Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä olen vain syntynyt vaativaksi miesten ja asioiden suhteen yleensäkin; turhaan siitä itseäni syyllistän. Nyt tarvitsen uuden puhelimen, mutta vaadin siltä:

30.05.2016 |

Näyttö TASAN 5.5" kuten nykyisessäkin
tyylikäs ulkonäkö
mahdollisimman kapeat ruudun kehykset tai ne whatevö
väri hopea, hailakan roosa tms. hieno

mahdollisimman uusi käyttöjärjestelmä. tbh en tiedä, mitä v..n väliä sillä on, jotenkin se liittyy nykyaikaisuuteen (ja minähän tahdon modernin puhelimen.)
android, mutta en tahtoisi sitä juttua, että aina datailun jälkeen täytyy sulkea sieltä yhden nappulan takaa kaikki sivut erikseen. mutta se taitaa olla androidin kirous kaikissa puhelimissa?
pitkä akunkesto (lähes mahdoton älypuhelimessa)
hinta noin 400. Sitä halvemmalla on turha edes unelmoida nykyaikaisesta puhelimesta.

muita vaatimuksia ei sinänsä ole, koska aikalaillahan nykyajan kapulat ovat samaa kamaa eri merkin takana. On minulla tosin eräs ikisuosikki-merkki (nykyinen puhelin), jota en paljasta, koska harvat sitä suosivat niin näkyvästi kuin minä. Eli siis ensisijaisesti etsin juuri tätä tiettyä merkkiä, mutta pidän silmät (hieman) avoinna muillekin.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen on kyllä aivan #täykky #love #aah, ulkoisesti ja sisäisesti, mutta ei ole halukas enää toimimaan puhelimenani :( Se haluaa irtisanoa itsensä.

Vierailija
2/10 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huawei Honor 7. Vai onko niitä vielä isompi luku? Mulla on kutonen, ja on 5". Mutta mulla on niin pienet näpit, että tämäkin on hankala käyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

PäteväPirkko kirjoitti:

Huawei Honor 7. Vai onko niitä vielä isompi luku? Mulla on kutonen, ja on 5". Mutta mulla on niin pienet näpit, että tämäkin on hankala käyttää.

Minä jään aina koukkuun hyviin ominaisuuksiin, nyt olen koukussa tasan 5.5":n näyttöön. Alkuun se vaikutti kauhistuttavan suurelta, mutta nykyään se on juuri passeli. Yhdellä kädellä vaikea käyttää, mutta yleensäkin tykkään pitää puhelimen tukevassa otteessa kahdella kädellä, joten ei se haittaa. Helpointa olisi ostaa tämä sama uutena, mutta se olisi tylsää. Uudessa puhelimessa pitää olla jotain yllättävää.

Vierailija
4/10 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin, unohdin listasta, että takakannen pitää olla helposti irrotettavissa. Joissain puhelimissa saa repiä väkivalloin sitä irti puoli tuntia kerrallaan. Lopulta takakansi kärsii toimenpiteistä ja näyttää rumalta.

Vierailija
5/10 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

suklaaherkku kirjoitti:

PäteväPirkko kirjoitti:

Minä jään aina koukkuun hyviin ominaisuuksiin, nyt olen koukussa tasan 5.5":n näyttöön. Alkuun se vaikutti kauhistuttavan suurelta, mutta nykyään se on juuri passeli. Yhdellä kädellä vaikea käyttää, mutta yleensäkin tykkään pitää puhelimen tukevassa otteessa kahdella kädellä, joten ei se haittaa. Helpointa olisi ostaa tämä sama uutena, mutta se olisi tylsää. Uudessa puhelimessa pitää olla jotain yllättävää.

Joo mut siis tossa kutosessa on 5", käsittääkseni seiskassa on isompi näyttö. Tässä puhelimessa on yllättävää se, että saa paremmat ominaisuudet halvemmassa paketissa kuin Samsungilta :D Ja ulkonäkö on hyvä kyllä. Löytyy kultaa ja hopeaa, ja jotain muuta kans. Oisko ollut jotain pronssia tai ruusukultaa. En tiedä, kun en ole katonut sillä silmällä että ostaisin, koska oma puhelimeni ei ole vielä lähellekään vuottakaan vanha.

Vierailija
6/10 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

PäteväPirkko kirjoitti:

suklaaherkku kirjoitti:

PäteväPirkko kirjoitti:

Joo mut siis tossa kutosessa on 5", käsittääkseni seiskassa on isompi näyttö. Tässä puhelimessa on yllättävää se, että saa paremmat ominaisuudet halvemmassa paketissa kuin Samsungilta :D Ja ulkonäkö on hyvä kyllä. Löytyy kultaa ja hopeaa, ja jotain muuta kans. Oisko ollut jotain pronssia tai ruusukultaa. En tiedä, kun en ole katonut sillä silmällä että ostaisin, koska oma puhelimeni ei ole vielä lähellekään vuottakaan vanha.

Seiskassa on 5.2". En halua yhtään pienempää kuin 5.5" XD Huawei Ascend Mate S:ssä on 5.5" ja hinta komiat 449 Gigantissa, tosin sehän on kalleimmasta päästä muutenkin. Ulkonäkö ihan okei, en ihastunut, mutta ei rumakaan. Puhelimen hankkiminen on aina pelottavaa XD En tiedä mitään pelottavampaa maailmassa.

Vierailija
7/10 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne Androidin nappulan takana olevat ohjelmat suinkaan ole käynnissä olevia ohjelmia, vaan viimeksi käytettyjä. Erittäin hyödyllinen painike.

Vierailija
8/10 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

suklaaherkku kirjoitti:

PäteväPirkko kirjoitti:

suklaaherkku kirjoitti:

PäteväPirkko kirjoitti:

Seiskassa on 5.2". En halua yhtään pienempää kuin 5.5" XD Huawei Ascend Mate S:ssä on 5.5" ja hinta komiat 449 Gigantissa, tosin sehän on kalleimmasta päästä muutenkin. Ulkonäkö ihan okei, en ihastunut, mutta ei rumakaan. Puhelimen hankkiminen on aina pelottavaa XD En tiedä mitään pelottavampaa maailmassa.

http://www.knaitek.fi/huawei-mate-s-4g-32gb-mystic-champagne.html

Se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa.

Vierailija
9/10 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun andruidi ilmoittaa kyllä käynnissä olevasta ohjelmasta, sammuta, käskee, kuluttaa virtaa.

Mullakin huawei, muuten.

Vierailija
10/10 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta Sony Xperia Z5 Premium.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi