Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä voi johtua tällainen äkillinen huono olo, huimaus...

Vierailija
01.06.2016 |

Alko yhtäkkiä huippaamaan, sydän alko tykyttää, kädet täris, tuntui, että pyörtyisin ja tuli sellainen olo, että oksettaa. Niin ei kuitenkaan käynyt. Olin syönyt ja juonut ihan normaalisti, en käytä mitään lääkkeitä, eikä oo mitään sairauksia.. Ihan kamala olo tuli vaan yks kaks. En voinut istua, koska olo huononi niin, seisominen helpotti. Sitten olo alkoi parantua ja huippausta ja pientä tärinää tuli vaan aaltomaisesti, sitten se loppui. Yhteensä kesti ehk 1,5-2h.
Ikinä en ole vastaavaa kokenut, mikä voisi olla syynä?:o

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paniikkikohtaus

Vierailija
2/24 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niskat jumissa?

Luulin jo kuolevani yksi aamu kun huimasi niin, etten pystynyt töihin lähtemään heti. Työterveyslääkäriltä vasta kuulin, että jumiutunut niska aiheuttaa moisia oireita. Eipä tullut mieleenkään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin uskon että vastaat tähän ei, mutta kysytään silti: poltatko? Kuulostaa hyvin samalta kuin nikotiinimyrkytys, jos siis satut tupakoimaan tai nuuskaamaan.

Vierailija
4/24 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helle.

Vierailija
5/24 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helle.

Minäkin veikkaisin tätä. Nestevajaus sai aikanaan ulkomailla mulle samanlaisen olon, jota ap. kuvaili.

Vierailija
6/24 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko ollut auringossa? Mulla oli samat oireet lenkin jälkeen. Ilmeisesti joku lämpöhalvaus:)

Vierailija
7/24 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäsi?

Vaihdevuodet voi teettää moista myös.

Vierailija
8/24 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auringonpistos

Nestehukka

Vierailija
9/24 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paniikkikohtaus?

Vierailija
10/24 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verenpaineet laskee helteellä

Vierailija
11/24 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Migreeni tai suolan puute.

Vierailija
12/24 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En polta ja en ollut ulkona... Mä mietin hellettä itsekin tai no 20 astetta täällä about oli, mutta asunnossa on viileää..

Mutta paniikkikohtaus? En ole aiheeseen perehtynyt. Mikähän mulla sellaisen voisi laukasta :D vai oliko tuo vitsi vaan? Ei siis pahalla! Ei vaan olis tollasta tullut mieleen koskaan:)

Ap

Vierailija
13/24 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nuori 22v. Ja minusta 20-22 astetta tänään ei ole helle..?

Ap

Vierailija
14/24 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tahansa  tosiaan paniikkikohtauksen ja aivohalvauksen välillä.   Käy lääkärissä ja selitä mitä sinulle tapahtui niin sinut tutkitaan joka tapauksessa.  Sydän kannattaa tutkia onko ehkä sydänperäistä.  Vaikka olisit nuorikin, niin käy lääkärissä.

Vierailija
15/24 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö migreeniin liity pääasiassa pääkipu? Ei ollut pää kipua, ei mulla oikeestaan koskaan ole.

Ap

Vierailija
16/24 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tahansa  tosiaan paniikkikohtauksen ja aivohalvauksen välillä.   Käy lääkärissä ja selitä mitä sinulle tapahtui niin sinut tutkitaan joka tapauksessa.  Sydän kannattaa tutkia onko ehkä sydänperäistä.  Vaikka olisit nuorikin, niin käy lääkärissä.

Joo mä ajattelin huomis aamuks varata ajan :)

Ap

Vierailija
17/24 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole 20C hellettä nähnykään! Mutta ap:lle suosittelen lääkärissä käyntiä kuitenkin

Vierailija
18/24 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla muuten oireeton keliakia aiheutti tuollaisia kohtauksia. Diagnoosin ja erityisruokavalioon siirtymisen jälkeen loppui kuin seinään.

Vierailija
19/24 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olit sisällä koko päivän? Jospa raikas ilma auttaisi oloosi?

Vierailija
20/24 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olit sisällä koko päivän? Jospa raikas ilma auttaisi oloosi?

No jos välttämättä haluat tietää, niin olen kesälomalla, enkä juuri tänään jaksanut mennä mihinkään lähikauppaa kauemmaksi :D odotin vierasta, mutta peruin tuon olotilan takia... Eikä ole kyse mistään jatkuvasta huonosta olosta tai ulkoilman puutteesta, tämä kohtaus mikä lienee kesti vain hetken

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä