Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vähän kännissä saa ihme siivouskohtauksia

Vierailija
28.05.2016 |

Sellaisessa pienessä sievässä mä teen ainakin siivousta paljon paremmin. Miten te muut?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas hoidan turhia asioita joita ei ois pakko tehdä 😄

Vierailija
2/12 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Ja ruokaa ynnä leipomuksia syntyy hurjalla tahdilla. Ja aina maistuu paremmiltakin!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu meille, tarjoan juomat 😜

Vierailija
4/12 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini teki kännissä aivan kamalaa ruokaa.

Vierailija
5/12 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, tuletko täällä käymään? Kaapissa on kuivaa valkkaria pullo, ja kylppäri sekä pari ikkunaa odottaa pesijäänsä? Vai millä sä toimit parhaiten, konjakki, olut...?

Vierailija
6/12 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Ja siivosi yömyöhälle ja sitten jäikin monesti hommat ihan kesken ja levälleen.

Vierailija
7/12 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli sitten liian kännissä. 

Nyt puhun sellaisesta pikkuhumalasta, joka antaa ponninta tehdä jotain. Ei pilaa mitään. Normaali flegmaattimsuus väistyy ja tulee pirteyttä. 

Nyt on viety roskatkin (olikin kaksi jätesäkillistä kertynyt)

ap

Vierailija
8/12 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo ikinä ymmärtänyt tuollaista. Hiprakassa saati humalassa ei todellakaan tuu mieleen mikään siivous tai muu puuhailu. Mieluummin seurustelen ja vietän rentoa aikaa. Seuraavana päivänä kylläkin sitten siivoan ihan hullun lailla...

Vierailija
9/12 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaan aina siivoukspäiväksi pullon kuivaa rieslingiä ja hyvää musiikkia. Selvänä on jotenkin ponneton, väsynyt ja haluton, jotta työhön tulisi ryhdyttyä.

Vierailija
10/12 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Ja siivosi yömyöhälle ja sitten jäikin monesti hommat ihan kesken ja levälleen.

Mulla ei tule tuota. Apinanraivolla vien kyllä loppuun. Mutta siihen tarvitaan sitten Suomi-viina takataskusta. Kun aloittaa viinin lipittelyllä, niin helpostihan se kesken jää, ellei ole uutta potkua hommiin. 

Nyt kämppä kiiltää ja suuntana baari hyvällä omallatunnolla. 

Usein vielä teen hullun lenkin (10 km juosten) tähän päätteeksi. Olen vähän kahden vaiheilla nyt, tekisinkö senkin ennen kunnon känniä. 

ap

Vierailija
11/12 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävä no-life.

Vierailija
12/12 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi samanlainen ap:n kanssa :)

Olin pitkään venyttänyt perusteellista kevätsiivousta (kodin pidän siistinä ja tykkään siivouksesta, mut ei tietysti aina) niin eräs lauantai sitten varasin muutamat siiderit ja sain tehtyä ihanan ison urakan, ja mielekkäästi!

Oi oli se mukavaa, ei tuntunut niin raskaaltakaan kun kuunteli musaa, jammaili ja siemaili siideeriä samalla kun siivosi. T: neljän lapsen äiti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi