Vierailija

Eli paikka-aineella.
Kokemuksia kuulisin mielelläni!

• ylös 1
  • alas 2

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

On korjattu. Ei mikään älyttömän iso rako, mutta tarpeeksi iso ja se häiritsi tosi paljon. Hammaslääkäri varoitti että paikka-aine lähtee noin vuodessa pois kun se kuluu. Semmoset 7 vuotta on pysynyt hyvänä ja oon ollu tosi tyytyväinen. Nyt on pikkuisen tullut taas rakoa hampaiden väliin ja ajattelin käydä uudestaan lisäämässä paikka-ainetta. Silloin maksoi noin 50€ paikkaus ja kela-korvaus on vähennetty tuosta. Yksityisellä kävin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Korjattiin ensin muovilla, parin vuoden jälkeen laitatutin laminaatit 6 yläetuhampaaseen, ollut jo 10 vuotta. Suosittelen!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tuleeko siitä sitten kun se reikä on tukittu yksi helvetin iso etuhammas?

Tuskin, eiköhän se normaali hammasväli jätetä siihen kuitenkin :)

Vierailija

Mullakin on joskus kymmenisen vuotta sitten korjattu samassa yhteydessä, kun narskuttelusta tai mistä lie ne etuhampaat muutenkin kuluneet ja piti korjata. Mulla ne ei ole kovin hyvin kestäneet, muutaman vuoden jälkeen piti fiksata uudelleen. Nätti lopputulos ulkoisesti kylläkin ja mulla vaikutti tosi paljon itsetuntoon se raon korjaus. Jokin kestävämpi ratkaisu pitäisi kyllä saada, kun mulla se muovi ei kestä.

Mun kaverilla puolestaan on joskus yli 20 vuotta sitten korjattu muovilla etuhampaiden rako ja edelleen ok.

Vierailija

Hyvin mullakin on muovi tuossa etuhampaiden välissä kestänyt, kun sillä rakoa pienennettiin.

Vierailija

Mullakin on pysynyt jo useamman vuoden. 15min meni kun se laitettiin, maksoi jotain 60e. Mutta dramaattisen iso muutos ulkonäköön. Jos olisin tämän tajunnut, olisin tehnyt jo kauan sitten.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mullakin on pysynyt jo useamman vuoden. 15min meni kun se laitettiin, maksoi jotain 60e. Mutta dramaattisen iso muutos ulkonäköön. Jos olisin tämän tajunnut, olisin tehnyt jo kauan sitten.

Voi odotan jo innolla saavani itsetuntoni paremmaksi, ei sitä kaikki tajua, miten suuri vaikutus hampailla on!!
Jos olisin aikaisemmin tajunnut, että on edullisempikin vaihtoehto, kun laminaatit, olisin korjauttanut hampaideni ulkonäön aikoja sitten!

Ap

Vierailija

Mullakin on ollut jo useamman vuoden välissä ja itseasiassa koko etupinnatkin, koska kiillevauriot. Hyvin on kestäneet. Varmaan tänään tosin lohkeavat kun kehun :D Minullekin sanottiin etteivät välttämättä kestä. Narskuttelun vuoksi kuoria ei voi laittaa, mutta onneksi paikat on kestäneet. Saumaan vain tahtoo pinttyä tummentumia ja täytyy välillä putsauttaa tarkemmin.

Vierailija

Mulla laitettu muovia parikymppisenä ja nyt olen vajaa 40. Suunnilleen tähän saakka on kestänyt. Kulunut on vähän tietenkin. Kävin hl:ssa kyselemässä laminaateista, mutta ehkä valitsen muovisen paikka-aineen nytkin. Hl oli sitä mieltä, että laminaateilla ei mun hampaisiin ehkä saada parempaa tulosta.

Vierailija

Laitettiin, koska toisessa etuhampaassa on pieni murtuma. Paikka ei kestänyt vuottakaan, koska olen narskuttaja. Kisko ei auttanut, koska heitin hökötyksen yöllä lattialle.

Vierailija

Minulla kesti lähes 25 vuotta. Nyt on kuluneet pois, enkä taida enää uutta laitattaa Oikeastaan tuo rako on kiva persoonallinen piirre

Vierailija

Mulla laitettiin yläasteikäisenä ja vieläkin 27-vuotiaana paikka on hyvin pysynyt. Tietty oon vältellyt etuhampailla järsimistä (esim. raa'at porkkanat järsin aina kulmahampailla). En muista mitä maksoi ym, mut erittäin tyyytyväinen olen! :)

Vierailija

Anteeksi vanhan ketjun nostamisesta. Kysyin 6 vuotta siten hampilääkäriltä myös raon paikkaamisesta muovilla, mutta kehoitti menemään erikoishammaslääkärille oikomishoitoon. Maksoi likemmäs 2k, mutta nyt on todella siistit hampaat ylhäällä. Rakoa ei ole tullut vaan hampaat on tiukasti pysyneet kasassa. 

Vierailija

Miten isoja rakoja tällä muovilla voi korjata? Ja onko aine aina jotain Hollywood-valkoista vai saisikohan sitä hitusen kellastuneen sävyisenä? :/

Häpeän omaa hammasrakoani todella paljon, mutta se ei ole mikään millin rako niin en tiedä auttaako mikään muu kuin monen tonnin hintainen oikominen...

Vierailija

Ei kannata, sehän on hiton seksikkään näköistä kun naisella on väli etuhampaiden keskellä!

Lily Aldridge, Jessica Hart, Georgia May Jagger.....

Vierailija

Mulla on muovista koko etuhampaiden kärjet, kun teininä katkesi pyörällä kaatuessa vähän. Kohta 30 vuotta on olleet jo siinä, ei ole irronneet. Tummuvat kyllä vähän eri tavalla kuin oma hammas, mutta suuhygienisti on putsauksessa aina saanut tummentuman muovistakin pois. Tuleepahan käytyä säännöllisesti putsauksessa, kun jos meinaa jäädä pari vuotta väliä, oma hammas on edelleen aika valkoista mutta muovipaikka selvästi kahvin yms harmauttamaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miten isoja rakoja tällä muovilla voi korjata? Ja onko aine aina jotain Hollywood-valkoista vai saisikohan sitä hitusen kellastuneen sävyisenä? :/

Häpeän omaa hammasrakoani todella paljon, mutta se ei ole mikään millin rako niin en tiedä auttaako mikään muu kuin monen tonnin hintainen oikominen...

Minulle on taiottu hampaalle leveyttä puolet lisää, joten on mahdollista tehdä melko isoja juttuja. Ja sitä ainetta on kyllä sopivaa väriä joka suuhun. Omatkin hampaani ovat tupakoitsijan legot eli ei mistään valkoisimmasta päästä, enkä itse erota että missä paikka-aine alkaa ja oma hammas loppuu.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.