Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet heistä olivat sieviä meikittäkin.

Ei kai kukaan mies linkkaa tänne kuvia meikkaamattomista ja meikatuista naisista? :D

Vierailija
2/19 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan siinä eroja. Mutta tuo otsikko? Meikin takia et voi luottaa naisiin noin ylipäänsä, niinkö? Aika outo perustelu mielestäni. Sitä paitsi, kai sentään tiedät, etteivät kaikki naiset meikkaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole sitten ilman naista. :) Kukaan ei jää kaipaamaan.

Vierailija
4/19 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskisipa minunkin ainoa luottamuspula miehiä kohtaan ulkonäön parantelua. Jota ei täysijärkisen ole vaikeaa huomata...

Vierailija
5/19 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse suosin meikittömiä tai kevyesti meikattuja naisia. 

Nimittäin jostakin se kertoo jos kokee tarvetta muuttaa ulkonäköään niin paljon kuin vaikkapa nyt nuo linkittämiesi esimerkkien naiset. 

Vierailija
6/19 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin paljon meikki muuttaa ihmistä

https://instagram.com/p/BEO4-_fvS_C/

--

Oho, toi kun vähän laihduttaisi olisi aika hemmetin hyvä tälläytyneenä.

Vierailija
7/19 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se rankkaa :(

Suosittelen tutustumaan vain meikittömiin naisiin jos nuin kamalasti järkyttää se ettei sillä baarista löydetyllä misulla olekkaan luonnostaan kultaiset silmäluomet ja kirkkaanpunaiset huulet.

Vierailija
8/19 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ainakin toi kakkonen koska itsekin olen samanlainen kulmakarvaton alien ilman meikkiä

Vierailija
9/19 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimittäin jostakin se kertoo jos kokee tarvetta muuttaa ulkonäköään niin paljon kuin vaikkapa nyt nuo linkittämiesi esimerkkien naiset. 

Esimerkiksi mielenkiinnosta meikkaamiseen ja meikkeihin. Niin hurja syy voi olla taustalla, huh huh.

Vierailija
10/19 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet heistä olivat sieviä meikittäkin.

Ei kai kukaan mies linkkaa tänne kuvia meikkaamattomista ja meikatuista naisista? :D

Nainen olen. Oli pakko keksiä tarpeeksi provosoiva otsikko, sorry.

Ap

Vierailija
11/19 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
12/19 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
13/19 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi mielenkiinnosta meikkaamiseen ja meikkeihin. Niin hurja syy voi olla taustalla, huh huh.

Ja mistä se mielenkiinto kumpuaa?

En usko, että ihmisellä on hyvä itsetunto tai että hän olisi sinut itsensä kanssa jos ei voi olla omana itsenään. 

Vierailija
14/19 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ip

Vierailija
15/19 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, että ihmisellä on hyvä itsetunto tai että hän olisi sinut itsensä kanssa jos ei voi olla omana itsenään.

Bingo! Ehkä 90 %:lla naisista on erittäin huono itsetunto. Eikä meikkaaminen ole lainkaan ainoa asia missä se ilmenee. 

Vierailija
16/19 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koskisipa minunkin ainoa luottamuspula miehiä kohtaan ulkonäön parantelua. Jota ei täysijärkisen ole vaikeaa huomata...

Reps* =D

Vierailija
17/19 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

Vierailija
18/19 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on sinun tulkintasi asiasta, ei totuus.

Itse rakastan meikkejä ja meikkaamista, se on huolellisesti tehtynä niin aikaa vievää ja kallistakin, että ilman aitoa intoa sitä hommaa ei jaksaisi tehdä. Itsetuntoni on keskiverto ja en tosiaankaan meikkaa aina.

Vierailija
19/19 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up