Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kimppakivaa miehen parhaankaverin kanssa?

Vierailija
29.05.2016 |

Hei! Tässä ollaan poikaystävän kanssa mietitty kimppakivaa jo pitemmänkin aikaa. Yleensä ollu ajatuksena että kaksi naista ja yksi mies. No eilen juhlittiin poikaystäväni parhaitrn kavereiten kanssa ja yksi heistä tuli yöks. No puhuimme seksistä avoimesti ja niin eespäin. No poikaystäväni kanssa tuli puheeks (poikaystävä alotti) että tämä kaveri ois kiva ottaa petipuuhiin mukaan. Mietimme asiaa ja kummatkin innostu siitä. Mutta emme kertoneet tällä kaverille meijän keskustelua. Jälkeempäin rupesimme miettimään onko se paraskaveri nyt iha paras vaihtoehto tähän.. kokemuksia asiasta. Olemme nuori pariskunta ja olemme seurustelleet 5 vuotta jo. Mustasukkaisuutta ei ole olkut ikinä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on skoutannut kaverin koon ja pystyy hyvällä itseluottamuksella ehdotella juuri tuota miestä kolmanneksi pyöräksi touhuihin. Ei siis mitään pelkoa miehisyyden menetyksestä.

Vierailija
2/4 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua pyydettiin n.20 kesäsenä mukaan yhden tutun aasialaisen kaveriäijän ja jonkun tuntemattoman naisen kanssa (olivat suunnilleen samanikäisiä) ja koska tiesin tämän kaverini kokopuolen niin ei ollut vaikea lähteä mukaan vaikka tosin minä sain siinä ainoastaan suullisen palveluksen ja kaveri sai sitten jyystöosuuden, mutta kuten sanottu niin mitään alemmuudentunnetta ei tullut johtuen täysin siitä, että tiesin vaikka olisin melkein puolet ottanut varresta pois niin olisin tod.näk silti ollut se kookkaampi osapuoli, koska tämä kyseinen herra ei todellakaan ollut isolla (tai edes tavallisella) välineellä suotu. Ymmärsin toki, että siksi ehkä jäi muut hommat saamatta kuin tytön suu koska olisi voinut olla kiusallista toista äijää kohtaa se ero minkä tytteli olisi tuntenut sisällään. Ja painotan etten minäkään mikään hevonen ole, mutta tässä tapauksessa oli odotettavissa aikamoinen ero vehkeiden välillä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt hyvä nainen (tyttö? Vaikutat nuorelta) lähde toteuttamaan tätä. Fantasiana voi olla kiihottava, mutta itse kokemus ei välttämättä olekaan niin kiva, ja elo sen jälkeen vaatii PALJON. Tulee mustasukkaisuutta, omatunnontuskia, käytetyksi tullutta oloa, nöyryytystä, häpeää. Välit vaarassa kaikkien kolmen kesken.

Moni parisuhde mennyt mönkään.

Vierailija
4/4 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt hyvä nainen (tyttö? Vaikutat nuorelta) lähde toteuttamaan tätä. Fantasiana voi olla kiihottava, mutta itse kokemus ei välttämättä olekaan niin kiva, ja elo sen jälkeen vaatii PALJON. Tulee mustasukkaisuutta, omatunnontuskia, käytetyksi tullutta oloa, nöyryytystä, häpeää. Välit vaarassa kaikkien kolmen kesken.

Moni parisuhde mennyt mönkään.

Toivottavasti avaaja on jaksanut odottaa ohjeita 2,5 vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi