Vierailija

24v aika mukava saada sellainen. Päätin lopettaa kaiken paskan ja alkaa siskoksi. Eka päivä selvänä. Paikat tärisee ja pelottaa kaikki. Pari sätkää polttanut ja siinä kaikki. Huomenna ainakin koitan mennä katsomaan veljeäni. Pelkään niin vitusti että tulee krammpeja. Isälle soitin ja hakee mut kotiin. Kuus vuotta vetänyt olen kaikkea. Ymmärrätte varmaan että pelottaa. Oma lapsi on sijaiskodissa. Silmissä menee ihme matoja. Mut uskon siihen Vuoriseen. Ei tarvi kun lopettaa. Usein olen käynyt katkolla. Mitään hyötyä ollut. Mutta nyt loppu.

• ylös 48
  • alas 4

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Ainakin olisi syytä. Paitsi pieni veljesi myös oma lapsesi. Hienoa jos noin olet päättänyt. Pidä siitä kiinni. Olet vielä nuori. En osaa enää edes kirjoitaa kunnolla kun aivot ja jalat on mennyt. Sentään vuonna -86 kirjoitin kuusi ällää. Kerran piikitin ja täällä olen. 

• ylös 31
  • alas 2
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Jotta tuo päätös pitäisi, hakeude heti VÄLITTÖMÄSTI  vieroitushoitoon. 

Nyt on juuri se oikea hetki. 

• ylös 19
  • alas 0
Vierailija

Hyvä ap. Ekat viikot on pahimpia, mut parin kkn päästä alkaa helpottaa. Nyt on hyvät ilmat, yritä päivittäin käydä vaikka pikku kävelyllä. Juo vettä.

Kannattaa ottaa kuvia itsestäsi nyt. Muistoksi ettei koskaan enää. Voin sanoa että muutaman vuoden päästä katsot niitä ihan uusin silmin, jos päätöksesi pitää. Pääset konkreettisesti näkemään että sinusta oli siihen.
All the love xx

• ylös 18
  • alas 0
Vierailija

Onnea pikkuveljestä! Ja ihan tosi kovasti voimaa jatkaa tolla tiellä!! Se helpottaa, usko pois. Mutta kun pahin on takana, on helppo "no jos vähä vaan", joten loppuelämän projekti olla sortumatta. Mut ei se niin vaikeaa ole, ettet siitä selviäisi, tsemppiä!!

Vierailija

Niin. Eikös Vuorinen tuumannut.  Mitään aa-kerhoa tarvita. Korkki kii ja sillä selvä.

Vierailija

Tekstisi ei kyllä vakuuta. Tainnut pää pehmetä jo viime vuostuhannella sen verran, että myöhäistä on.

Vierailija

Muistan ne ekat viikot. Sitten helpotti. En käyttänyt mitään korvikkeita. Painajaisia hikoilua ja tärinää. Joskus vieläkin tekee mieli piippua. Elämä on kuitenkin paljon,paljon parempaa selvänä. Ainoa mitä sain oli hepattiiti. Eikä ole mukava muisto. Kumpa nuoret tajuisi ettei kannata koskea mihinkään päihteisiin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ainakin olisi syytä. Paitsi pieni veljesi myös oma lapsesi. Hienoa jos noin olet päättänyt. Pidä siitä kiinni. Olet vielä nuori. En osaa enää edes kirjoitaa kunnolla kun aivot ja jalat on mennyt. Sentään vuonna -86 kirjoitin kuusi ällää. Kerran piikitin ja täällä olen. 

Missä olet?

Vierailija

PäteväPirkko kirjoitti:
Oma lapsi ei saanut lopettamaan päihteiden käyttöä, mutta pikkuveli saa?! En usko, mutta toivon.
Olin 19v kun oma poika syntyi. Tähän asti tärkeintä on ollut aineet. Olen poikaa tavannut muutaman kerran. Mutta jotenkin nyt heräsin. Ei koko elämä voi mennä näin. Kaveri nukkui sohvalla piikki käsivaressa. En halua kuolla enkä varsinkaan näyttää enää pikkuveljelle huonoa esimerkkiä. Koitan ainakin lopettaa. Isä hakee mut kun pääsee töistä. Menen KOTONA saunaan ja nukkumaan. ap

Vierailija

Ei onnistu seinään lopettaminen sulla ap. Hakeudu hoitoon, jos haluat oikeasti eroon mömmöistä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Missä olet?

Hoidossa. Eikä edes lapseni käy katsomassa. Ikävää.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.