mitä v....a mies ajattelee kuvannut äitiäni
siis kyseessä 34v 4 lapsen isä joka ollut mitä hienoin aviomies on huolehtinut kaikesta mistä ikinä nainen voi toivoa (omakoti ruoka lapset ja muistanut myös minutkin joka tilanteessa huomioida)oltu 17v naimisissa..mut eilen tapahtui jotain mitä en voi ymmärtää. hänen läppärillään olin ja katsoin sit kuviamme.joka oli kesältä14 ja sitten löytyikin hämärä kansio vahingossa ja siellähän oli äitini alastomana monessa eri kuva kulmassa jopa hänen suihku touhuamiset yms ja mieheni onkin tosi hyvissä väleissä äitini kanssa auttelee aina kun hän pyytää..nyt en tiedä mitä ajatella
Kommentit (22)
niinpä niin kyllä jäpäkkä oli runkannu äitini pyykkikorissa olleille pikkuhousuille koska pari kk sitten oli ollut jalassa sunnuntain ja äiskä ruvennu pesee pyykkii keskiviikkona ni olikin ollu märät ja töhnässä niin samana päivänä oli ollut mieheni puita tekemässä pihassa
Takavuosina sisareni seurusteli yhden mielestani oudon kaverin kanssa. Sisko oli sitten nayttanyt jatkalle joitain ottamiaan kuvia, joista yhdessa olin mina pikkupoikani kanssa. Kaveri olikin napannut kuvan itselleen ja sanonut, etta han pitaa taman kuvan.
Teki minunkin mieleni kysya, etta mita v....a! Kysyinkin siskolta selitysta, jota ei loytynyt.
Seurustelu loppui aika nopeasti, mutta miten minusta tuntuu, etta kuva leikattuna versiona (lapsi poissa) kiersi jatkan kaveripiireissa ja minut esiteltiin hanen tyttoystavanaan?!
Selitys saattaisi olla se, etta olen se natimpi sisko.