä minä näen, ettei tukkani ole mikään hiirenhäntä, mutta en katso hiuksiani peilistä tyyliin "wow miten ihanat", vaan aina niistä löytyy vikaa. En käytä mitään lisäkkeitä enkä ole koskaan käyttänytkään.
Samoin minua kehutaan PALJON kauniiksi. Toki taas hyvinä päivinä näen peilistä miltä näytän, mutta ei se tarkoita, että olen varma kauneudestani joka päivä ja hetki. En koskaan, en edes anonyyminä kuvaile itseäni kauniiksi, vaikka muut kuvailevat.Ei ole sattumaa, että kerroin tämän nimimerkillä... XD Nyt kakalle ja sitten kaffia.
Siinäpä tuli monta vaatimatonta kertaa peräkkäin, että en minä itseäni kauniina pidä, mutta kun ne muut. :)
Minkä minä sille voin, kiva että tykkäävät😌
Mielenterveyttä pitäisi hoitaa eikä lisätä sitä.
En tiedä mistä johtuu.. Mulla on ystävä, joka on aina ollut oikeasti todella kaunis. Siis tiedättekö kun joskus vaan kaikki palaset on yhdessä ihmisessä niin kohdallaan että päät kääntyvät minne ikinä hän meneekin? Tämä kaveri oli sellainen. Ikävä kyllä ilmeisesti itseluottamusta hänellä sitten ei oikein ollutkaan, sillä hän kävi leikkauttamassa nenänsä ja yläluomensa (jenkeissä koska Suomessa ei suostuttu tekemään), otti silikonit ja laittatti huuliinsa täytettä. Kenenkään muun mielestä muutos ei ollut parempaan suuntaan, kuin hänen itsensä. Tuntuu että koko ihminen meni ihan pilalle, koska nykyään hän näyttää aivan oudolta, sellaiselta leikellyltä. Toki jokainen saa tehdä keholleen mitä lystää, mutta on se outoa kuinka voi olla omalle ulkonäölleen niin sokea.
Vierailija kirjoitti:
Vastuuttomat kirurgit asialla, tyttö oli kaunis kuin malli ennen noita järkyttävän muovisia leikkauksia!
Jollainhan sitä täytyy kirurgienkin elämänsä kustantaa. Toiset tekee rahaa terveydellä, toiset kauneudella ja molemmat voisi laittaa lainausmerkkeihin asiasisällön muuttumatta oleellisesti.
Makuja on niin monia. Omaan silmään tuollanen näyttää kammottavalta, itsestään esineeksi ja kummajaiseksi muuttamista. Kai tuo nainen on sitten tosissaan onnellinen noin, toivon ainakin niin.
Kyllä ulkopuolisen silmään kauniinkin ihmisen itsetunnon voi tuhota ihan täysin. Usein asialla ovat kanssaihmiset (oma perhe, koulu"kaverit" jne.) lapsuudessa ja nuoruudessa. Myös medialla on ihan valtava rooli. Plastiikkakirurgiassahan on lähes poikkeuksetta kyse siitä, että pyritään kohottamaan omaa särkynyttä itsetuntoa.
Pojat ja nuoret miehet voivat olla uskomattoman ilkeitä ja moukkia arvostellessaan ja vertaillessaan tyttöystäviään.
Ihan turha sanoa mitään auttaakseen tuollaista ihmistä. Pinnallisuus, turhamaisuus ja ahneus on niin voimakas sisäinen vaikutin heissä. Eikö se sitäpaitsi ole ihan passeli rangaistus pinnallisuudesta ja teennäisyydestä? Nuo tapauksethan ovat kuin joistain kansansaduista ja myyttisistä opetustarinoista moderniin aikaan sovitettuina. En missään nimessä usko, että nuo ihmiset ovat kuitenkaan loppuun asti aidosti tyytyväisiä aiheuttamaansa muutokseen, vaikka kuinka vakuuttelevat olevansa onnellisia. Sehän juuri kuuluu ylpeyteen ja turhamaisuuteen, että on vaikeaa myöntää tekemänsä virheet.
Syntihän se on, että terve ihminen sorkkii kehoaan skalpellein ja hermomyrkyin.
Samoin minua kehutaan PALJON kauniiksi. Toki taas hyvinä päivinä näen peilistä miltä näytän, mutta ei se tarkoita, että olen varma kauneudestani joka päivä ja hetki. En koskaan, en edes anonyyminä kuvaile itseäni kauniiksi, vaikka muut kuvailevat.
Ei ole sattumaa, että kerroin tämän nimimerkillä... XD Nyt kakalle ja sitten kaffia.