Ei kukaan mies halua seksiä ujon naisen kanssa.
Mikään ei ole niin vastenmielistä sängyssä kuin nainen, joka on epävarma ja vielä häpeilee itseään. Kaikkein kamalinta on, jos ei osaa tarpeeksi tai on liian kokematon. Miehen ei kuulu olla mikään opettaja! Pitää tietää täysin mistä tykkää, olla tuhma ja yli-itsevarma. Ei ne miehet muuten kiihotu. Jättäytykää siis ujot ja itsetunto ongelmaiset lahnat syrjään ja antakaa miehet meille oikeille naisille.
Kommentit (14)
Miehenä olen täysin eri mieltä asiasta ja itse asiassa etsin ujoa naista ihan tositarkoituksella.
Löytyykö tältä palstalta ketään alle 30v ujoa liikunnallista naista pk-seudulta?
Saa laittaa sähköpostia ambivalentti@luukku.com
Ujot punastelevat naiset on söpöjä
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö. Ujous ei ole naiselle mitenkää haitaksi. Minun haaveni olisi päästä panemaan kokematonta neitsyt naista.
M26
Olen ujo kokematon neitsytnainen, jota ahdistaa kaltaisesi miehet. Voiko neitsyt saada normaalia miestä?
mies30pkseutu kirjoitti:
Miehenä olen täysin eri mieltä asiasta ja itse asiassa etsin ujoa naista ihan tositarkoituksella.
Löytyykö tältä palstalta ketään alle 30v ujoa liikunnallista naista pk-seudulta?Saa laittaa sähköpostia ambivalentti@luukku.com
Miksi pitää olla liikunnallinen?
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö. Ujous ei ole naiselle mitenkää haitaksi. Minun haaveni olisi päästä panemaan kokematonta neitsyt naista.
M26
Olen täysin samaa mieltä. Aloituksessa kuvatut "tuhmat ja yli-itsevarmat" naiset eivät kiinnosta minua yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M26Olen ujo kokematon neitsytnainen, jota ahdistaa kaltaisesi miehet. Voiko neitsyt saada normaalia miestä?
Korkkaisin rajusti
Vierailija kirjoitti:
mies30pkseutu kirjoitti:
Löytyykö tältä palstalta ketään alle 30v ujoa liikunnallista naista pk-seudulta?Saa laittaa sähköpostia ambivalentti@luukku.com
Koska liikunnallinen on koodi timmille kropalle. Virallinen selitys on tietenkin se, että yhteiset harrastukset olis jees niin vois kimpassa käydä salilla ja lenkillä
Voin omasta kokemuksesta kertoa, että aika moni on halunnut... (Joskin suurimmalla osalla se on jäänyt vain haaveeksi). Nykyään en tosin ole enää niin ujo tai epävarma.
Aloitus onkin naisen ja vähän luotaantyöntävä. Et voi ymmärtää, miten suloinen on ujo nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies30pkseutu kirjoitti:
Koska liikunnallinen on koodi timmille kropalle. Virallinen selitys on tietenkin se, että yhteiset harrastukset olis jees niin vois kimpassa käydä salilla ja lenkillä <3
A-luokan naiset hakevat kaikenlisäksi "urheilullista" eli tarkoittaa lihaksikasta kroppaa kun taas liikunnallinen on astetta alempi termi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies30pkseutu kirjoitti:
Koska liikunnallinen on koodi timmille kropalle. Virallinen selitys on tietenkin se, että yhteiset harrastukset olis jees niin vois kimpassa käydä salilla ja lenkillä <3
Joo harvempi mies katsoisi kieroon liikkumatonta supermallia tai nainen työtöntä miljonääriä.
Joku ihana söpö nainen vieny vaa horolta miehen.
Koska liikunta on minulle elämäntapa eikä suhteella olisi tulevaisuutta jos nainen ei tykkäisi harrastaa liikuntaa.
M26