Naiset! Tuijottavatko tuntemattomat lapset teitä ihaillen?
Itselläni tätä on alkanut tapahtua niin paljon että olen hämmentynyt.
Olen kaunistunut viime vuosina ja huomannut samalla että pienet pojat ja tytöt jäävät silmät pyöreinä katsomaan minua kuin olisin heidän mielestään jotain käsittämättömän kaunista.
Kohtaha mulla nousoo kusi päähän!
Kommentit (17)
Ei tuijota. Ei ihaillen , ei ihmetellen, eikä kauhuissaan.
Tuskin ne sua ihailee, ainahan ne töllöttää kaikkia.
No en tiedä ihailusta, mutta tuijottavat kuitenkin. En tiedä tuijottavatko muita aijuosia samoin. Kun haen lasta päiväkodista niin koko ryhmä pysähtyy ja vaikenee ja jää seuraamaan mitä teen. Ehkä olen niin pelottava, en tiedä.
Lasten jalkapalloharrastuksessa on yksi asperger joka tekee tuota ja samalla hokee "Sä oot kaunis" :) Kylpylässä vieraat lapset ovat kommentoineet vartaloani (oon melko paljon tavisäitiä paremmassa kunnossa). Onhan se hämmentävää mutta ei ihan jokapäiväistä.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin ne sua ihailee, ainahan ne töllöttää kaikkia.
Jopa äitini on huomannut lasten tuijotuksen meidän liikkuessa yhdessä: "Voi kun noi pikkutytöt katsovat sua aina niin ihaillen" :)
Ap
Joo! En ole mikään superkaunis, mutta ilmeisesti hyvännäköinen sellaisella tavalla joka viehättää 1-4 ja 50+ vuotiaita miespuolisia :D. Tosin hymyilen kyllä vieraille lapsille, varmaan tulkitsevat minut siten ystävälliseksi. Papoille en hymyile, paitsi tooosi vanhoille.
Kyllä töllöttää. Ja jos katson takaisin ja hymyilen ja asiakaspalvelutehtävissä tervehdin, niin katse kääntyy ujosti pois. Oon silleen persoonallisella ehkä jopa oudolla tavalla kaunis: todella vaalea iho, vaaleat hiukset, isot vihreät silmät, todella mustat kulmat ja ripset. Aina on lapset tuijottaneet ja mummot, miehet ei ehkä niinkään :D.
Tuijottaa, mulla on pitkät vaaleanpunaiset hiukset ja lapset aina ihailevat niitä. Muuten en ole mitenkään kaunis, mutta pukeudun persoonallisella tyylillä, mikä viehättää lapsia ja lapsenmielisiä :)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä töllöttää. Ja jos katson takaisin ja hymyilen ja asiakaspalvelutehtävissä tervehdin, niin katse kääntyy ujosti pois. Oon silleen persoonallisella ehkä jopa oudolla tavalla kaunis: todella vaalea iho, vaaleat hiukset, isot vihreät silmät, todella mustat kulmat ja ripset. Aina on lapset tuijottaneet ja mummot, miehet ei ehkä niinkään :D.
Katseen pois kääntäminen on tuttua minullekin! Kerran kaupassa pieni poika istui rattaissa ja kysyi pienellä äänellä "Mikä sun nimi on?" Kysyin että "Mitä?" Vaikka toki kuulin kysymyksen, halusin varmistua siitä. Tämän jälkeen poika painoi päänsä ujosti rintaa vasten.
Mullakin on muuten vaaleat hiukset, tosi vaalea iho ja isot vihreät silmät! Ilmeisimmin ko. piirteet vetoaa lapsiin. :)
Ap
Oli pakko tulla takaisin sisälle ja jakaa seuraava oivallus :D (8 siis jatkaa): koska myös vanhat papat (väh. 40 vuotta vanhemmat) ja rantojen miehet tuijottaa mua ja tulee usein jututtamaan, tulin siihen tulokseen, että vaan henkilöt.joilla on huono/vielä kehittymätön näkökyky tykkää mun ulkonäöstä. Ne ei näe niitä kaikkia huonoja piirteitä ja epäsymmetrisyyttä jne. mun kasvoissa ja kiinnittää huomiota vain kauniisiin ja hyvin erottuviin piirteisiin. Vähän niin kuin sanotaan, että juomalla kaikki naiset muuttuu kauniiksi, haha. Oon siis varmaan jopa ruma ja nimenomaan oudon näköinen kaikkien nuorempien miesten silmissä, koska mua ei koskaan esim. lähestytä missään. Damn.
Tuijottavat, mutta en tiedä tapahtuuko se ihaillen, vai millä mielellä.
Vierailija kirjoitti:
Oli pakko tulla takaisin sisälle ja jakaa seuraava oivallus :D (8 siis jatkaa): koska myös vanhat papat (väh. 40 vuotta vanhemmat) ja rantojen miehet tuijottaa mua ja tulee usein jututtamaan, tulin siihen tulokseen, että vaan henkilöt.joilla on huono/vielä kehittymätön näkökyky tykkää mun ulkonäöstä. Ne ei näe niitä kaikkia huonoja piirteitä ja epäsymmetrisyyttä jne. mun kasvoissa ja kiinnittää huomiota vain kauniisiin ja hyvin erottuviin piirteisiin. Vähän niin kuin sanotaan, että juomalla kaikki naiset muuttuu kauniiksi, haha. Oon siis varmaan jopa ruma ja nimenomaan oudon näköinen kaikkien nuorempien miesten silmissä, koska mua ei koskaan esim. lähestytä missään. Damn.
No tuskinpa tuo nyt siitä johtuu mitä epäilit. Nuoret miehet, jotka ovat sinut nähneet eivät vain todennäköisesti a) ole huomanneet sinua, b) eivät ole olleet "haku päällä", c) olet ollut heidän mielestään sen näköinen, ettet kuitenkaan pitäisi heistä tai vaikka d) heillä on jo tyttöystävä.
Ei pidä aina kuvitella olevansa jotenkin viallinen, jos joku jättää noteeraamatta. Minäkin saisin päivittäin tuntea olevani ruma ja viallinen, jos päättelisin viehättävyyteni tason sen mukaan, kuinka moni minua päivän aikana katsoo ihaillen tai tulee kehumaan. Niin ei tapahdu päivittäin, mutta jos niitä kuitenkin tapahtuu, se on ihan riittävä peruste sille, että olen monienkin mielestä oikein miellyttävän näköinen. :)
Ap
Tuijottaa. Ei pidä pokka kaupan kassalla kun edellä oleva lapsi jää tuijottaan. Sitten muut ihmettelee mitä siinä virnuilen.
Kyllä. Eilen poika<10v katsoi ihailevasti junan ikkunasta viereiseltä raiteelta ja otti padilla minusta kuvia.
Kerran yksi pikkutyttö jäi tuijottamaan minua aivan ihastuksissaan. Sitten sanoi isällensä: "Isi, katso tuo täti syö jäätelöä!"
Pelkäävät pikemminkin. Toivottavasti eivät ihan painajaisia näe.