Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä

31.05.2016 |

En voi uskoa, että oikeasti kirjoitan tänne, olen kyllä ajatusteni kanssa tosi hukassa. Olen 33-vuotias nainen ja naimisissa. Viime viikolla tapahtui melko erikoinen juttu. Olin kaupassa ja puhuin mieheni kanssa puhelimessa. Samaan aikaan poliisi pysäytti hänet ja sanoi, että auton tietojen mukaan auton vero on maksamatta. Mies kysyi asiaa minulta ja vastasin, ettei ole kun olin juuri edellisenä perjantaina sen maksanut. Sanoin miehelle, että voin lähettää maksusta kuitin hänen puhelimeensa ja kuulin, kuinka mies sanoi poliisille "vaimo voisi laittaa maksusta kuitin", jolloin poliisi vastasi, että ai tämä vaimo, joka istuu tässä vieressä, johon mies, että ei kun tää on tuttava. Samaan aikaan mies löi luurin mulle korvaan. Kun sain hänet myöhemmin puhelimitse uudelleen kiinni sain neljä kertaa tivattuani vastaukseksi, että hän oli ollut heittämässä yhtä naispuolista alaistaan autokorjaamoon. Olin, että aijaa. Tätä oli edeltänyt puhelinkeskustelu aiemmin päivällä, jossa mies oli valitellut, että on niin kiire kun tuuraa yhtä toista työntekijää oman työn ohella. Jotenkin ihmeellistä, että sitten on kuitenkin keretty ajelemaan ympäriinsä autohuoltoon kokonaan eri kaupunkiin. Meillä on aiemmin ollut luottamuspulaa, siksi on vaikea osata suhtautua tähän. Mietin mielessäni, olenko tyhmä kun uskon nämä selitykset vai vainoharhainen, kun kuvittelen tässä olevan jotain muutakin. En tiedä mitä tehdä, olen yksin asian kanssa, koska en kehtaa puhua näistä nöyryyttävistä ajatuksistani sen enempää miehelleni kuin muillekaan. Mitä teen?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni se luurin korvaan lyöminen ja tivaamisen jälkeen vasta vastaaminen kertoo, että jotain salailee. Nyt sitten päätät otatko asian esiin nyt (kysyt kuka oli ja miten saat tälle saman tien soitettua, mikä korjaamo kyseessä jne) tai sitten alat seuraamaan muuten ja keräämään todistusaineistoa. Inhottava tilanne :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan