Varma tapa lopettaa nettideittailu edes viesteillä on laittaa
valokuva tai tavata livena. En ole lihava tai ruma tai hoitamaton, mutta en mikään missikään. Miesten vaatimukset ovat niin korkealla, että nainen, joka on mukavaa juttuseuraa, tavallinen, käy töissä ja vielä liikunnallinen, ei kelpaa. E i edes seksiin. Ja en edes ole ainoa. Itseäni paljon nuoremmatkin kertoivat äskettäin samaa eli tökeröä käytöstä miehiltä.
Kommentit (17)
Ai. Mulle taas on käynyt niin päin, että kun lähetän kuvan, aletaan heti vonkaamaan tapaamista.
Mulle yksi mies sanoi, että olen paljon kauniimpi luonnossa kuin kuvissa. Meillä ei kuitenkaan ollut mitään suhdetta. On kyllä totta, että näytän kuvissa oudolta. Varmaankin luovuttava kuvien laittamisesta kellekään ja ehkä koko nettideittailusta. Ellei livenä osu ketään kohdalle, olen sitten yksin. Hoikka, vaalea elovenanainen, amk-koulutus, vakityö, koti ja auto, lapset teinejä. Kun miettii tuota luetteloa, niin mullahan on jo kaikki tarpeellinen. Ehkei elämäni siten tulisi paremmaksi miehen myötä, pakko ajatella niin.
Mukavasti alkaneet viestittelyt, joissa käyty ihan tavallisia asioita läpi ja ei vielä puhettakaan mistään tapaamisesta, loppuvat kuvaan. Onko miehet niin pinnallisia, että keskustelutkin loppuvat heti, kun ei ollutkaan itse täydellinen nainen vastassa.
Vierailija kirjoitti:
Mulle yksi mies sanoi, että olen paljon kauniimpi luonnossa kuin kuvissa. Meillä ei kuitenkaan ollut mitään suhdetta. On kyllä totta, että näytän kuvissa oudolta. Varmaankin luovuttava kuvien laittamisesta kellekään ja ehkä koko nettideittailusta. Ellei livenä osu ketään kohdalle, olen sitten yksin. Hoikka, vaalea elovenanainen, amk-koulutus, vakityö, koti ja auto, lapset teinejä. Kun miettii tuota luetteloa, niin mullahan on jo kaikki tarpeellinen. Ehkei elämäni siten tulisi paremmaksi miehen myötä, pakko ajatella niin.
Minulle on sanonut näin kaksi miestä. Mutta mistä sitäkään tietää, puhuvatko totta. Jälkeen päin ajatellen vain tuntuu, että halusivat oikeasti vain sanoa, että näytän erilaiselta (=rumemmalta) kuin kuvissa, mutta eivät vain uskaltaneetkaan sanoa totuutta.
Missä käyt töissä? Et kai oo amis? Yhden kerran oon lopettanut viestittelyn silloin kun nainen kirjoitti olevansa "talous koulussa". Ei vain pystynyt
Deittisuvustoilla pyörii ihmemiehiä. Miksi joku laittaa profiilikuvaan prätkän tai kuvasarjan ulkomaan matkoilta.Tai tatuointinsa. Jos ensimmäisessä viestissä ehdotetaan tapaamista tai kirjoitelleen haleja tai olet söpö, ei kyllä viskaa mihinkään. Korkeintaan pois kavereista.
Vierailija kirjoitti:
Missä käyt töissä? Et kai oo amis? Yhden kerran oon lopettanut viestittelyn silloin kun nainen kirjoitti olevansa "talous koulussa". Ei vain pystynyt
En ole amis.
Ehkä olet jutellut netissä sinua ylemmällä tasolla olevien miesten kanssa. Sinut tavattuaan huomaavat, että saisivat kyllä parempaakin (ulkonäöllisesti). Kannattaa tästä eteenpäin viestitellä vähän niiden rumempien miesten kanssa. Mies, joka on kenties koko ikänsä ollut yksin ruman ulkonäkönsä, ujoutensa tai muun vuoksi, mitä luultavammin kelpuuttaa vähemmänkin kauniin naisen.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin näytän kuvissa oudolta, livenä saan liikaakin katseita. Miehen oma menetys se vain on, jos ei tajua ettei kaikki ihmiset ole kuvauksellisia. Ei sillä, että koko ajan saisin pakkeja, mutta niin...
Vierailija kirjoitti:
valokuva tai tavata livena. En ole lihava tai ruma tai hoitamaton, mutta en mikään missikään. Miesten vaatimukset ovat niin korkealla, että nainen, joka on mukavaa juttuseuraa, tavallinen, käy töissä ja vielä liikunnallinen, ei kelpaa. E i edes seksiin. Ja en edes ole ainoa. Itseäni paljon nuoremmatkin kertoivat äskettäin samaa eli tökeröä käytöstä miehiltä.
Ilman sitä kuvaa tähän on paha sanoa yhtään mitään, vähän oudolta kuulostaa. Naiset mielestäni kuitenkin pahempia tässä, haetaan sitä täydellisyyttä mitä ei ole olemassakaan.
Millaisten miesten kanssa juttelet, voisko olla siitä kiinni? Tai jostain muusta kuin ulkonäöstä? Millaisen kuvan itsestäsi lähetät, onko esim. tympeä ilme tm. mikä voisi häiritä miestä?
Itseäni kyllä häiritsee, että lähinnä ulkonäkö on se syy miksi joku mies haluaa tavata livenä, kaikki joita olen nähnyt (muutamat treffit takana) ovat myös uudestaan halunneet tavata. Päättelen siitä, että kiinnostus yhtäkkiä nousee kun lähetän kuvan. Eipä noilla ole ilmeisesti juuri muu kuin seksi ollut mielessä ja tavoitteena, joten olen lopettanut lyhyeen. Tuntuu, ettei mulla ole kovin hyviä mahdollisuuksia ainakaan netistä löytää parisuhdetta kun olen henkilönä näin ei-parisuhdekelpoinen.
No jaa, viikonlopun Tindersaldo huimat 2 matchia. Melkein haluisin laittaa kuvani tänne niin voisitte kertoa mikä mussa on vikana. Enkä tosiaan tykkäillyt niistä kympin naisista vaan kaiketi niistä "tavallisista", jotka mun silmää miellyttää. Jos ei ole naisilla helppoa niin miettikääpä jos olisitte miehiä, not a chance.
Tein feikkiprofiilin, johon laitoin itsestäni kuvan 10v takaa. Yhteydenottoja tulvi, hymyjä sateli. Tulihan tuokin nähtyä.Poistin koko profiilin hyvin pian.
On tullut tuntu, että ihmiset pitää nähdä paikan päällä. Nettitreffeillä on toki helppo sopia tapaamisia vaikka kuinka paljon ja kannattaakin mahdollisimman pian tavata. Siinähän se selviää, onko välillä mitään yhteyttä. Sitten kun asuu täällä ei pääkaupunkiseudulla, josta valtaosa ehdokkaista on, vaikeutuu kuvio melkoisesti. Ei oikein kiinnosta ajella satoja km tapailun vuoksi. Kyllä se vahvasti näyttää, että ulkonäkö suodattaa valtaosan pois. Kun on tällainen tavallinen kasvoiltaan, vaikka vartalo kunnossa, ei miehiä kiinnosta.
Eräs mies sanoi kerran minulle, että livenä tavattu netti-ihminen on aina pettymys jollain tavalla. Mielestäni aika kyynistä, mutta ehkä jotain perää siinä mielessä että ihminen on aina erilainen luonnossa kuin kuvissa/netissä.
En tiedä mitä miss maailmaa miehet sitten odottavat. Ihmistä jolla ei ole mitäään vikoja? Eräs mies kertoi minulle haaveilevansa "täydellisestä naisesta" kun olimme sängyssä. Meni maku tyyppiin.