Te joiden kumppani polttaa mutta ette itse polta: maistuuko suuteleminen pahalta/erilaiselta?
Seurustelen ensi kertaa miehen kanssa joka tupakoi, ja ensi makuna hänen suustaan tulee joku paha maku, vähän samantyyppinen kun hampaita ei olisi harjattu. Onko "normaalia"? :)
Kommentit (10)
Aika nopeasti on loppunut suuteleminen sekä myös läheisyys.
Jos laittaa paskaa suuhunsa niin yllättäen suussa maistuu paska.
En tiedä, sillä olen itse se tupakoitsija. Mieheni vihaa tupakointia, mutta meni silti kanssani naimisiin. Uskoisin kyllä maistuvan pahalle, ja se onkin yksi syy, miksi olen vähentänyt reippaasti.
Mies lopetti tupakoinnin, kun totesin ettei ole kiva suudella tuhkakuppia.
Maistuuko se tupakka tosiaan tuolta ettei hampaita ole harjattu, vai eikö mies harjaa hampaitaan? Tupakanpolttoa en voi vielä vaatia tässä vaiheessa lopettamaan, mutta hampaat voin vaatia harjaamaan jos se maku johtuu siitä. :)
Mä poltin vähän kun tavattiin ja ruvettiin seurustelemaan. En ikinä polttanut just ennen tapaamista, pidin usean tunnin taukoa. Silti mies joskus sanoi, että haisee... No lopetin aika pian kokonaan.
Mun eksäni poltti satunnaisesti ja aina, jos kotona poltti, pesi hampaansa ja kätensä sen jälkeen. Mutta ei varmaan juuri suudeltu näissä tilanteissa (stressipolttaja).
Mieheni poltti seurustelumme alussa, ja maku ja haju olivat kyllä kuvottavat. Koko asuntoon levisi myös todella vahva lemu aina, kun hän tuli sisälle polttamasta. Samoin se jatkuva odottelu, kun oltiin yhdessä jossain, ja miehen piti päästä tupakalle. Onneksi hän on lopettanut (ainakin lähes kokonaan) en jaksaisi tuota enää
No jos se mies on tupakoinut niin maistat sen tupakan. Vähän kuin tuhkakuppia suutelisi.