Sorruin kostamaan eikä edes hävetä
Asumme kerrostalossa ja yläkerran naapuri sulkee oven lyömällä sen kiinni. Kuulostaa pieneltä murheelta mutta se pamaus on jotain aivan järkyttävää. En pysty sanoin kuvailemaan. Kuulostaa kuin Mike Tysonilla olisi kiukkuraivarit ja yrittää hajottaa ovea. He oikeasti LYÖVÄT oven kiinni. Pahinta on illalla. Yritä siinä nukuttaa lapsia kun klo 20-22 heillä kotiutuu väki ja jokainen pamauttaa ovea niin kovaa kuin vaan pystyy. Lapset herää siihen, minä herään siihen, huumori vähissä.
Olen sanonut asiasta hyvin monta kertaa. Sekä kiltisti että tiukasti. Rouva tuijottaa takaisin vihaisena.
Olimme tulossa puistosta ja kuulin alhaalta kun rouva hyssytteli hänen miestään, vauva nukkuu, nyt hiljaa. Mies vastasi kuiskaten ja laittoi oven varovasti kiinni.
Vein lapset kulman taakse piiloon ja odotin, että mies poistuu.
Tulimme kotia. Tuijotin oveani. Otin mahdollisesti rikki menevät koristeet pois ja PAMAUTIN NIIN KOVAA KUIN PYSTYIN.
Nyt juon kahvia ja kuuntelen kun naapurin vauva itkee.
Eikä edes hävetä.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
pientä tuo on kirjoitti:
Mun kosto: ensirakkaus petti vanhan luokkakamuni kanssa. Olimme kaikki nuoria, lukioikäisiä. Poikaystävä ei asiaa myöntänyt ennen kuin valehtelin tämän naisen myöntäneen asian ensin minulle. Päätin seurustelun asian vuoksi, tunsin itseni syvästi petetyksi. Muutaman vuoden kuluttua satuin samaan illanviettoseurueeseen tämän ihanan naisen aviomiehen kanssa. Vaimo ei ollut mukana, koska oli kotona. Heillä oli 2 taaperoikäistä lasta. Annoin palaa. Yön päätteeksi, aamuyöllä, sanoin miehelle että kerro terveiset vaimollesi minulta halutessasi, vaimo tietää kyllä kuka olen ja miksi olen kanssasi.. Tuskin kertoi kotona missä oli ollut, mutta vielä tänäkään päivänä en kadu ja voin asian myöntää jos kysytään. Enpä usko kysyvän tai tietävän enkä usko et tietää minun tietävän mitä on aikoinaan tehnyt minulle. En ole kostonhimoinen varsinaisesti...tilanne tarjottiin (innokas mies) nenän eteen, annoin palaa hihitellen. Hyvä uros, komea ja taitava, nastaa oli!! Nainen sai mielestäni ansionsa mukaan, elä elämääsi kunnioittaen muita ihmisiä tai hekään eivät kunnioita sun elämääsi?
Alapeukutuksia kiitettävä määrä. Avaisitteko peukuttajat mikä tässä kostossa meni väärin? Ehkä se, että nainen oli tuolloin jo äiti ja sai sen paskalastin niskaansa, mitä oli sinkkuvuosina kerännyt? Karma!!Apua! Suojellaan äitejä, he ansaitsevat sen! Nope. Samat kusipäät sinkkuna ovat samoja kusipäitä äiteinä. Muita ihmisiä kohtaan.
Joo mutta ne lapset siinä eniten kärsivät. Toivottavasti tunnet itsesi nyt hyväksi ihmiseksi, kun rikoit viattomien lasten perheen.
M28 kirjoitti:
pientä tuo on kirjoitti:
Mun kosto: ensirakkaus petti vanhan luokkakamuni kanssa. Olimme kaikki nuoria, lukioikäisiä. Poikaystävä ei asiaa myöntänyt ennen kuin valehtelin tämän naisen myöntäneen asian ensin minulle. Päätin seurustelun asian vuoksi, tunsin itseni syvästi petetyksi. Muutaman vuoden kuluttua satuin samaan illanviettoseurueeseen tämän ihanan naisen aviomiehen kanssa. Vaimo ei ollut mukana, koska oli kotona. Heillä oli 2 taaperoikäistä lasta. Annoin palaa. Yön päätteeksi, aamuyöllä, sanoin miehelle että kerro terveiset vaimollesi minulta halutessasi, vaimo tietää kyllä kuka olen ja miksi olen kanssasi.. Tuskin kertoi kotona missä oli ollut, mutta vielä tänäkään päivänä en kadu ja voin asian myöntää jos kysytään. Enpä usko kysyvän tai tietävän enkä usko et tietää minun tietävän mitä on aikoinaan tehnyt minulle. En ole kostonhimoinen varsinaisesti...tilanne tarjottiin (innokas mies) nenän eteen, annoin palaa hihitellen. Hyvä uros, komea ja taitava, nastaa oli!! Nainen sai mielestäni ansionsa mukaan, elä elämääsi kunnioittaen muita ihmisiä tai hekään eivät kunnioita sun elämääsi?
Hyh hyh, teit itsestäsi vain halvan lutkan, jotta voisit "kostaa" jonkun vanhan asian. Eipä taida paljon oman kehon arvostusta olla tällä tapauksella.
Hieman enemmän älyllist ja perusteltuja kirjoitusta ttarvitsen, jotta jaksan vastata sinulle takaisin. Camoon! Istut täällä aina vaan, kyllä sä kykenet parempaan provoiluun! Halipaijaus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pientä tuo on kirjoitti:
Alapeukutuksia kiitettävä määrä. Avaisitteko peukuttajat mikä tässä kostossa meni väärin? Ehkä se, että nainen oli tuolloin jo äiti ja sai sen paskalastin niskaansa, mitä oli sinkkuvuosina kerännyt? Karma!!Apua! Suojellaan äitejä, he ansaitsevat sen! Nope. Samat kusipäät sinkkuna ovat samoja kusipäitä äiteinä. Muita ihmisiä kohtaan.
Joo mutta ne lapset siinä eniten kärsivät. Toivottavasti tunnet itsesi nyt hyväksi ihmiseksi, kun rikoit viattomien lasten perheen.
No melkein tässä on jo enemmän yritystä. Lähden nukkumaan pettyneenä sun provoilutaitoihisi. Tsemppiä rakas. p.s. perhe ei rikkoutunut ja lapsetkin näyttävät pärjänneen siitä huolimatta et kävin heidän isäänsä körnimässä huolella heidän ollessaan taaperoita :D
M28 kirjoitti:
pientä tuo on kirjoitti:
Hyh hyh, teit itsestäsi vain halvan lutkan, jotta voisit "kostaa" jonkun vanhan asian. Eipä taida paljon oman kehon arvostusta olla tällä tapauksella.
Hassua, miten teini-ikäisen poikaystävän testosteronipanetukset mielestäsi määrittävät sen, miten nuori nainen arvostaa itseään ja vartaloaan Minua ei ole koskaan kohdeltu kehoni/seksuaalisuuteni osalta kaltoin, ei itseni, eikä kanssaihmisten kautta. Kun arvostat ja rakastat muru itseäsi ihmisenä, niin saat sitä samaa herkkua takaisin <3
p.s. kiitos. Tässä oli jo yritystä.