Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heh, mies ei halua nähdä enää. Olen kuulemma liian "pieni." :D

Vierailija
01.06.2016 |

Minulla oli treffit erään miehen kanssa, tavattiin siis ensimmäistä kertaa kasvotusten eilen. Hänen mielestään olen kuulemma kaunis, mutta liian pienikokoinen (165 cm / 65 kg). Tämä mies itse on 192 cm pitkä ja painaa 132 kg. Eli kun näki minut livenä, pettymys oli suuri ja näin sen hänen kasvoiltaan.
Mielestäni olen ihan normaali kooltani... Onneksi mies sanoi suoraan, ettei halua enää nähdä minua ja elämä jatkuu kaikesta huolimatta. Toki nämäkin ovat ns makuasioita, joista ei voi kiistellä.
Mutta voi elämä sentään! :D Toivottavasti löydän miehen, joka hyväksyy minut "pienuuteni" takia. :) Pisteet siitä sille miehelle, että oli rehellinen ja toivottavasti löytää etsimänsä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän ajatteli, että sinä et sitten kelpuuttaisi häntä "liian suurena" ja pakeni tilanteesta, ennen kuin tuli torjutuksi? 

Vierailija
2/11 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan monilla naisillakin joku senttimäärä mitä lyhyempi mies ei missään nimessä saa olla, miksipä ei miehilläkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienikokoinen? Mitähän se mies oikein etsi, suomalaisen naisen keskipituus on kuitenkin 165-167cm eikä painosikaan ole mikään kamalan pieni. Itse olen about samoissa mitoissa enkä millään miellä itseäni pieneksi, johtuneeko siitä että mulla on paljon 155-160cm pitkiä linnunluisia kavereita. :D

Vierailija
4/11 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan monilla naisillakin joku senttimäärä mitä lyhyempi mies ei missään nimessä saa olla, miksipä ei miehilläkin.

Jos mies torjuu naisen, niin kyseessä on käyttännössä raiskaus.

Vierailija
5/11 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän miehetkin ovat usein liian pieniä naisille. 

Vierailija
6/11 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassu tapaus, siksi kirjoitin tänne tästä asiasta. En ole koskaan edes ajatellut olevani mitenkään pienikokoinen. Ensimmäinen mies, joka sanoi minulle noin. :D Se voi silti olla jokin tekosyy, en tiedä. Ap

Vierailija
7/11 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et edes ole pieni.

Vierailija
8/11 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et edes ole pieni.

No siihen mieheen verrattuna melko pieni. 

sivusta

Vierailija
9/11 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies teki sinulle "tunkit".

Vierailija
10/11 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

165cm kuullostaa "pieneltä" (ei edes ole) mutta 65kg ei!

Vierailija
11/11 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet tykkää ainoastaan pitkistä yli 175 cm naisista joilla on pitkät sääret jne. Jotkut taas vain lyhyistä naisista. Kiinnostuksenne eivät vain nyt kohdanneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi