Jos mies saa tuijottaa naisen persettä niin...
...miksei mies saa tuijottaa miehen persettä?
Yks kaveri selitti kuinka joku tuntematon nainen oli pahoittanut mielensä kun tämä kaveri oli avoimesti tuijotellut ja "taputellut" ohimennen sen naisen persettä.
Niinpä kysyin läpällä mitä mieltä hän olisi jos minä (mies) tekisin hänelle samoin eli tuijottelisin ja ohimennen taputtelisin, vaikkakin hyväntahtoisesti kuten hän oli sille naiselle tehnyt. Hän sanoi ettei se ole lainkaan sama asia. Kysyin miksi, hän perusteli "koska en pitäisi siitä" ... :D ei voi kuin nauraa!
Millä logiikalla se olisi eri asia? Varsinkin kun se nainen ketä tämä kaveri oli lähestynyt, ei ollut mitenkään hyvillään eli ei voi sanoa että olisi siitä tykännyt.
Kommentit (8)
Ilmeisesti aika monet miehet luulevat että nainen jotenkin nauttii siitä kun joku tuntematon on perässä kourimassa. Omituista.
Mies koskee naista: "Sallittu koska nainen tykkää kuitenkin ja se on hänen asemansa"
Mies koskee miestä: "Hyi, ahdistelua!"
Vierailija kirjoitti:
Mies koskee naista: "Sallittu koska nainen tykkää kuitenkin ja se on hänen asemansa"
Mies koskee miestä: "Hyi, ahdistelua!"
Olen törmännyt tähän monta kertaa :) kaksinaismoralismia.
Vierailija kirjoitti:
...miksei mies saa tuijottaa miehen persettä?
Yks kaveri selitti kuinka joku tuntematon nainen oli pahoittanut mielensä kun tämä kaveri oli avoimesti tuijotellut ja "taputellut" ohimennen sen naisen persettä.
Niinpä kysyin läpällä mitä mieltä hän olisi jos minä (mies) tekisin hänelle samoin eli tuijottelisin ja ohimennen taputtelisin, vaikkakin hyväntahtoisesti kuten hän oli sille naiselle tehnyt. Hän sanoi ettei se ole lainkaan sama asia. Kysyin miksi, hän perusteli "koska en pitäisi siitä" ... :D ei voi kuin nauraa!
Millä logiikalla se olisi eri asia? Varsinkin kun se nainen ketä tämä kaveri oli lähestynyt, ei ollut mitenkään hyvillään eli ei voi sanoa että olisi siitä tykännyt.
Kuulostaa siltä,että se perseentaputtajakaveri on jotenkin yksinkertainen."Minusta on kiva tuijottaa ja taputella naisten perseitä,joten se on oikein,piti kohde siitä tai ei.Minusta ei ole kiva,jos joku taputtelee minua perseelle,joten se on väärin,piti taputtelija siitä tai ei."
Kaverisi logiikka näyttäisi olevan että taputtelu on ok jos...
1. taputeltava on hänen mieleensä
2. taputtelija on hänen mieleensä
Kaikki muu ehdottomasti tuomittavaa ja väärin.
Tuijottelu on aina epäkohteliasta mutta sitä ei voi estää. Sitten taas koskeminen on aina väärin jos toinen ei sitä halua, riippumatta kuka tekee ja kenelle. Joillakin ei sinne asti ymmärrys riitä, tosin.
Mitä helvettiä? Puuttuuko tuoltakin limanuljaskalta aivot vai mikä mättää?
Pistää niin vihaksi että punaista näkyy. Jostain syystä jos näille ääliöille esittää tuon skenaarion miehestä katsomassa tai koskemassa heitä, se ei ole heistä yhtään ok, mutta äly ei yleensä riitä ymmärtämään mikä tuossa naisen näkökulmasta on pielessä.