Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alapää kutiaa ja olen raskaana

ä
29.05.2016 |

Inhottava vaiva.
Olen siis raskaana viikolla 18. Alapää kutisee, etenki häpyhuulien välistä ja klitoriksen ympäriltä, myös haavaumia tulee klitoriksen molemmin puolin. Valkoista töhnää saa olla pesemässä pois ja välillä valkovuoto on kellertävää ja kokkareista, mutta ei haise. Hiivaa? Emätintulehdus? Jotain muuta? Lääkärineuvola on perjantaina, joten silloin selviää viimeistään. Mutta voisinko nyt itse koittaa hoitaa jotenkin?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maustamattomalla jugurtilla, ulkoisesti (viili ja piimäkin käy). Se lievittää kutinaa heti.

Vierailija
2/9 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiivalta kuulostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli samoin raskausaikana ja synnytyksen jälkeen. Ceridal-öljy auttoi, limakalvot oli niin kuivat :)

Vierailija
4/9 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiiva, mulle on tullut molemmilla kerroilla kun raskauduin ekoina oireina.. kutiaa ja sattuu ja turpoaa koko värkki.

Vierailija
5/9 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli alkuraskauden riesana hiiva. Helpotti kun otin lääkärin määräyksestä yhden canesten kuurin ja sen jälkeen sokeri pannaan ja överi happamia ruokia ruokavalioon (kylmäpuristettu tyrnimehu, puolukat, maustamaton jugurtti, sitruunavesi). Kyseinen sieni ei viihdy happamalla maaperällä :)

Vierailija
6/9 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieni, hiiva -> autismi ?

Kaikki hiivaa ruokkiva pois ruokavaliosta

Vierailija
7/9 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. Taidan käydä huomenna hakemassa hiivalääkettä apteekista. :) 

Vierailija
8/9 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sieni, hiiva -> autismi ?

Kaikki hiivaa ruokkiva pois ruokavaliosta

Autisteilla erilainen bakteerikanta kuin muilla. Nykyisin mietitään tulehdusperäisyyttä, ja viruksien / bakteerien vaikutusta masennukseen ja muihin mielisairauksiin. Autistilla aivot on ns. tulessa, ja tulehdustilassa.

Vierailija
9/9 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä hiiva ja niin tyypillinen raskausajan vaiva. Canestenia vaan hakemaan.... Ja hoitakaa mies myös...;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi