Mitä mieltä naisesta, jolla Diane von Furstenberg laukku?
Stereotypiat/mielikuvat?
Brändi on itselleni vieras, mutta olen silmäillyt yhtä heidän malliston laukkua.
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Designer-laukun omistaminen on aina negatiivinen piirre ihmisessä.
Sekä kertoo lammasmaisuudesta.
Ei osata hyvää laukkua määritellä, ennen kuin auktoriteetit julistavat "oikeat" laukut.
Samaa mieltä kuin kaikista naisista joilla on laukku..eli en kiinnitä huomiota.
Tuskin tunnistaisin laukun merkkiä, joten laukulla sinänsä ei ole mitään merkitystä. Oman statuksen nostaminen merkkituotteilla on kyllä naurettavaa ja kertoo luonteen heikkoudesta.
1970-luvulla ihan pienenä "tuollainen minäkin tahdon olla isona"-idolini käytti von Furstenbergin kietaisumekkoja ja se oli mun mielestä ihan hienointa ikinä. Laukkua en muista, Chanelia oli vähän vanhemmilla naisilla, nuorten laukkuja en kai huomannutkaan.
Tällä pohjustuksella mulle dvf-tuotteet ja etenkin ne kietaisumekot tuo positiivisia muistoja ja mitä olen vähän näitä 2000-luvun tuotteita nähnyt niissä on sellaista eurooppalaista ajattomuutta parhaimmillaan. Ja ainakaan Suomessa ei dvf-merkkiä vielä ole ihan kokonaan riistohyödynnetty.
Ei ole mikään suomisopuliblogilaukkumerkki ainakaan, joten osta vaan jos haluat olla hieman sopuliaikuispissiksiä elegantimpi ja erikoisempi :) Dianen laukkumallisto kun ei huuda mitään noloa logoa kilsan päähän.
Dianen kehittelemä kietaisumekko on päässyt Nykin Metropolitan Museum of Artiin esille, koska on ollut nerokas ja edistykselinen muotikeksintö. Sinne on harva muotisuunnittelija päässyt eli on hieno saavutus.
Vierailija kirjoitti:
1970-luvulla ihan pienenä "tuollainen minäkin tahdon olla isona"-idolini käytti von Furstenbergin kietaisumekkoja ja se oli mun mielestä ihan hienointa ikinä. Laukkua en muista, Chanelia oli vähän vanhemmilla naisilla, nuorten laukkuja en kai huomannutkaan.
Tällä pohjustuksella mulle dvf-tuotteet ja etenkin ne kietaisumekot tuo positiivisia muistoja ja mitä olen vähän näitä 2000-luvun tuotteita nähnyt niissä on sellaista eurooppalaista ajattomuutta parhaimmillaan. Ja ainakaan Suomessa ei dvf-merkkiä vielä ole ihan kokonaan riistohyödynnetty.
DvF ei vielä suunnitellut laukkuja ja kenkiä tuohon aikaan, asustemallistot tulivat vasta viime tai tällä vuosikymmenellä vaatemallistojen rinnalle :)
Itselläni on muutama ajaton DvF-vaate eli mekko, paita, neule, hame ainakin ja olen . Ovat todella hyvää laatua ja kestäneet käytössä. Niitä kannattaa yrittää bongailla alennusmyynneistä.
Äskeinen viesti lähti liian nopeaan: olen ollut erittäin tyytyväinen.
dfsfdsfa kirjoitti:
Tuskin tunnistaisin laukun merkkiä, joten laukulla sinänsä ei ole mitään merkitystä. Oman statuksen nostaminen merkkituotteilla on kyllä naurettavaa ja kertoo luonteen heikkoudesta.
Ehkä monet meistä haluaa satsata laatuun ja niissä tuotteissa on yleensä jokin merkki, siitä nyt ei pääse mihinkään.
Eri asia olisi teettää jokin uniikki laukku edullisesti ulkomailla, mutta todennäköisesti siihenkin tulisi jokin valmistajan merkki.
En yleensä määrittele ihmisiä heidän laukkujensa merkin perusteella, joten ihan sama onko se kolmen euron markettilaukku alekorista tai kolmen tuhannen euron designer-laukku.