Minkälaiseksi arvioisitte palstan miesasiamiesten määrän?
Luulen, että kolme, jotka päivystävät aamusta (herätys klo 12) klo 23:een. Päivittäisten viestien määrä n. 100 kpl/kärsä.
Kommentit (17)
Veikkaan, että ei niitä kovin montaa ole. On vain muutama, jotka spämmäävät 200 viestiä/päivä. Ainakin se (luultavasti) yksi ja sama hyvin lyhyitä ja epäloogisia kommentteja kirjoitteleva näyttää olevan vähän kaikissa keskusteluissa.
Minä olen päätynyt samaan arvioon. Plus hamsterimies.
Faktamies, Uli, Laasanen ja Alpha sekä se rääväsuinen mopojonne.
No vähintään niitä on kaksi, koska olen itse yksi. Todellisuudessa varmaan enemmän, veikkaan 5
Täysin samoilla linjoilla kanssanne mammat. Niitä on 1-3. Sopivat keskenään päivystysvuorot. Paikalla on yleensä vain yksi, mutta he ovat sitäkin aktiivisempia.
Vierailija kirjoitti:
Otitko lääkkeesi?
Otitko red pillin heti "aamusta"?
Entä sitten feministejä? Mitenköhän monta niitä on täällä?
Palstatussukoita on noin 49 750 , suoranaisia miesvihaajia noin 450 ja avaajan kaltaisia retardilehmiä noin 10.
Vierailija kirjoitti:
Palstatussukoita on noin 49 750 , suoranaisia miesvihaajia noin 450 ja avaajan kaltaisia retardilehmiä noin 10.
Ai hei, miesasiamies! Mitä sunnuntaihisi kuuluu? Sullako oli päivystysvuoro nytten?
Vierailija kirjoitti:
Taidat itse olla "retardilehmä". Mielestäni aika asiatonta haukkua tuntematonta ihmistä tuolla tavalla - ethän tiedä aloittajasta mitään muuta kuin sen, että hän kirjoitti tämän aloituksen. Aloitus ei edes ollut millään tavalla "retardi".
Vierailija kirjoitti:
Täällä tämä yksi "MIESVIHAAJAT!!!" -kommentteja kylvävä yksilö. Ei taida täälläkään palstalla kovin montaa miesvihaajaa/naisvihaajaa olla, poikkeuksena sinä itse, arvoisa naisvihaaja. Kommenteissasi näytät haukkuvan naisia hyvin alentavilla termeillä. Toivottavasti saat apua.
Vierailija kirjoitti:
Hetkinen..alpha et ole ainakaan. Olet joko Uli tai mopojonne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hetkinen..alpha et ole ainakaan. Olet joko Uli tai mopojonne
Mopojonne on juuri tuollainen räävitön vihainen poikalaps'
Faktahan on se, että jokainen teistä mammoista uikuttaisi hiljaa kun ottaisin teidät vuorotellen BMW M6 konepellillä. Kun pinkki penikseni hakkaa kohdunkaulansuuta sinä katsot syvälle silmiini ja rupeat soimaan, uikuttamaan. Etu sormeni ja peukaloni pyörittävät nännejäsi ja ne kovettuvat kivikoviksi. Kysyt minulta ''olethan ainokaiseni''? Hymyilen ja käännän sinut mahallesi konepellin päälle. Työnnän kolme sormeani emättimeesi ja selkäsi menee notkolle. Haistan hajuasi ja luen historiasi kahdessa sekunnissa. Nostan sinut pois konepelliltä ja vedän ajohanskat käteen. Kysyt minulta ''milloin näen sinut taas''? Hymyilen ja kiihdytän pois paikalta. Jäät metsätielle hikivaluen pitkin otsaa, muisto kiihkeästä yöstä kun kävelet 30km kotiin Alpha mies mielessä.
Alpha Mies - M6
Otitko lääkkeesi?