Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstan keskustelut bloggaajista heidän etunimillään kuin kaikki tietäisivät heidät

Vierailija
01.06.2016 |

Tämä on ollut yksi erikoisimmista ilmiöistä tällä av:lla. Aloin käydä täällä n. puoli vuotta sitten ja olen ihmetellyt tätä kuumana käyvää keskustelua joidenkin bloggaajien vaiheista, henkilökohtaisista ratkaisuista, ominaisuuksista jne.

Joku esim. tekee aloituksen aiheesta "Jennin rahatilanne" tai "P:n ruokavalio?" tai "Alexan saavutukset?" tms. ja ketjuun tulee salamana kymmeniä kommentteja, joiden kirjoittajat tietävät tismalleen kenestä kyse ja mihin aiheeseen viitataan. Kaikki he kirjoittavat niin kuin tuntisivat bloggaajan henkilökohtaisesti.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö niille keskusteluille juuri olekin oma kohderyhmänsä. Miksi jotain ihmistä, joka ei lue bloggaajan blogia, niin kiinnostaisi keskustelut hänestä? Siksi avauksiin ei tartte linkkailuja.

Vierailija
2/5 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos blogia lukee, niin varmaan tietää mistä puhutaan. Itse tulin sfääri-keskusteluihin ulkopuolelta ja kyllä siinä muutaman sivun jälkeen selvisi, kenestä kyse. Muita en tiedä, paitsi jonkun Alexan ja Lindan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää blogiketjut on järjestäin puskamarkkinointia, joita ylläpitää ja esiin nostaa bloggaajat itse. He kuitenkin tietävät, että ketju häipyy alta aikamomentin, jos mainoslinkkejä ketjuun ilmestyy.

Vierailija
4/5 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin ihmetyttää, miks just bloggaajat on näiden mielipuolien kohteena. Miksei vaikka missit, urheilijat, poliitikot, laulajat.. niistä sentään on juttua ihan oikeissakin medioissa, eli ei tarvitsisi olla jonkun nobodyn kotisivujen ja insta-profiilin varassa.

Vierailija
5/5 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin pitkään, että ääässä ja helnyc ovat bloggareita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi