Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaiseksi arvioisitte palstan miesasiamiesten määrän?

Vierailija
29.05.2016 |

Luulen, että kolme, jotka päivystävät aamusta (herätys klo 12) klo 23:een. Päivittäisten viestien määrä n. 100 kpl/kärsä.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otitko lääkkeesi?

Vierailija
2/17 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että ei niitä kovin montaa ole. On vain muutama, jotka spämmäävät 200 viestiä/päivä.  Ainakin se (luultavasti) yksi ja sama hyvin lyhyitä ja epäloogisia kommentteja kirjoitteleva näyttää olevan vähän kaikissa keskusteluissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen päätynyt samaan arvioon. Plus hamsterimies.

Vierailija
4/17 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faktamies, Uli, Laasanen ja Alpha sekä se rääväsuinen mopojonne.

Vierailija
5/17 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vähintään niitä on kaksi, koska olen itse yksi. Todellisuudessa varmaan enemmän, veikkaan 5

Vierailija
6/17 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin samoilla linjoilla kanssanne mammat. Niitä on 1-3. Sopivat keskenään päivystysvuorot. Paikalla on yleensä vain yksi, mutta he ovat sitäkin aktiivisempia.

Vierailija
7/17 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-5

Vierailija
8/17 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otitko lääkkeesi?

Otitko red pillin heti "aamusta"?

Vierailija
9/17 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sitten feministejä? Mitenköhän monta niitä on täällä?

Vierailija
10/17 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstatussukoita on noin 49 750 , suoranaisia miesvihaajia noin 450 ja avaajan kaltaisia retardilehmiä noin 10.

Vierailija
11/17 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstatussukoita on noin 49 750 , suoranaisia miesvihaajia noin 450 ja avaajan kaltaisia retardilehmiä noin 10.

Ai hei, miesasiamies! Mitä sunnuntaihisi kuuluu? Sullako oli päivystysvuoro nytten?

Vierailija
12/17 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat itse olla "retardilehmä". Mielestäni aika asiatonta haukkua tuntematonta ihmistä tuolla tavalla - ethän tiedä aloittajasta mitään muuta kuin sen, että hän kirjoitti tämän aloituksen. Aloitus ei edes ollut millään tavalla "retardi".

Vierailija
13/17 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä tämä yksi "MIESVIHAAJAT!!!" -kommentteja kylvävä yksilö. Ei taida täälläkään palstalla kovin montaa miesvihaajaa/naisvihaajaa olla, poikkeuksena sinä itse, arvoisa naisvihaaja. Kommenteissasi näytät haukkuvan naisia hyvin alentavilla termeillä. Toivottavasti saat apua.

Vierailija
14/17 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hetkinen..alpha et ole ainakaan. Olet joko Uli tai mopojonne

Vierailija
15/17 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hetkinen..alpha et ole ainakaan. Olet joko Uli tai mopojonne

Mopojonne on juuri tuollainen räävitön vihainen poikalaps'

Vierailija
16/17 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele miesasiamies.

Vierailija
17/17 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faktahan on se, että jokainen teistä mammoista uikuttaisi hiljaa kun ottaisin teidät vuorotellen BMW M6 konepellillä. Kun pinkki penikseni hakkaa kohdunkaulansuuta sinä katsot syvälle silmiini ja rupeat soimaan, uikuttamaan. Etu sormeni ja peukaloni pyörittävät nännejäsi ja ne kovettuvat kivikoviksi. Kysyt minulta ''olethan ainokaiseni''? Hymyilen ja käännän sinut mahallesi konepellin päälle. Työnnän kolme sormeani emättimeesi ja selkäsi menee notkolle. Haistan hajuasi ja luen historiasi kahdessa sekunnissa. Nostan sinut pois konepelliltä ja vedän ajohanskat käteen. Kysyt minulta ''milloin näen sinut taas''? Hymyilen ja kiihdytän pois paikalta. Jäät metsätielle hikivaluen pitkin otsaa, muisto kiihkeästä yöstä kun kävelet 30km kotiin Alpha mies mielessä.

Alpha Mies - M6

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi