Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joiden kumppani polttaa mutta ette itse polta: maistuuko suuteleminen pahalta/erilaiselta?

Vierailija
01.06.2016 |

Seurustelen ensi kertaa miehen kanssa joka tupakoi, ja ensi makuna hänen suustaan tulee joku paha maku, vähän samantyyppinen kun hampaita ei olisi harjattu. Onko "normaalia"? :)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos se mies on tupakoinut niin maistat sen tupakan. Vähän kuin tuhkakuppia suutelisi.

Vierailija
2/10 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia. JSS.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika nopeasti on loppunut suuteleminen sekä myös läheisyys.

Vierailija
4/10 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laittaa paskaa suuhunsa niin yllättäen suussa maistuu paska.

Vierailija
5/10 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, sillä olen itse se tupakoitsija. Mieheni vihaa tupakointia, mutta meni silti kanssani naimisiin. Uskoisin kyllä maistuvan pahalle, ja se onkin yksi syy, miksi olen vähentänyt reippaasti.

Vierailija
6/10 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lopetti tupakoinnin, kun totesin ettei ole kiva suudella tuhkakuppia.

Vierailija
7/10 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maistuuko se tupakka tosiaan tuolta ettei hampaita ole harjattu, vai eikö mies harjaa hampaitaan? Tupakanpolttoa en voi vielä vaatia tässä vaiheessa lopettamaan, mutta hampaat voin vaatia harjaamaan jos se maku johtuu siitä. :)

Vierailija
8/10 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä poltin vähän kun tavattiin ja ruvettiin seurustelemaan. En ikinä polttanut just ennen tapaamista, pidin usean tunnin taukoa. Silti mies joskus sanoi, että haisee... No lopetin aika pian kokonaan.

Vierailija
9/10 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eksäni poltti satunnaisesti ja aina, jos kotona poltti, pesi hampaansa ja kätensä sen jälkeen. Mutta ei varmaan juuri suudeltu näissä tilanteissa (stressipolttaja).

Vierailija
10/10 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni poltti seurustelumme alussa, ja maku ja haju olivat kyllä kuvottavat. Koko asuntoon levisi myös todella vahva lemu aina, kun hän tuli sisälle polttamasta. Samoin se jatkuva odottelu, kun oltiin yhdessä jossain, ja miehen piti päästä tupakalle. Onneksi hän on lopettanut (ainakin lähes kokonaan) en jaksaisi tuota enää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä