Rv 5 tai 6 ja aivan selkeä vauvavatsa!!
Esikoisesta maha alkoi näkyä rv 11-12 tienoilla, mutta nyt toisesta näkyy herranen aika nyt jo :o Eihän tätä pysty mitenkään keneltäkään peittelemään. Kokeilin melkein kaikki löysimmät vaatteet vaatekaapista, mutta mikään ei peittänyt mahaa. Äsken kävin ostamassa raskaus-shortsit. Muita, joilla maha näkynyt näin älyttömän aikasin, vaikka eihän se sikiö ole kuin sentin luokkaa, mutta tää jäätävä turvotus tekee sen, että ravintolan tarjoilijakin suositteli minua maistamaan alkoholitonta Happy Joeta kun muulle seurueelle suositeltiin uutta Happy Joe-päärynä uutuutta...
Kommentit (10)
Kuule, onneksi olkoon, kaksoset tulossa kun noilla viikoilla jo näkyy.
t: been there, done that
Oon siis tosi hoikka vieläpä mikä oikein korostaa tätä palleroa kun kontrasti on niin suuri. Ihan uskomatonta. Ap
Täällä odotellaan, että voisin viikonloppuna tehdä testin. Vatsa on jo kuin rantapallo. No ehkä hieman liioittelua, mutta pieni pömppis on ilmaantunut.
Ekasta näkyi vasta rv25, tokasta appiukko tokaisi rv12, että näkyy jo selvästi!
Kuule, onneksi olkoon, kaksoset tulossa kun noilla viikoilla jo näkyy.
t: been there, done that
Hei et oo tosissas... Apua. Ap
Turvotusta se vaan on :D musta tuntuu että mulla oli alussa isompi maha ku puol välissä! Olin niin hitsin turvonnu!
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli ekassa (ja ainoassa) raskaudessa ihan hirvittävä mahaturvotus alussa, en muista montako viikkoa mutta ainakin ennen plussaamista ja muutaman viikon, ellei enemmänkin, sen jälkeen. Etenkin iltaa kohden maha oli kuin ilmapallo, olisi helposti voinut luulla että yli puolenvälin ollaan.
Mutta sitten se katosi, ja pienenpientä pömppöä alkoi näkymään vasta n. rv 23, sekin vain ilman paitaa, löysähköllä paidalla pystyi piilottamaan hyvin n. rv 28 asti. Se turvotus oli kyllä massiivinen alussa!
Toivottavasti mullakin turvotus lähtisi jossain kohtaa. Ei kiva jos työnantaja ja sukulaiset näkee mahan nyt jo kun keskenmenoriskikin on vielä kohtalaisen suuri. Ap
Mulla oli tokasta (tyttö) kanssa tuollaista turvotusta. Hävisi jossain vaiheessa ja oikeasti raskaus alkoi näkymään joskus puolessa välissä.
Kummastakin olen alkanut käyttämään äitiyshousuja ennen rv12, kun tavalliset housut puristivat vatsaa istumatyössä. Mamadiliciousin housut olivat hyvät kun niissä on sellainen melko tiukka resori vyötäröllä eikä sellaista pussia kuten H&M:n mammahousuissa.
Kaksoset tulossa!? Mulla työkaverit alko huomauttelemaan ennen kuin edes itse tajusin olevani raskaana... Kaksi kolmekiloista tuli...
Turvotusta se on. Tiedät utsekin alkion olevan muutamia kymmeniä millejä.
Raskausvatsa tulee näkyviin sitten +20 viikoilla. Sitä ennen vain ryhti ja syvät varsalihakset napakoiksi.
Alapeukuttakaa vaan, mutta tottahan se on.
Mulla oli ekassa (ja ainoassa) raskaudessa ihan hirvittävä mahaturvotus alussa, en muista montako viikkoa mutta ainakin ennen plussaamista ja muutaman viikon, ellei enemmänkin, sen jälkeen. Etenkin iltaa kohden maha oli kuin ilmapallo, olisi helposti voinut luulla että yli puolenvälin ollaan.
Mutta sitten se katosi, ja pienenpientä pömppöä alkoi näkymään vasta n. rv 23, sekin vain ilman paitaa, löysähköllä paidalla pystyi piilottamaan hyvin n. rv 28 asti. Se turvotus oli kyllä massiivinen alussa!