Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eka kerta?

Vierailija
30.05.2016 |

http://pariskunnille.com/eka-kerta-mahtavaa/

Ei ihan ollu ku mulla. Mä en tiedä miksi mutta, sattu ihan sairaasti. Toinen oli kyllä jo helpompi ja siitä se sitten lähti :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se yleensä siitä sitten lähtee, kun alkuun pääsee. Ei se loppujen lopuksi ole normaalisti kuin alle puolen tunnin juttu, joten kyllä sen kestää. Nyt vanhempana on oppinut siirtämään ajatukset muualle ja antaa miehen vain nylkyttää, kun tietää, että pian se loppuu. Jälkeenpäin on ihan kiva olo, kun mies on tyytyväinen.

Vierailija
2/6 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oh, muistan ekan kertani vielä kirkkaasti. Minä 15, poikaystävä 16v, molemmat neitsyitä. Akti kesti ehkä minuutin ja sattui törkeän paljon! Poikaystävä laukesi nopeasti ja eipä ollut kummoinen kokemus :D Nyt tässä saman miehen kanssa kuudetta vuotta mennään ja seksi on tajunnanräjäyttävää - eli kaikki mennyt oikeastaan päinvastoin kuin tuossa blogitekstissä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä yleensä mene noin. Olisiko immenkalvo puhjennut jo josain leikkitouhuissa sitä ennen?

Oma eka kerta sattui, mutta toinen oli osaava rakastaja ja hoiteli homman tyylikkäästi. Sattui, mutta tuntui hyvältä. Toisen kierroksen otti takaa ettei hankaa arkoja paikkoja..

Vierailija
4/6 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heehee! Pitää miehenä sanoa, että ei oikiasti kestänyt 3 sekuntia pidempään.... Melkein villoille laukesin :)

Vierailija
5/6 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka kertani oli semmoinen että 3 vartin jälkeen en ollut vielä tullut joten tuli lopetettua kesken kun nainen ei enää jaksanut

Vierailija
6/6 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka siitä on jo kauan, muistan sen vieläkin. Kesäyö, tyttöystävän kotona, vanhemmat lähtivät illaksi pois. Olin 17 ja hän 16. Vaalea , muodokas, seksikäs tyttö, jota en olisi uskonut saavanikaan. Sanoin jossakin välissä suoraan, että haluan tosi paljon . Hän sanoi samaa ja sitten olimmekin kohta sängyssä. Se oli aika epävarmaa sähellystä, kondomin laitto oli vaivalloista, mutta sitten kun sai varovasti mennä sinne. Se korvasi kaiken...Ei se varmaan kauan kestänyt,mutta ohi oli.

Seuraavana aamuna oli sisareni lakkiaiset ja oli pakko mennä yöllä vielä kevarilla kotiin. Aina kun katson väsynyttä naamaani niissä kuvissa , naurattaa ja muistan mitä tapahtui ja koska...

Teimme sitä monta kertaa sen jälkeen kesän aikana.