Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko alkoholismia

Vierailija
29.05.2016 |

Mies kun juo, niin juo lähes joka ikinen kerta jalat altaan ja usein kerran viikossa, useamnin joskus jos tulee eri tapahtumia. Minua inhottaa se kännisössötys miksi alkoholi muuttaa ihmisen, suustaan lauotaan totuuksia, joita ei ilmeisesti uskalleta sanoa muulloin.

Siksi illat päätyvät usein riitaan tai minulle tulee huono olo.

Mikään tapahtuma ei ole sellainen, etteikö kuppia oteta. Vihaan sitä, kun maataan heikkokuntoisena ja koko toinen puoli viikonlopusta menee pilalle.

Olen miettinyt onko tällainen juominen normaalia .Alkoholia kuluu myös viikolla lähes päivittäin pienissä määrin.

Eniten inhottaa se, että kuningas alkoholi ottaa vallan muuten hienosta miehestä ja tekee siitä ihan holtittoman.

En ole nähnyt kenenkään kaverin , vaikka juovat, itseään siinä kunnossa, että sössötetään ja silmät harittaa.

Pelkään, että joku kerta en enää kuuntele jos mies laukoo suustaan jotain tyhmää vaan se on sitten ulos, kiitos alkoholin joka pilaa hyvän suhteen.

Jos olisi lapsia, niin muuttuisiko tilanne, miehen olisi pakko rällätä työpaikan juhlissa ja muualla. Ahdistaa. Minäkö katselisin lasten kanssa, kuinka mies taas tulee laukomaan viisauksiaan kännissä.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin ennen kuin tulee lapsia. Sitten kun tekee lapsia, toisesta ei pääse ikinä täysin eroon.

Vierailija
22/28 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanokaa nyt vielä että hyväksyttekö miehen juomisen kerran viikossa jalat alta tyyliin, etten nipota turhasta, se toistuu aina lähes joka pe tai la, ja nuo kuulen todellalin , että hän on ainoa hyvä mies olemassa että parempa ei ole.

Minua hirvittää tuo alkoholilla läträys, se näkyy jo ulkonäössä, maha pullottaa ja elopaino lisääntyy. vaikka liikkuu. Käsittämätöntä on että olen luottanut mieheen jA selvinpäin on ihan erilainen. Ihan kuin olisi 2 eri henkilön kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholistin tunnistaa kyllä, jos teot ovat täysin eriä mitä puheet. Vaikka sinusta tuntuisi, että olet vahva ja pärjäät, niin se kuluttaa sinut silti varmasti loppuun ja oman jaksamisen äärirajoille. Alkoholisti voi olla juomatta kuukausia ja ratketa sen jälkeen useaksi viikoksi reissulleen. Älä turhaan soittele perään, koska saat kuulla niin kamalaa haukuntaa itsestäsi. Toinen alkoholisti saattaa kipata viikonlopun ja jatkaa viikolla pienemmällä määrällä. No itse kerron, että saatan itse ottaa joskus reilustikin, mutta sen jälkeen on niin hirveä olo, että seuraavan kerran haluaa vasta lähteä usean kuukauden päästä viihtymään. Eikä taatusti halua siinä välissä maistaa mitään alkoa. Eikä se ns. Normi juominen jatku seuraavana päivänä.

Vierailija
24/28 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sanokaa nyt vielä että hyväksyttekö miehen juomisen kerran viikossa jalat alta tyyliin, etten nipota turhasta, se toistuu aina lähes joka pe tai la, ja nuo kuulen todellalin , että hän on ainoa hyvä mies olemassa että parempa ei ole.

Minua hirvittää tuo alkoholilla läträys, se näkyy jo ulkonäössä, maha pullottaa ja elopaino lisääntyy. vaikka liikkuu. Käsittämätöntä on että olen luottanut mieheen jA selvinpäin on ihan erilainen. Ihan kuin olisi 2 eri henkilön kanssa.

Ehkä opiskelija-aikana väliaikaisesti menettelisi kerran viikossa biletys, tyyliin teekkarifuksi.

Vierailija
25/28 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se juominen ei jatku seuraavana päivänä.. itse en jaksaisi, mutta se olenkin minä. Jollekin muulle sopii ja toiselle taas ei. Alkoholistissa on usein narsistin piirteitä.. sopii hyvin kuvaan tuo, että parempaa, et löydä. Vaikka se oliskin kaljamahalla varustettu ja hampaaton puliukko! Sen hokemisella alat itse uskoa pian sitä, että parempaa ei ole!

Vierailija
26/28 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei ole mistään monen päivän reissuista vaan ainoastaan viikonloppukänneistä, mutta kun ne toistuvat aina niin viikonloppu menee yhdessä ihan hukkaan kun mies on niin väsynyt ja oksentaa, menee sius ihan hukkaan ainoat vapaat ajat yhdessä.

Haluaisin että mies urheilisi kanssani vaikka suunistamaan syksyllä ja lenkille talvella mutta ei riitä aikA juomingeilta koska onhan miehen saatava rentoutua työTään.

Hyväksyisikö moni viikonloppujuopon vai pitääkö nekin laittaa pihalle.

Vierailija
27/28 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se juominen ei jatku seuraavana päivänä.. itse en jaksaisi, mutta se olenkin minä. Jollekin muulle sopii ja toiselle taas ei. Alkoholistissa on usein narsistin piirteitä.. sopii hyvin kuvaan tuo, että parempaa, et löydä. Vaikka se oliskin kaljamahalla varustettu ja hampaaton puliukko! Sen hokemisella alat itse uskoa pian sitä, että parempaa ei ole!

narsistin piirteitä olen havainnut, ego on käsittämätön...

Vierailija
28/28 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka viikko kännisössötystä ja seuraavana päivänä krapulavalitusta. Tuossahan menee jo 2 päivää joka viikko hukkaan. Miten tuollaista jaksaa kukaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi