Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset välittävät niin paljon miesten varallisuudesta?

Vierailija
28.05.2016 |

TÄMÄ on SAFE SPACE. Jos haluat tapella, perusta oma viestiketjusi. SAFE SPACE. FEMINISMI!

Miksi näin on?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhä=laiska ja saamaton

Vierailija
2/22 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en välitä, vaikuttaa lähinnä että miehet itse välittävät. Selittävät rahanpuutteen syyksi naisettomuuteen vaikka oikeasti syy on asenteissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen tykkää olla pyörän korjaaja ja saa siitä 1500e/kk ja on onnellinen niin se on huonompi kuin läpeensä työhön kyllästynyt DI joka liikkuu stressaantuneena burnoutin rajamailla koko ajan, mutta kun tienaa sen 4500e/kk niin se on parempi näin ollen.

Vierailija
4/22 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en välitä, vaikuttaa lähinnä että miehet itse välittävät. Selittävät rahanpuutteen syyksi naisettomuuteen vaikka oikeasti syy on asenteissa.

MIksi täällä sitten aina sanotaan, että vain varakas reilusti vanhempi mies voi saada nuoren naisen? Tuo siis naisten omasta suusta, joten ei tarvitse kauhea Sherlock olla tajutakseen, että varakkuus on iso houkutin ja kivijalka parisuhdemarkkinoilla.

Vierailija
5/22 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokisin parisuhteessa ahdistavana, jos miehellä olisi paljon varallisuutta, koska olen itse pienituloinen. Tuntisin oloni vähäpätöiseksi ja ehkä jonkinlaisen riippakiveksi, koska minulla ei olisi varaa matkusteluun ja muuhunkaan virkistystoimintaan, mitä mies varmaan mielellään varakkaana henkilönä tekisi. Tai ylipäätään juuri mihinkään muuhun, kuin ruokaan ja vuokraan.

Vierailija
6/22 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska naiset haluaa turvallisen miehen

Vierailija
7/22 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex oli työtön ja on edelleen työtön. Istui päivät koneella eikä tehnyt kotona mitään. Mulle riittää kun mies käy töissä.

Vierailija
8/22 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIksi täällä sitten aina sanotaan, että vain varakas reilusti vanhempi mies voi saada nuoren naisen? Tuo siis naisten omasta suusta, joten ei tarvitse kauhea Sherlock olla tajutakseen, että varakkuus on iso houkutin ja kivijalka parisuhdemarkkinoilla.

Tuollaisia juttuja tulee vain katkeroituneiden peräkammarinpoikien suusta. Ei naisten.

ohis

Vierailija
9/22 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset pitää miehiä, joilla on rahaa, viehättävinä koska nämä miehet pystyvät tarjoamaan naiselle turvallisuutta sekä naisen jälkeläisille. Ihan perus biologiaa.

Vierailija
10/22 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aikoo hankkia lapsia, jonkun pitää pystyä elättämään perhe sen aikaa.

Vierailija
11/22 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos aikoo hankkia lapsia, jonkun pitää pystyä elättämään perhe sen aikaa.

Se on just näin. Siinä saattaa itsensä kuseen jos erehtyy lisääntymään köyhän miehen kanssa. Siinäpä sitten hoidat lapset, teet kotityöt, käyt töissä ja elätät vielä miehenkin. T. Kerrasta oppinut

Vierailija
12/22 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on juurikin se lasten hankinta. Koko nuoruuden deittailin mitä erilaisempia miehiä eikä rahalla ollut mitään merkitystä. Sitten kun rupesin etsimään aviomiestä eli lue lasteni tulevaa isää, niin kyllä mulla oli ihan eri vaatimustaso. Muista asioista joutui ehkä tinkimään, mutta varattoman miehen kanssa en lapsia tekisi.

Vierailija
13/22 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin rehellistä puhetta. Samoin myös kukaan mies ei halua yksinhuoltajaa ja puhumattakaan monirotuisista lapsista.

Vierailija
14/22 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että jos rakkaudesta menee parisuhteeseen, siinä on varallisuudella mitään merkitystä. Suurin osa köyhistäkin on parisuheessa. Jos köyhä ei ole parisuhteessa, se johtuu yleensä siitä että hänellä on jotain muita ongelmia (jotka on luultavasti aihettaneet sen köyhyyden). Jos rakastuu johonkin mulkkuun vaan sen takia että sokaistuu rahoista, niin kylläpä sitä aika nopeesti katumaan joutuu, siitä rangaistus on aika välitön.

Vierailija
15/22 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on meritokratinen maa ja täällä varallisuus riippuu paljon omista tekemisistä. Kyllä minäkin pidän naisista joilla on paljon varallisuutta kunhan ovat sen itse omalla toiminnallaan hankkineet. Perijättäret tai muuten sukutaustan perusteella edenneet eivät sytytä.

Vierailija
16/22 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua elättää miestäni tai en halua että mies joutuu minua elättämään, parhaiten menee kun pariskunnalla on melko samat tulot ja osataan käyttää ne rahat oikein.  Miksi jonkun korkeasti koulutetun hyväpalkkaisen ihmisen pitäisi ottaa nais tai mies pummi jalkoihinsa pyörimään... Tällä hetkellä oma poikaystävä on köyhempi koska ei osaa käyttää rahojansa oikein, en yhtään jaksais katella vierestä kun toinen ei ymmärrä miten sitä rahaa kuuluu käyttää oikein ja vastuullisesti...huoh. On se kumma kun opiskelijoina saadaan samat tuet mutta toiselle jää säästöön  kk 100 euroa ja toinen jatkuvasti veloissa kaikille :)

Vierailija
17/22 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi on meritokratinen maa ja täällä varallisuus riippuu paljon omista tekemisistä. Kyllä minäkin pidän naisista joilla on paljon varallisuutta kunhan ovat sen itse omalla toiminnallaan hankkineet. Perijättäret tai muuten sukutaustan perusteella edenneet eivät sytytä.

Muista, että genettisyys perityyy. Jollakin on ainakin ollut kyky tai älykkyys tehdä rahaa. Köyhän perheen lapsista tulee useinmiten köyhyä ja akateemisten lapsista akateemisia. poikkeuksia toki on, mutta näin yleistäen.

Vierailija
18/22 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muista, että genettisyys perityyy. Jollakin on ainakin ollut kyky tai älykkyys tehdä rahaa. Köyhän perheen lapsista tulee useinmiten köyhyä ja akateemisten lapsista akateemisia. poikkeuksia toki on, mutta näin yleistäen.

Onneksi tuo tolvana pysyy minusta kaukana, koska puolet on itse hommattua mutta puolet perittyä. 

Vierailija
19/22 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon rahaa on vanhan viimeinen keino, jolla luulee nuortuvansa.Ei kiitos rahoille.Tuoretta ja tervettä mielummin

Vierailija
20/22 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen varallisuudella ei ole muuten mitään väliä kunhan edes yrittää itse ymmärtää mistä se johtuu. Pahin turn off on sellainen mies joka jatkuvasti kitisee kun saa niin huonoa palkkaa tai vähän sosiaalitukea vaikka melkein kävi peruskoulunkin loppuun ja samalla jotkut vitun humanistipellet tienaavat siisteissä sisätöissä paljon enemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme