Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysyttävää rumalta teiniltä? vol. 2

01.06.2016 |

Itselläni oli samanniminen keskustelu (nimimerkittömänä), jos joku löytää niin voi linkittää tänne.

Mutta idea sama - kysyttävää rumaksi päivittäin haukutulta 14v. teinitytöltä?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen itsetuntosi on?

Onko sinulla kavereita?

Onko sinulla koskaan ollut poikaystävää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen itsetuntosi on?

Onko sinulla kavereita?

Onko sinulla koskaan ollut poikaystävää?

Itsetuntoni on tottapuhuen ihan hyvä, sillä olen jo pienestä pitäen oppinut perustamaan minäkuvani muun kuin ulkonäön varaan. On paljon muita asioita, joissa pärjään keskivertoa paremmin.

Minulla on jonkin verran kavereita, tosin yhtä kaveria kohden on kaksi ihmistä, jotka vihaavat minua. Tosin myös JOTKUT kavereistanikin haukkuvat minua.

On ollut.

Vierailija
4/21 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh, kertokaa minulle, MIKÄ näiden jatkuvien typerien OLEN, KYSYTTÄVÄÄ? :):):):):):)):):)):::):)-ketjujen idea on? Myötähäpeilen niin että halkean pian :'D

Vierailija
5/21 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkkaa kuva niin nähdään ootko oikeesti ruma

Vierailija
6/21 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh, kertokaa minulle, MIKÄ näiden jatkuvien typerien OLEN, KYSYTTÄVÄÄ? :):):):):):)):):)):::):)-ketjujen idea on? Myötähäpeilen niin että halkean pian :'D

No itse ainakin teen näitä, koska minulla on tällä hetkellä aika tylsää. Minua itseäni kyllä kiinnostaa lukea muiden tällaisia ketjuja, saan hieman uusia näkökulmia asioihin.

Mutta tottapuhuen inspiraationi aloittaa tämä ketju tuli siitä "mystinen ruma nainen" -ketjusta.

Vierailija
7/21 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on hankalia ketjuja kun ei voi kysyä oikeasti tärkeitä asioita koska olet sen ikäinen.

Vierailija
8/21 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa naamani kuva (neljä oikeastaan) onkin ollut täällä joskus kuukausi sitten. Aijaasta näkyi, että lähes 2000 mammaa olivat käyneet katselemassa naamaani. Ketju on jo varmaan poistettu. En laita uutta kuvaa.

Vierailija
9/21 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää on hankalia ketjuja kun ei voi kysyä oikeasti tärkeitä asioita koska olet sen ikäinen.

Totta.

Vierailija
10/21 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko hoikka? Nimittäin jos olet ja kroppasi on muuten hyvässä kunnossa, sinusta voi tulla vielä menestyvä huippumalli Ninja Sarasalon mallitoimiston tyyppisessä tallissa. Se olisi kunnon näpäytys kaikille haukkujillesi. Kaikkea hyvää sinulle!

Vierailija
11/21 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

teiniX kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa naamani kuva (neljä oikeastaan) onkin ollut täällä joskus kuukausi sitten. Ketju on jo varmaan poistettu. En laita uutta kuvaa.

Ootko sen "teini kysyy: näytänkö paremmalta meikillä vai ilman?" ketjun ap?

Vierailija
12/21 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko hoikka? Nimittäin jos olet ja kroppasi on muuten hyvässä kunnossa, sinusta voi tulla vielä menestyvä huippumalli Ninja Sarasalon mallitoimiston tyyppisessä tallissa. Se olisi kunnon näpäytys kaikille haukkujillesi. Kaikkea hyvää sinulle!

Olen hoikka mutta alle 160 cm, joten tuskinpa minusta mallia tulee.

Niin, ja kiitos samoin, kaikkea hyvää sinullekin.

Vierailija
13/21 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

teiniX kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa naamani kuva (neljä oikeastaan) onkin ollut täällä joskus kuukausi sitten. Ketju on jo varmaan poistettu. En laita uutta kuvaa.

En valitettavasti muista ketjuni nimeä. Riippuu kai, oliko tuon ketjun ap susiruma vaiko mukiinmenevä/kaunis.

Vierailija
14/21 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

teiniX kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

teiniX kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En valitettavasti muista ketjuni nimeä. Riippuu kai, oliko tuon ketjun ap susiruma vaiko mukiinmenevä/kaunis.

Nätti oli, lettipää joka näytti puoliksi marokkolaiselta tai vastaavalta.

Vierailija
15/21 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
16/21 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jo "löytänyt tyylisi"? Nimittäin jos haluaisit, jokin taho varmasti ottaisi sinut mielellään "muuttumisleikkiin", jossa ammattilaiset osaavat kyllä loihtia vaikka minkänäköisistä upeita kaunottaria. Ainakin Yhteishyvä-lehdessä ja olikohan Annassakin, olen tällaisia nähnyt.

Vierailija
17/21 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä neuvoja antaisit naamasta ihan kauniille mutta lihavalle teinitytölle? T.16v tyttö

Vierailija
18/21 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko teinix enää linjoilla, voitko vastata viestiin 14?

Vierailija
19/21 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole aloittaja, mutta jos paino on ongelmana, kannattaa ihan oikeasti yrittää vähähiilihydrattista ruokavaliota. Ei välttämättä niin että syö vaan kovaa rasvaa, mutta niin että jättää niitä hiilihydraatteja mahdollisimman vähiin. Tämä on ehkä ainoa laihis joka toimii todella monelle, koska sinä ei tarvitse olla nälässä ja saa syödä tosi hyvää (=rasvaista ja ehkä suolaistakin) ruokaa lähes kuinka paljon tahansa. Monesti ei tarvitse edes paljoa laihduttaa, jo se että nesteet lähtevät kropasta, vie senttejä mennessään. Neuvoin tutulle kokeilemaan kun yksiin juhliin oli pari viikkoa aikaa ja mekkonsa liian pieni. Niin kun juhlat sitten olivat, niin mekko oli jopa liian suuri :)

Vierailija
20/21 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä neuvoja antaisit naamasta ihan kauniille mutta lihavalle teinitytölle? T.16v tyttö

Paljon painat? Lihota lisää. Jos sul on maha tai selkämakkaroita, korosta niit pukeutumisella ja käytä esim crop toppei. Käytä tiukkoi vaatteit, biitsul biksui. Rakasta ittees. Fat is faboulous 😊😘

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi