Olen melko varma että en tule pystymään enää
parisuhteeseen. Olen tullut vuosi sitten jätetyksi. Sitä ennen kaikki suhteeni perustuivat enemmän tai vähemmän hyväksikäyttöön miesten puolelta. Nuorempana etsin tiedostamattani täysin vääränlaisia kumppaneita ja niitä olikin useampi. Olen nyt perheellinen. Minulla melko vakavia terveysongelmia. Olen pitänyt nyt puoli vuotta tiiviisti yhteyttä erään kaukorakkauden kanssa, sattumoisin kohtasin tämän ja roihahti melkein heti.. Mies varsinkin on niin rakastunut. Kerroin tänään että hän hukkaa aikaansa minuun. Ei suostu jättämään. Ei minusta vain ole enää 😪
Kommentit (3)
En tiedä olenko traumatisoitunut vai mikä tässä on mutta, kyllä, olen terapian tarpeessa. Ja olen tullut kyyniseksi, en usko enää oikein pysyvään rakkauteen.. -ap
Kohtalontoveri. Takana huonoja kokemuksia, jätetyksi tulemisia ja nyt alkaa X vuosi ilman parisuhteita/tapailuja. Ahdistaa koko asian ajatteleminen, mistä sen tietää olisiko seuraava suhde yhtään sen erilaisempi.
Jaa. Olet kypsä terapiaan. Ei kannatakaan aloittaa suhdetta jos olet noin sekaisin.